Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac malarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac malarskich

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku
ul. Kasztanowa 23
83-200 Starogard Gdański
powiat: starogardzki
tel.: 58 5621461 w. 234
sekretariat@dpsszpegawsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Starogard Gdański
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 58 5621461 w.
Termin składania ofert: 2023-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie prac malarskich w budynku oddziału A w Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa
Marcelego Kopicza w Szpęgawsku".
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac malarskich w budynku A w Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac malarskich w budynku oddziału A zgodnie z załączoną dokumentacją tj.: Przedmiarem oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru prac malarskich.
7. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy zgodnie z:
1) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego,
2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych.
8. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy:
- wykonanie wszystkich prac towarzyszących wynikających z technologii prac;
- zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych;
- zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem miejsca prowadzenia prac;
- wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami;
- doprowadzenie terenów udostępnionych na czas prowadzenia prac przez użytkowników tych terenów do stanu w jakim je przejmował;
- wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac.
9. Zastrzeżenie.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą prace w uzgodnieniu z Wykonawcą.
2) Ze względu na specyfikę pomieszczenia przewidzianego przez Zamawiającego do przeprowadzenia w nich prac, Zamawiający zastrzega sobie prawo zachowania ciągów komunikacyjnych w miejscu prowadzenia prac.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 13.04.2023 r., do godz. 10;00 osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku, Ul. Kasztanowa 23, 83-200 Starogard Gdański, drogą elektroniczną na adres:
sekretariat@dpsszpegawsk.pl. bądź listem na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1).

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: po uzgodnieniu z Zamawiającym, początek prac najwcześniej od 01.06.2023 r., zakończenie prac najpóźniej do 31 lipca 2023 roku.

Wymagania:
4. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizji lokalnej w miejscu planowanych prac w celu prawidłowego przygotowania oferty i zgodnej z wymaganiami Zamawiającego realizacji zamówienia.
5. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w poszczególnych pozycjach dokumentacji technicznej i projektowej, kolejno wg stopnia ważności.
6. W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania prac bez udziału podwykonawców.
4) Zamawiający nic dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania kryteriów oceny prac.
Kryteria oceny ofert:
1. Cena (cena brutto) - 90%
2. Okres gwarancji i rękojmi - 10%
Sposób obliczenia kryteriów oceny ofert:
Kryterium ,,Cena" będzie liczona wg następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 90 gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany.
Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego - minimum 11, a maksimum 36 miesięcy, obliczanie wg poniższych kryteriów.
Okres gwarancji i rękojmi od 0 miesięcy do 11 miesięcy = 0%
Okres gwarancji i rękojmi od 12 miesięcy do 23 miesięcy = 5%
Okres gwarancji i rękojmi od 24 miesięcy do 36 miesięcy = 10%
Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie we wszystkich opisanych powyżej kryteriach, uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane tylko i wyłącznie dla ofert spełniających wymagania Zamawiającego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
W przypadku równych wyników decyduje cena tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną.
Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zadania, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W podanej cenie powinien być wliczony podatek VAT.
11. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty po dokonaniu analizy złożonego przez Wykonawcę formularza ofertowego (Załącznik nr 1).
12. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta w formie pisemnej umowa dotycząca realizacji przedmiotowych prac, projekt umowy stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca nie później niż w przeddzień podpisania umowy dostarczy do siedziby Zamawiającego następujące kserokopie dokumentów potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem":
a. wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS,
b. NIP,
c. zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON.
13. Zamawiający zamieści w umowie zapisy dotyczące możliwości nałożenia na Wykonawcę kar umownych z tytułu niżej wymienionych okoliczności:
a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie określonym w R. III pkt. 3 niniejszego zapytania ofertowego w wysokości 0,3 % wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy, za każdy kalendarzowy dzień zwłoki,
b) za zwłokę w usunięciu wad/usterek stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym, przy
odbiorze w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości - w wysokości 0,3 % wynagrodzenia brutto
za przedmiot umów)', za każdy kalendarzowy dzień zwłoki, liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad/usterek.
c) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy.
14. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi.
15. Po analizie przesłanych ofert oraz po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, w sposób przez nich określony w złożonych ofertach.
16. Zamawiający może unieważnić postępowanie między innymi, gdy:
a) w postępowaniu nie złożono żadnej oferty,
b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła wartość kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, niezależna od Zamawiającego, powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie jest zasadne.
17. Zapytanie ofertowe zostało przekazane do minimum dwóch losowo wybranych wykonawców oraz umieszczone na stronie BIP Zamawiającego.
). Oferty^
złożone po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.
2. Oferta musi być opatrzona nazwą zamówienia: ,,Wykonanie prac malarskich w budynku oddziału A w Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku"
(nie dotyczy ofert przesłanych faxem/ drogą elektroniczną).
4. Integralną część zapytania ofertowego stanowią: Formularz ofertowy, Projekt umowy, Przedmiar oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac malarskich.
5. Odrzuceniu podlegają oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) złożone przez oferenta niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Główny Administrator p. Maciej Blok, tel.: 58 5621461 w. 234, email: m.blok@dpsszpegawsk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.