Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeglądy okresowe oraz serwisy regałów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeglądy okresowe oraz serwisy regałów

Data zamieszczenia: 2023-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Animex Foods sp. z o.o
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: 22 334 59 00
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,f4e727268eb56d7d83ac16f4daeaad6e.html
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 22 334 59 0
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAK/2022/001590 Umowa ramowa - usługi serwisowe oraz przeglądy roczne regałów Animex K1, K2, K4.
Treść zapytania

Dzień dobry,

zapraszam do złożenia oferty na przeglądy okresowe oraz serwisy regałów w zakładach Animex Kutno K1,K2, K4:

Animex Kutno Sp. z o.o. Oddział K1 w Kutnieul. Intermodalna 8, 99-300 Kutno

Animex Kutno Sp. z o.o. Oddział K2 w Kutnieul. Południowa 4, 99-300 Kutno

Animex Foods Sp. z o.o. Oddział K4 w Kutnieul. Wschodnia 21, 99-300 Kutno

Posiadamy regały grawitacyjne rolkowe oraz regały w tunelach mrożenia jn:

ANIMEX K1

Regały Dexion Grawitacyjne 1008m.p.

Animex K2

Regały Dexion Grawitacyjne 1056mp

Regały Dexion DR-IN 252m.p.(palet wg wyliczenia 315)

Animex K4

Regały Dexion Grawitacyjne 2268m.p.

Regały Dexion rzędowe 419m.p.

Regały Stow rzędowe 162m.p.

Regały Stow push back 256m.p.

Regały Stow DR-IN 81m.p.

Przeglądy systemów regałowych według ich specyfikacji , lub wizji lokalnej w zakładzie oraz norm:

PN-EN 15635 - Stalowe statyczne systemy składowania , zastosowania i utrzymania urządzeń do składowania

PN-EN 15620 - Stalowe statyczne systemy składowania. Regały paletowe o zmiennej konfiguracji. Tolerancja odkształcenia i luzy manipulacyjne.

Jeżeli z jakiś względów nie możecie Państwo świadczyć usługi dla danego zakładu i/lub na jakieś zmianie/dniu tygodnia proszę o pominięcie odpowiedniej linii w tabeli na platformie zakupowej.

Jeżeli do tej pory nie podpisywaliście Państwo umowy o poufności prośba o podpisanie (w zał.) i odesłanie skanem w wiadomości na platformie zakupowej. Pytania dot. postępowania ofertowego i/lub przedstawionej specyfikacji proszę również kierować za pośrednictwem wiadomości na platformie.

W informacjach dodatkowych proszę podać wycenę za 1 miejsce paletowe (mp).

Proszę również o załączenie oferty w pliku PDF zawierającej wszystkie warunki handlowe tj.

-termin płatnosci- oczekiwane min 30 dni od daty dostarczenia fv,

-gwarancja okres i zakres,

-termin realizacji oczekiwany:

K1 - szacowany następny przegląd pażdziernik 2023,

K2- szacowany następny przegląd wrzesień 2023

K4- szacowany następny przegląd listopad 2023

-częstotliwość przeglądów,

-dostępność serwisu- dni i godz. pracy-gotowość do pracy w dni wolne,

-czas reakcji serwisowej- rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia awarii do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu

-maksymalny czas usunięcia awarii- rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia awarii (wynikającej z normalnej eksploatacji urządzenia)do momentu przywrócenia urządzenia do stanu technicznego sprzed awarii. Powyższy parametr powinien uwzględniać czas oczekiwania na części zamienne.

-stawki rbh lub dzień pracy brygady (proszę podać liczbę serwisantów)

-koszt dojazdu-oczekiwany po stronie usługodawcy,

-data przygotowania i obowiązywania oferty,

-zakres prac, wykaz regałów i cena za mp

W przypadku przeglądów oczekujemy koszt dojazdu aby był po stronie usługodawcy.

Proszę o wycenę samej uslugi oraz informację czy jesteście Pańśtwo wstanie zapewnić częsci zamienne do wskazanych regałów i jaki jest szacowany czas dostawy?

Dodatkowo proszę dopisać nazwisko kupca prowadzącego Patrycja Karcz i nr i tytuł zapytania ofertowego.
Produkty
Produkt Ilość Jednostka miary
1. Usługa przeglądu regałów w K1 1 usługa
2. Usługa przeglądu regałów w K2 1 usługa
3. Usługa przeglądu regałów w K4 1 usługa
4. stawka rbh dzień dni robocze 1 rbg.
5. stawka rbh nocna zmiana 1 rbg.
6. stawka rbh sobota 1 rbg.
7. stawka rbh niedziela i święta 1 rbg.
8. 1 dzień roboczy pracy serwisu (4 osoby ; godz. 7-18; temperatura dodatnia) 1 doba
9. 1 dzień roboczy pracy serwisu (4 osoby ; godz. 7-18; temperatura ujemna) 1 doba
10. 1 dzień pracy serwisu na nocnej zmianie (4 osoby; godz. 21-6; temperatura dodatnia) 1 doba
11. 1 dzień pracy serwisu na nocnej zmianie (4 osoby; godz. 21-6; temperatura ujemna) 1 doba
12. 1 dzień pracy serwisu sobota (4 osoby, godz. 7-15, temperatura dodatnia) 1 doba
13. 1 dzień pracy serwisu sobota (4 osoby, godz. 7-15, temperatura ujemna) 1 doba
14. 1 dzień pracy serwisu niedziela i święta (4 osoby, godz. 7-15 temepratura dodatnia) 1 doba
15. 1 dzień pracy serwisu niedziela i święta (4 osoby, godz. 7-15 temepratura ujemna) 1 doba
16. koszt dojazdu w przypadku serwisu stawka za 1 km 1 km
17. koszt dojazdu w przypadku serwisu ryczałt 1 usługa
18. Cena za m.p. K1 1 szt.
19. Cena za m.p. K2 1 szt.
20. Cena za m.p. K4 1 szt.

Dokument nr: Z82/10217/1/aktualizacja2, ZAK/2022/001590

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,f4e727268eb56d7d83ac16f4daeaad6e.html

Data rozpoczęcia: 2023-03-28 17:10:00 Data zakończenia: 2023-04-04 09:00:00 Termin zadawania pytań (do kiedy?): 2023-04-03 13:00:00

Wymagania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia.

- swobodnego wyboru oferty.

- odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):

1. Termin płatności: min 30 dni od daty dostarczenia fv

2. oferta w pliku PDF

3. Koszt transportu/dojazdu: po stronie dostawcy

Dodatkowe warunki formalne:

-

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
1. Cena - 80%
2. Czas reakcji serwisowej: godziny - 10%
3. Termin płatności - 10%
Dodatkowe pytania do oferty:
------
Brak pozycji
------
Uwaga:
Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
NIP: 5272698951
Karcz, Patrycja
tel:

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.