Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów i konserwacji central wentylacyjnych i klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów i konserwacji central wentylacyjnych i klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich
ul. Akacjowej 1
55-040 Kobierzyce
powiat: wrocławski
tel. 71 390 16 41
administracja@szkola.sisco.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kobierzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 390 16 41
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie przeglądów i konserwacji central wentylacyjnych i klimatyzatorów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bielanach Wrocławskich".
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegające na:
a) dla ZADANIA I - Wykonaniu 2 przeglądów i konserwacji 17 central wentylacyjnych w nowo dobudowanej części Zespołu Szkolno-Przedszkolnego W Bielanach Wr. (przegląd wykonywamy 2 razy w roku).
W trakcie drugiego przeglądu należy wymienić części eksploatacyjne.
b) dla ZADANIA II - Wykonanie przeglądu i konserwacji klimatyzatorów w starszej i nowo dobudowanej części Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wr. (przegląd klimatyzatorów wr starszej części szkoły wykonywany 1 raz w roku, zaś w nowo dobudowanej części szkoły 2 razy w roku). Przegląd obejmuje również kontrolę szczelności układów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
2) Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
3) Ustala się termin wykonania przeglądu:
a) dla ZADANIA 1-17 central wentylacyjnych w nowo dobudowanej części Zespołu Szkolno-Przedszkolnego* dwa razy w roku.
- Termin wykonania pierwszego przeglądu: kwiecień 2023 r. (nie później niż do dnia 25 kwietnia 2023 r.)
- Termin wykonania drugiego przeglądu: październik 2023 r. (nie później niż do dnia 25 października 2023 r.)
b) dla ZADANIA II - klimatyzatorów w starszej i nowo dobudowanej części Zespołu Szkolno-Przedszkolnego* :
- Termin wykonania pierwszego przeglądu klimatyzatorów w nowo dobudowanej części szkoty wraz z kontrolą szczelności agregatu skraplającego freonowego VRF (układ nr 8 + 9) i agregatu skraplającego układ VRF (układ nr 10 i 11 II piętro): kwiecień 2023 r. (nie później niż do dnia 12 kwietnia 2023 r.)
- Termin wykonania drugiego przeglądu klimatyzatorów w nowo dobudowanej części szkoły', październik 2023 r. (nie później niż do dnia 12 października 2023 r.)
- Termin wykonania przeglądu klimatyzatorów (1 raz w roku) w starszej części szkoły oraz kontroli szczelności 2 szt. Misubishi Electric model PUHZ-ZRP100YKA3RI w starszej części szkoły (sala gimnastyczna), a także 23 szt. agregatów skraplających w nowo dobudowanej części szkoły: sierpień 2023 r. (nie później niż do 20.08.2023 r.)

CPV: 50730000-1, 71315410-6

Dokument nr: ZSP.B.261 -0001.2023

Składanie ofert:
6. SKŁADANIE OFERT:
1) Oferty należy przekazać: osobiście, e-mailem lub przesłać pocztą. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, nazwy i adresu Wykonawcy.
Składanie ofert do dnia 04.04.2023 r. do godz. 12.00
Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich,
ul. Akacjowa 1, 55-040 Kobierzyce, sekretariat (pokój Al) .
W przypadku złożenia oferty w sposób elektroniczny, skan oferty należy przesłać na skrzynkę pocztowa e-mail: administracja@szkola.sisco.pl.
Uwaga: Oferty wraz z załącznikami złożone w formie skanu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w oryginale (pocztą lub osobiście) do siedziby Zamawiającego do dnia 06.04.2023 r. do godz.: 15.00

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJ UMOWY:
Dla ZADANIA I - od momentu podpisania umowy do 25.10.2023 r.
Dla ZADANIA II - od momentu podpisania umowy do dnia 12.10.2023 r.

