Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
724z dziś
6923z ostatnich 7 dni
27291z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenach miejskich

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenach miejskich

Data zamieszczenia: 2023-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Jasło
ul. Rynek 12
38-200 Jasło
powiat: jasielski
wzp@um.jaslo.pl
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,122982,c605e9088ce5521e6c0c577951c213eb.html
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenach miejskich położonych poza centrum Miasta Jasła w 2023 r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni miejskiej położonych poza ścisłym centrum miasta poprzez:
1) koszenie trawników ze zbiorem biomasy (z usunięciem skoszonej trawy). Łączna szacunkowa powierzchnia terenów zielonych do wykoszenia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 37000 m2;
2) koszenie trawników bez zbioru biomasy (bez usunięcia skoszonej trawy). Łączna szacunkowa powierzchnia terenów zielonych do wykoszenia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 282500 m2;
3) przycinanie krzewów i żywopłotów (obejmuje usunięcie powstałej w trakcie przycinki biomasy). Łączna szacunkowa powierzchnia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 2000 m2;
4) sprzątanie terenów zielonych (obejmuje usuniecie odpadów i innych zanieczyszczeń zalegających na terenie zielonym). Łączna szacunkowa powierzchnia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 101500 m2.
5) usunięcie opadłych liści z trawników o powierzchni ok. 18500 m2.
2. Prace, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 obejmują również usunięcie zanieczyszczeń z terenu zielonego).
3. Prace, o których mowa w ust. 1 będą wykonywane przez Wykonawcę na pisemne zlecenie Zamawiającego stanowiącego Załącznik do umowy.
4. Poszczególne miejsca lokalizacji terenów zielonych, na których będą wykonywane prace stanowiące przedmiot umowy określony w ust. 1 będą wskazywane Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac.
5. Wykaz terenów zielonych, o których mowa w ust. 4 określa załącznik nr 4 do SWZ.
6. Zamawiający nie gwarantuje wykonania przedmiotu umowy w zakresie określonym w ust. 1.

CPV: 77300000-3, 90600000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00154996, GK.7021.4.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,122982,c605e9088ce5521e6c0c577951c213eb.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
o Google Chrome 31
o Mozilla Firefox 26
o Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
o dostęp do sieci Internet
o zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - Ajar
o włączona obsługa JavaScript
o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
o zainstalowany Acrobat Reader
o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
o dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
o dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
o dla Windows 8: Internet Explorer 11
o dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,122982,c605e9088ce5521e6c0c577951c213eb.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.7021.4.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni miejskiej położonych poza ścisłym centrum miasta poprzez:
1) koszenie trawników ze zbiorem biomasy (z usunięciem skoszonej trawy). Łączna szacunkowa powierzchnia terenów zielonych do wykoszenia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 37000 m2;
2) koszenie trawników bez zbioru biomasy (bez usunięcia skoszonej trawy). Łączna szacunkowa powierzchnia terenów zielonych do wykoszenia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 282500 m2;
3) przycinanie krzewów i żywopłotów (obejmuje usunięcie powstałej w trakcie przycinki biomasy). Łączna szacunkowa powierzchnia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 2000 m2;
4) sprzątanie terenów zielonych (obejmuje usuniecie odpadów i innych zanieczyszczeń zalegających na terenie zielonym). Łączna szacunkowa powierzchnia w ciągu trwania umowy wynosi ok. 101500 m2.
5) usunięcie opadłych liści z trawników o powierzchni ok. 18500 m2.
2. Prace, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 obejmują również usunięcie zanieczyszczeń z terenu zielonego).
3. Prace, o których mowa w ust. 1 będą wykonywane przez Wykonawcę na pisemne zlecenie Zamawiającego stanowiącego Załącznik do umowy.
4. Poszczególne miejsca lokalizacji terenów zielonych, na których będą wykonywane prace stanowiące przedmiot umowy określony w ust. 1 będą wskazywane Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo przed rozpoczęciem prac.
5. Wykaz terenów zielonych, o których mowa w ust. 4 określa załącznik nr 4 do SWZ.
6. Zamawiający nie gwarantuje wykonania przedmiotu umowy w zakresie określonym w ust. 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-03

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.