Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina i Miasto Tuliszków
Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. 1
62-740 Tuliszków
powiat: turecki
tel. 63 279 17 82
sekretariat@tuliszkow.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Tuliszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 63 279 17 82
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu pod nazwą:
Zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii I i II w gminie Tuliszków
1. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii I i II w gminie Tuliszków zgodnie z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 dalej zwana ustawą pzp),
b) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029),
c) ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021, poz. 214),
d) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021, poz. 2404),
e) pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
2. Podstawą opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego są:
a) Uchwala Rady Miejskiej w Tuliszkowie nr 0007.65.2022 z 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii I w gminie Tuliszków,
b) Uchwala Rady Miejskiej w Tuliszkowie nr 0007.66.2022 z 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii II w gminie Tuliszków.
Gmina i Miasto Tuliszków posiada System Informacji Przestrzennej : https://tuliszkow.e-mapa.net/
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
a) sporządzenie projektów zmiany planów miejscowych zgodnie z art. 17 ustawy pzp,
(GiM Tuliszków posiada zebrane materiały, o których mowa w art. 17, ust. 1 i 2 ustawy pzp)
b) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko,
c) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planów miejscowych,
d) uzyskanie do projektu zmiany planów uzgodnień i opinii wynikających z przepisów prawa oraz wprowadzenie ewentualnych zmian,
e) zaprezentowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego przed Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną na żądanie Zamawiającego,
f) zaprezentowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w czasie dyskusji publicznej zorganizowanej w okresie wyłożenia do publicznego wglądu,
g) przygotowanie protokołu z dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
h) udział na komisji oraz w razie konieczności na sesji Rady Miejskiej w Tuliszkowie, na której projekt zmian planów miejscowych zostanie przedstawiony Radzie do uchwalenia,
i) wprowadzenie zmian wynikających z rozpatrzonych uwag i wniosków do projektów planów,
j) przygotowanie i przekazanie projektów zmian planów wraz z listą uwag nieuwzględnionych, wniesionych do projektów wraz z propozycją sposobu ich rozpatrzenia w wersji gotowej do przedstawienia Radzie Gminy (w tym: projekt uchwały, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag wraz z uzasadnieniem)
k) przedstawienie tekstu i rysunku zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wersji wektorowej (dane GIS) z nadaną georeferencją zgodnie ze standardami zapisu danych wraz z danymi przestrzennymi, o których mowa w ustawie pzp
l) sporządzenie projektu uzasadnienia oraz podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust 3. oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029.),
m) opracowanie ostatecznego projektu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z kompletną dokumentacją formalnoprawną celem przekazania ich do oceny zgodności z prawem Wojewodzie Wielkopolskiemu w terminie 5 dni od uchwalenia przez Radę planów miejscowych,
n) opracowanie stanowiska merytorycznego w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego lub wniosku Wojewody o złożenie uzupełnień lub wyjaśnień uchwał w sprawie uchwalenia zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. W razie konieczności uzupełnienia lub poprawienia opracowań, uzgodnień itp. czynności te Wykonawca wykona bez odrębnego wynagrodzenia.
o) wykonanie innych czynności nie wymienionych w umowie, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia zmian planów miejscowych wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać do siedziby Zamawiającego kompletne opracowanie:
a) część tekstową opracowań w wersji papierowej (3 egzemplarze) i w wersji cyfrowej (nagrane na nośniku elektronicznym) - format zapisu .pdf, .doc, .odcx, .jpg, .tiff),
b) część graficzną opracowania w skali, w wersji papierowej (3 egzemplarze) i w wersji cyfrowej (nagrane na nośniku elektronicznym) - format zapisu .pdf, .doc, .odcx, .jpg, .tiff),
c) część tekstowa i graficzna zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego powinny być zapisane w formacie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzone zgodnie z standardami zapisu danych (art. 67 a-c ustawy pzp).
4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi normami. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, m.in.:
a) wzięcia czynnego udziału w dyskusji lub dyskusjach publicznych dotyczących projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz udziału w innych spotkaniach wyznaczonych przez Burmistrza GiM Tuliszków a dotyczących przedmiotu zamówienia,
b) powiązania ustaleń projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego z ustaleniami zawartymi w gminnych dokumentach strategicznych, środowiskowych, finansowych oraz innych mogących mieć wpływ na formułowanie zapisów projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
c) wprowadzenie po uzgodnieniu z Zamawiającym zakresu i rodzaju zaleceń, ustaleń, rozwiązań do projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz z wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag, jakie zostaną złożone do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zarówno przez osoby fizyczne, prawne, inne organy, jak i instytucje,
d) wykonania niezbędnych czynności w celu doprowadzenia zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji ewentualnego stwierdzenia nieważności uchwały lub naruszenia przepisów prawa przez Wojewodę,
e) sformułowania ustaleń i zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w sposób jednoznaczny i wykluczający możliwość ich dowolnej interpretacji.