Wymagania:
Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w §6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w ZSP w Bielanach Wr. o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł (netto) prowadzonych przez ZSP w Bielanach Wr.
2) Postępowanie w celu wyłonienia Wykonawcy prowadzone będzie wg zasad określonych w niniejszym Zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego Zaproszenia stanowi Opis Przedmiotu Zamówienia, Formularz oferty i projekt Umowy.
3) Ceny zaproponowane przez Wykonawców w formularzu oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy.
5) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn.
2. SPOSÓB POROZUMIEWANIA.
1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania drogą elektroniczną (e-mailem).
2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektu celem zapoznania się z lokalizacją urządzeń i ich parametrami.
Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie oględzin po wcześniejszym mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu oględzin. Wszelkie koszty związane z wizją lokalną ponosi Wykonawca.
Wykonawca dokonujący przeglądu i konserwacji urządzeń dokonana stosownych wpisów o przeprowadzonym przeglądzie i wykonanych pracach w Kartach Obsługi Urządzeń.
5. KRYTERIA OCENY OFERT:
Wybór oferty najkorzystniejszej (dla każdego z zadań tj. MI) zostanie dokonany w oparciu o najkorzystniejszą łączną cenę ofertową (suma), podaną za realizację przedmiotu zamówienia w Formularzu Oferty. Cenę oferty' należy podać w złotych polskich (PLN) z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego:
Cena oferty (brutto) - waga 100%
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska największą ilość punktów (oferta najkorzystniejsza). Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
On = (Cmin. : Cn ) x 100 pkt, gdzie:
On - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto Cmin. - najniższa cena oferty brutto Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą dla każdego z poszczególnych zadań tj. 1-11 na podstawie kryterium ceny. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Dostarczenie na wskazane miejsce i we wskazanym terminie odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty.
1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
2) Oferty należy składać w jednym egzemplarzu.
3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.
4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty.
5) Wymaga się aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.
6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.
7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po wykonaniu przeglądów i konserwacji urządzeń sporządził protokół odbioru, w którym Wykonawca stwierdza, że urządzenie jest sprawne technicznie.
8. WYMAGANE DOKUMENTY(* ):
1) Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki:
a) Formularz Oferty
b) Zaparafowany projekt Umowy (sporządzony przez Zamawiającego) z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej.
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
d) Ważny certyfikat Autoryzowanego Partnera Serwisowego wydany przez Generalnego Dystrybutora firmy Klimor (dla zadania I), Fujitsu (dla zadania II).
2) W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 8 pkt 1) lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie Zamawiający może wezwać Wykonawcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
3) Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zamawiający musi niezwłocznie powiadomić Wykonawcę, oraz uzyskać jego zgodę na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek.
9. INNE DANE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: (* ):
1) zapłata za przedmiot umowy nastąpi fakturami częściowymi na podstawie protokołu
odbioru podpisanego przez uprawnionych pracowników ZSP w Bielanach Wrocławskich bez zastrzeżeń.
2) zapłata na wskazane konto wykonawcy nastąpi przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3) Dane do faktury: Nabywca: Gmina Kobierzyce Al. Pałacowa 1 55-040 Kobierzyce NIP:896-13-
08-068 Płatnik/Odbiorca: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bielanach Wrocławskich, Bielany Wr. ul.
Akacjowa 1,55-040 Kobierzyce.
10. INNE POSTANOWIENIA:
1) Oferty niespełniające warunków określonych w zaproszeniu podlegają odrzuceniu.
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą dla każdego z poszczególnych ZADAŃ zamówienia tj. 1-2 z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym Zaproszeniu.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub przeprowadzić ponowną procedurę udzjelenia zamówienia.
4) Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5) Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
6) Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
7) Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Zaproszeniu.

Kontakt:
4) Osobą do kontaktu jest: Ewelina Krzywicka-Gębura, Anna Ozarczuk, Monika Wawrzyńczyk
tel. 71 390 16 41; e-mail: administracja@szkola.sisco.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.