warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeglądy okresowe oraz serwisy regałów |
Data zamieszczenia: | 2023-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Animex Foods sp. z o.o ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa powiat: Warszawa Telefon: 22 334 59 00 https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,f4e727268eb56d7d83ac16f4daeaad6e.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 22 334 59 0 |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAK/2022/001590 Umowa ramowa - usługi serwisowe oraz przeglądy roczne regałów Animex K1, K2, K4. Treść zapytania Dzień dobry, zapraszam do złożenia oferty na przeglądy okresowe oraz serwisy regałów w zakładach Animex Kutno K1,K2, K4: Animex Kutno Sp. z o.o. Oddział K1 w Kutnieul. Intermodalna 8, 99-300 Kutno Animex Kutno Sp. z o.o. Oddział K2 w Kutnieul. Południowa 4, 99-300 Kutno Animex Foods Sp. z o.o. Oddział K4 w Kutnieul. Wschodnia 21, 99-300 Kutno Posiadamy regały grawitacyjne rolkowe oraz regały w tunelach mrożenia jn: ANIMEX K1 Regały Dexion Grawitacyjne 1008m.p. Animex K2 Regały Dexion Grawitacyjne 1056mp Regały Dexion DR-IN 252m.p.(palet wg wyliczenia 315) Animex K4 Regały Dexion Grawitacyjne 2268m.p. Regały Dexion rzędowe 419m.p. Regały Stow rzędowe 162m.p. Regały Stow push back 256m.p. Regały Stow DR-IN 81m.p. Przeglądy systemów regałowych według ich specyfikacji , lub wizji lokalnej w zakładzie oraz norm: PN-EN 15635 - Stalowe statyczne systemy składowania , zastosowania i utrzymania urządzeń do składowania PN-EN 15620 - Stalowe statyczne systemy składowania. Regały paletowe o zmiennej konfiguracji. Tolerancja odkształcenia i luzy manipulacyjne. Jeżeli z jakiś względów nie możecie Państwo świadczyć usługi dla danego zakładu i/lub na jakieś zmianie/dniu tygodnia proszę o pominięcie odpowiedniej linii w tabeli na platformie zakupowej. Jeżeli do tej pory nie podpisywaliście Państwo umowy o poufności prośba o podpisanie (w zał.) i odesłanie skanem w wiadomości na platformie zakupowej. Pytania dot. postępowania ofertowego i/lub przedstawionej specyfikacji proszę również kierować za pośrednictwem wiadomości na platformie. W informacjach dodatkowych proszę podać wycenę za 1 miejsce paletowe (mp). Proszę również o załączenie oferty w pliku PDF zawierającej wszystkie warunki handlowe tj. -termin płatnosci- oczekiwane min 30 dni od daty dostarczenia fv, -gwarancja okres i zakres, -termin realizacji oczekiwany: K1 - szacowany następny przegląd pażdziernik 2023, K2- szacowany następny przegląd wrzesień 2023 K4- szacowany następny przegląd listopad 2023 -częstotliwość przeglądów, -dostępność serwisu- dni i godz. pracy-gotowość do pracy w dni wolne, -czas reakcji serwisowej- rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia awarii do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu -maksymalny czas usunięcia awarii- rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia awarii (wynikającej z normalnej eksploatacji urządzenia)do momentu przywrócenia urządzenia do stanu technicznego sprzed awarii. Powyższy parametr powinien uwzględniać czas oczekiwania na części zamienne. -stawki rbh lub dzień pracy brygady (proszę podać liczbę serwisantów) -koszt dojazdu-oczekiwany po stronie usługodawcy, -data przygotowania i obowiązywania oferty, -zakres prac, wykaz regałów i cena za mp W przypadku przeglądów oczekujemy koszt dojazdu aby był po stronie usługodawcy. Proszę o wycenę samej uslugi oraz informację czy jesteście Pańśtwo wstanie zapewnić częsci zamienne do wskazanych regałów i jaki jest szacowany czas dostawy? Dodatkowo proszę dopisać nazwisko kupca prowadzącego Patrycja Karcz i nr i tytuł zapytania ofertowego. Produkty Produkt Ilość Jednostka miary 1. Usługa przeglądu regałów w K1 1 usługa 2. Usługa przeglądu regałów w K2 1 usługa 3. Usługa przeglądu regałów w K4 1 usługa 4. stawka rbh dzień dni robocze 1 rbg. 5. stawka rbh nocna zmiana 1 rbg. 6. stawka rbh sobota 1 rbg. 7. stawka rbh niedziela i święta 1 rbg. 8. 1 dzień roboczy pracy serwisu (4 osoby ; godz. 7-18; temperatura dodatnia) 1 doba 9. 1 dzień roboczy pracy serwisu (4 osoby ; godz. 7-18; temperatura ujemna) 1 doba 10. 1 dzień pracy serwisu na nocnej zmianie (4 osoby; godz. 21-6; temperatura dodatnia) 1 doba 11. 1 dzień pracy serwisu na nocnej zmianie (4 osoby; godz. 21-6; temperatura ujemna) 1 doba 12. 1 dzień pracy serwisu sobota (4 osoby, godz. 7-15, temperatura dodatnia) 1 doba 13. 1 dzień pracy serwisu sobota (4 osoby, godz. 7-15, temperatura ujemna) 1 doba 14. 1 dzień pracy serwisu niedziela i święta (4 osoby, godz. 7-15 temepratura dodatnia) 1 doba 15. 1 dzień pracy serwisu niedziela i święta (4 osoby, godz. 7-15 temepratura ujemna) 1 doba 16. koszt dojazdu w przypadku serwisu stawka za 1 km 1 km 17. koszt dojazdu w przypadku serwisu ryczałt 1 usługa 18. Cena za m.p. K1 1 szt. 19. Cena za m.p. K2 1 szt. 20. Cena za m.p. K4 1 szt. Dokument nr: Z82/10217/1/aktualizacja2, ZAK/2022/001590 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,f4e727268eb56d7d83ac16f4daeaad6e.html Data rozpoczęcia: 2023-03-28 17:10:00 Data zakończenia: 2023-04-04 09:00:00 Termin zadawania pytań (do kiedy?): 2023-04-03 13:00:00 Wymagania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia. - swobodnego wyboru oferty. - odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny. Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu): 1. Termin płatności: min 30 dni od daty dostarczenia fv 2. oferta w pliku PDF 3. Koszt transportu/dojazdu: po stronie dostawcy Dodatkowe warunki formalne: - Uwagi: Kryteria oceny oferty: 1. Cena - 80% 2. Czas reakcji serwisowej: godziny - 10% 3. Termin płatności - 10% Dodatkowe pytania do oferty: ------ Brak pozycji ------ Uwaga: Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: NIP: 5272698951 Karcz, Patrycja tel: |
© eurobudowa.pl 2004-2024