Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
814z dziś
6929z ostatnich 7 dni
25436z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prokuratura Regionalna w Warszawie
ul. Krakowskie Przedmieście 25
00-071 Warszawa
powiat: Warszawa
(22) 46-49-240,(22) 46-49-241,(22) 46 49 107, fax. (22) 46 49 106, (22) 46-49-112, (22) 46-49-136
finanse.rpwaw@warszawa.pr.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: (22) 46-49-240,(22)
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na:
,,Dostawę i montaż fabrycznie nowych mebli dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynku przy Ul. Trębacka 2, IV piętro".
I, Opis przedmiotu zamówienia:
1. Biurko płycinowe 160x80xh75 cm 8 szt.
2. Stolik na nogach krzyżakowych 60x60x70 cm 4 szt.
3. Biurko pomocnicze 130x50x75 cm 7 szt.
4. Kontener 4-szufladowy na kółkach z zamkiem centralnym 42x60x56 cm,
górna szuflada piórnikowa 8 szt.
5. Kontener szafkowy, na kółkach 42x56x56 cm 8 szt.
6. Szafa aktowa 80x40x185 cm 29 szt.
7. Szafa ubraniowa 60x40x185 cm dwudrzwiowa 4 szt.
8. Szafka gospodarcza o wym.80x45xh75cm (plecy o gr. 18 mm) 4 szt.
Płyta w klasie higieniczności E-l, gęstości min. 640 kg/m3m, podwyższonej klasie ścieralności 3A zgodnie z normą DIN EN 14322 lub równoważną, laminowana dwustronnie, krawędzie oklejone PCV. Usłojenie wszystkich elementów płytowych mebla musi być skierowane wzdłuż dłuższych krawędzi. Drzwi szaf aktowych, regałów i komód wyposażone w blokady w górnej i dolnej części. Wszystkie szafy, szafki, komody i kontenery wyposażone w zamki meblowe. Blaty biurek, stołów i stolików oraz wieńce z płyty o grubości 25 mm, pozostałe elementy (w tym plecy mebli) o grubości 18 mm. Po zmontowaniu i ustawieniu mebli Zamawiający wskaże miejsca wykonania otworów przelotowych w blatach stanowisk komputerowych i innych elementach wyposażenia wnętrza. Półki z regulacją wysokości (co najmniej 3 pozycje). Szafy, regały i komody wyposażone w stopki regulacyjne o wys. 2,5 cm - regulacja od wnętrza mebla, drzwi szaf na 3 zawiasach. Szafy ubraniowe wyposażone w lustro
(naklejone na wewnętrznej stronie drzwi) o wymiarach około 25x35 em, wieszaki wysuwane na zewnątrz. Szuflady mebli na prowadnicach metalowych zapewniających płynny wsuw i wysuw szuflad. Uchwyty drzwi drzwiczek i szuflad, dwupunktowe, w kolorze srebrnym.
Kolor płyty wszystkich mebli: dąb sonorna.

Dokument nr: 2010-7.262.2.2023

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w gabinecie Dyrektora ds. Finansowo-Administracyjnych w dniu 5 kwietnia 2023 br. o godz. 10:05.
4. W trakcie otwarcia ofert, Wykonawcom zostaną przekazane nazwy firm, które złożyły oferty z podaniem zaoferowanych cen.

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć na Biurze Podawczym Prokuratury Regionalnej w Warszawie lub przesłać na adres finanse.rpwaw@warszawa.pr.gov.pl w terminie do dnia 5 kwietnia 2023 br. do godz. 10:00.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
W trakcie dostawy możliwe korzystanie z windy osobowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do formularza oferty.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione
warunki:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia zapytania ofertowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (są w trakcie realizacji), co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości, co najmniej 50 000 zł brutto każda.
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L III z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. póz. 835).
III. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty - wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający, żąda złożenia w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy n/w dokumentów:
Wykazu minimum 3 dostaw mebli o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda, które Wykonawca wykonał lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów,
że zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór formularza - załącznik nr 2 do oferty).
4. Oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 5K Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór formularza - załącznik nr 3 do oferty).
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń oraz przekazywanie informacji, zwana dalej ,,korespondencją", odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zamowienia.rpwaw@prokuratura.gov.pl.
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują powołując się na numer referencyjny postępowania.
3. UWAGA - oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany elektroniczny, podpis osobisty lub podpis zaufany). Podpis elektroniczny musi zostać złożony bezpośrednio na pliku z oferta wykonawcy lub na ,,paczce" dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy.
4. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
5. Zamawiający będzie udostępniał wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/pr-warszawa/zamowienia-publiczne-2023
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Oferta musi zawierać ostateczną, ryczałtową (niepodlegającą zmianie), cenę brutto przedmiotu zamówienia, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r., o cenach (Dz. U. Nr 97, póz. 1050, z późn. zm.), tj. wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający będzie obowiązany zapłacić Wykonawcy za usługę.
2. Cena oferty jest ceną ostateczną, wyrażoną w PLN i nie podlega zmianie przez okres realizacji umowy.
3. Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany określić podatek VAT z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa.
4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów i obejmować wszystkie składniki mające wpływ na jej wysokość. Cena ta będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
VIII. Kryteria oceny ofert
Najniższa cena -100%
IX. Wybór oferty najkorzystniejszej i zawiadomienie o wyniku postępowania
1. W przypadku nie załączenia do oferty któregokolwiek oświadczenia lub dokumentu, o których mowa w ust. III lub ich niedostarczenia na wezwanie Zamawiającego - oferta zostanie odrzucona.
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, za którą uzna ofertę o najwyższej liczbie przyznanych punktów zgodnie z ustalonymi kryteriami oceny.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który w oparciu o przyjęte kryteria złożył najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od kwoty założonej przez Zamawiającego, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
4. W przypadku uzyskania najwyższej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający przewiduje dodatkowe negocjacje w sprawie wysokości oferowanej ceny, z udziałem tych Wykonawców, którzy złożyli równorzędne oferty.
5. Ustalenia negocjacji dotyczących ceny oferty utrwala się na piśmie.
6. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, kierując informację na wskazany w zgłoszeniu adres oraz na strony internetowe, gdzie opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w danej jego części lub w całości.
8. O unieważnieniu postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, kierując informację na wskazany w zgłoszeniu adres oraz na strony internetowe, gdzie opublikowano niniejsze zapytanie.

Kontakt:
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących niniejszego zapytania są:
o Magdalena Świder tel. (22) 46-49-240, fax. (22) 46-49-241, e-mail:
administracja.rpwaw@prokuratura.gov.pl
o Krzysztof Wasilewski tel. (22) 46-49-112 fax. (22) 46-49-136, e-mail:
finanse.rpwaw@prokuratura.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.