Dokument nr: RRG.6722.1.2023, RRG.6722.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 31.03.2023 r.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę cenową należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Oferta cenowa na zadanie pn. ,,sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii I i II w gminie Tuliszków " Nie otwierać przed 30.03.2023 r. do godz. 15:30" w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy i Miasta w Tuliszkowie, Ul. Plac Powstańców Styczniowych 1863 r. 1, 62 - 740 Tuliszków lub drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@tuliszkow.pl w tytule należy wpisać: ,,Oferta cenowa na zadanie pn. ,,sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii I i II w gminie Tuliszków " w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia
30.03.2023 r.
do godz.
15:30

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 15.12.2023 r.
Termin ten może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, m. in. niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowań w uzyskaniu niezbędnych uzgodnień, opinii, innych pozwoleń, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia, konieczność powtórzenia części procedury związanej z opracowaniem projektu planów miejscowych.

Wymagania:
3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza przekazywanie drogą elektroniczną pism np. ogłoszeń, obwieszczeń, projektów wystąpień o opinie i uzgodnienia itp.
6. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będą uchwalone przez Radę Miejską w Tuliszkowie i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego 2 uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów odnawialnych źródeł energii I i II w gminie Tuliszków.
7. Do zapytania zostaje załączony wiążący wzór umowy, który zawiera istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu (załącznik 4).
7. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
Cena - waga 100 % brutto
8. Opis sposobu obliczenia ceny:
a) Podana w ofercie cena musi być wyrazona w PLN (polski złoty). Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
b) Należy podać cenę netto i brutto z wyodrębnieniem podatku VAT.
c) Cena oferty Wykonawcy jest ceną ostateczną i niezmienną, która obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
d) Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
e) Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
10. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie, polegające na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Województwa (jako usługę wykonaną Zamawiający przyjmie datę publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa) oraz, że nie obowiązują rozstrzygnięcia nadzorcze Wojewody, stwierdzające ich nieważność,
b) główny projektant zmiany planu miejscowego oprócz wyżej wymienionego doświadczenia zawodowego, spełnia co najmniej jeden z warunków o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 ).
11. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować wg wzoru zamieszczonego wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym (załącznik nr 3).
2) Do oferty należy dołączyć:
a) podpisaną klauzulę informacyjną RODO (załącznik nr 5),
b) kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 5 ustawy
pzp,
c) wykaz zrealizowanych zamówień (załącznik 7).
12. Kryteria oceny oferty:
1) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu i posiadająca najniższą cenę.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
b) w przypadku gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert, niepodlegające odrzuceniu, o takiej samej najniższej cenie, Wykonawcy, którzy je złożyli zostaną wezwani do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa złożona po terminie określonym w wezwaniu lub przedstawiająca cenę wyższą niż w złożonej ofercie podlega odrzuceniu.
3) W przypadku niezłożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie, albo odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych, postępowanie zostanie zakończone bez wyboru żadnej z ofert.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w ramach zastosowanych kryteriów ofert.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.