dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i wymiana parownika w agregacie wody lodowej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Siedlcach Kazimierzowska 31 A 08-110 Siedlce powiat: Siedlce 256400881 srsiedlce@siedlce.sr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Siedlce |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 256400881 |
Termin składania ofert: | 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i wymiana parownika w agregacie wody lodowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest demontaż i utylizacja zepsutego parownika TRANE EVP300A seria VE9677, oraz dostawa i montaż fabrycznie nowego parownika wraz z uruchomieniem agregatu chłodniczego typu RTAF310 znajdującego się na dachu budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy Ul. Kazimierzowskiej 31 A w Siedlcach. W ramach umowy Wykonawca wykona próbę szczelności agregatu i całego układu oraz napełni układ czynnikiem chłodniczym oraz wodą. CPV: 42531000-7, 50730000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00154546, Zam. Publ. 2/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad5c464f-b132-11ed-9236-36fed59ea7dd 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości, zwany dalej Platformą. Platforma do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, oraz składania ofert, oświadczeń i dokumentów dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, (z wyłączeniem składania ofert), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Formularz ofertowy wypełniony w języku polskim oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, należy podpisać pod rygorem nieważności, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma internetowa: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30 Wymagania: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2022 r. poz. 2080 ze zm.). 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust 3 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i musi spełnić co najmniej poniższe wymagania: - musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. - z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, - powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego, - termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert), - w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa i numer przedmiotowego postępowania, - beneficjentem poręczenia lub gwarancji musi być Skarb Państwa - Sąd Rejonowy w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A, 08-110 Siedlce. 5. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BGK Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku: 59 1130 1017 0021 1001 2690 0004, z określeniem tytułu wpłaty: ,,Wadium w postępowaniu: Zam. Publ. 2/2023" przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Zam. Publ. 2/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 355000 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest demontaż i utylizacja zepsutego parownika TRANE EVP300A seria VE9677, oraz dostawa i montaż fabrycznie nowego parownika wraz z uruchomieniem agregatu chłodniczego typu RTAF310 znajdującego się na dachu budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31 A w Siedlcach. W ramach umowy Wykonawca wykona próbę szczelności agregatu i całego układu oraz napełni układ czynnikiem chłodniczym oraz wodą. 4.2.6.) Główny kod CPV: 42531000-7 - Części sprzętu chłodniczego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej. Maksymalna punktacja w ramach kryterium wyboru K = 100 pkt. Zgodnie ze wzorem: K = C + G gdzie: C - cena oferty brutto - max. 60 pkt. G - gwarancja - 40 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące, 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi posiadać uprawnienia ,,F-gazowe" wystawione dla przedsiębiorcy - certyfikaty wydawane na podstawie art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 poz. 2065 ze zm.); 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca, musi posiadać polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). 4) zdolności technicznej lub zawodowej : a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy zamówienia (każde w ramach odrębnej umowy), których przedmiotem był serwis agregatu chłodniczego, b) Wykonawca dysponuje osobą/ami które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadająca/ymi odpowiedni certyfikat dla personelu w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 poz. 2065 ze zm.)- (F-gazy). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu złożonym w trybie art. 125 ustawy Pzp. 2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) certyfikat w rozumieniu art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 poz. 2065 ze zm. - ,,F-gazy") dla przedsiębiorcy. 2) polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). 3)wykaz osób - skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień. 4) certyfikaty w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 poz. 2065 ze zm. - ,,F-gazy") dla personelu. 5) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodem, o którym mowa, są referencje bądź inne dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy-wypełniony na platformie E-zamówienia zgodnie z instrukcją, 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) , 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp; 4) Oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty. 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2022 r. poz. 2080 ze zm.). 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust 3 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i musi spełnić co najmniej poniższe wymagania: - musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. - z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, - powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego, - termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert), - w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa i numer przedmiotowego postępowania, - beneficjentem poręczenia lub gwarancji musi być Skarb Państwa - Sąd Rejonowy w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A, 08-110 Siedlce. 5. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BGK Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku: 59 1130 1017 0021 1001 2690 0004, z określeniem tytułu wpłaty: ,,Wadium w postępowaniu: Zam. Publ. 2/2023" przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia jeśli: - nie podlegają wykluczeniu, - spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2) Składając ofertę wspólną Wykonawcy składają wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach niniejszego zamówienia. 4) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i realizuje, dostawy lub usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - zgodnie z zał. do SWZ, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1)zmiana zakresu przedmiotowego umowy oraz sposobu wykonania umowy- w stopniu koniecznym do dostosowania sposobu wykonywania przedmiotu umowy do obowiązujących przepisów prawa i wytycznych branżowych; 2)zmiany stawki podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto proporcjonalnie do zmiany stawki podatku; 3)zmiany terminu wykonania umowy spowodowana niezależnym od Wykonawcy opóźnieniem w wyprodukowaniu lub dostawie do Wykonawcy nowego parownika - o czas opóźnienia w stosunku do pierwotnie planowanego terminu, przy zachowaniu wymaganych aktów staranności, w szczególności przedłożeniu Zamawiającemu oświadczenia producenta urządzenia potwierdzającego fakt opóźnienia. 4)zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej. Maksymalna punktacja w ramach kryterium wyboru K = 100 pkt. Zgodnie ze wzorem: K = C + G gdzie: C - cena oferty brutto - max. 60 pkt. G - gwarancja - 40 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-05-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024