Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
460z dziś
6551z ostatnich 7 dni
25008z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sprzętu służącego dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sprzętu służącego dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej osobom z niepełnosprawnościami

Data zamieszczenia: 2023-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Ustce
ul. Dunina 24
76-270 Ustka
powiat: słupski
Telefon: (059) 814 60 44 Fax: (059) 814 42 57, tel 59 8152 451
a.duszny@ustka.ug.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Ustka
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (059) 814 6
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa sprzętu służącego dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej osobom z niepełnosprawnościami dla Urzędu Gminy w Ustce (krzesła, pętla indukcyjna, rampa progowa, pochwyty)
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy szeregu rozwiązań w obszarze dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej, z uwzględnieniem potrzeb osób z problemami wzroku, słuchu, w poruszaniu się i z trudnościami poznawczymi.
Przedmiot zamówienia kolejno:
1.1 Krzesło do wypoczynku
Lp.
Produkt
Ilość
specyfikacja
1
Krzesło do wypoczynku
18
- szerokość 500 mm,
- wysokość 830 mm,
- wysokość do siedziska 480 mm,
- podłokietniki po obu stronach siedziska,
stelaż metalowy kolor czarny,
- siedzisko i oparcie tapicerowane w kolorze .
1.2 Pętla indukcyjna stanowiskowa
L.P.
Komponenty:
Minimalne wymagania:
1.
Zastosowanie
Stanowiskowa pętla indukcyjna zostanie zamontowana element wsparcia w komunikowaniu się z osobami słabosłyszącymi. Pętla będzie wzmacniać głos pracownika, przekazując bezpośrednio do aparatu słuchowego lub implantu. Stanowisko wyposażone w pętlę będzie oznakowane piktogramem informującym o możliwości przełączenia się w tryb wzmocnienia przez pętlę
2.
System pracy
Samodzielny Bezprzewodowy
3.
Rodzaj obudowy
Kompaktowa wolnostojąca z tworzywa ABS
4.
Wbudowane funkcje
Zaawansowane przetwarzanie sygnału audio AGC (automatyczna kontrola wzmocnienia), kompresor, bramka szumów
5.
Wbudowany wzmacniacz
Tak.
6.
Wskaźnik stanu pętli
Tak.
7.
Wbudowany akumulator
Tak, przybliżony czas pracy 4 godz. - praca ciągła, 48 godzin - tryb czuwania
8.
Zasilanie
DC 18v
9.
Zasięg
Ok 1.2 m2
10.
Wejście audio
1x3,5mm Jack
11.
Tryb pracy
monofoniczny
12.
Zgodność z normami
BS7594 i EN60118-4
13.
Waga
Max 2kg
14.
Rodzaj mikrofonu
Elektretowy
15.
Wbudowany mikrofon
tak
16.
Współpraca z aparatami słuchowymi
Tak, działająca z aparatami słuchowymi z ustawieniem ,,T"
16.
Wymiary
Max wysokość - 260mm, max szerokość - 280mm, max głębokość - 130mm
17.
Gwarancja
24 miesiące
1.3 Rampa progowa antypoślizgowa
Lp.
Produkt
Ilość
specyfikacja
1
Rampa progowa antypoślizgowa
2
Podjazd musi spełniać min. parametry określone poniżej:
o długość 41 cm,
o szerokość całkowita rampy 110 cm,
o szerokość powierzchni najazdowej 90cm,
o wysokość 5cm,
o materiał wykonania guma.
1.4 Pochwyty w łazienkach
Lp.
Produkt
Ilość
Specyfikacja
1
Pochwyty łazienkowy
2
Minimalne parametry: - lakierowany na kolor biały, - długość 70 cm, - średnica rury 32 mm, - uchwyt uchylny, - zestaw śrub montażowych oraz zaślepek ozdobnych w komplecie, - posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych, - obciążenie 120 kg.

CPV: 33196200-2

Dokument nr: PZP.042.27.2023.AD

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 6 kwietnia 2032 roku o godz. 9.30 .

Składanie ofert:
V. Forma złożenia oferty
1. Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 kwietnia 2023 roku do godz. 9:00 w formie:
a) pisemnej (osobiście lub drogą pocztową) na adres: Urząd Gminy w Ustce Ul. Dunina 24, 76-270 Ustka (data wpływu do Urzędu Gminy Ustka),
b) elektronicznej w postaci skanu na adres: a.duszny@ustka.ug.gov.pl (skanowany dokument powinien być uprzednio podpisany przez uprawnioną osobę).
Decyduje data wpływu do Urzędu.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia do dnia 21.04.2023 roku.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zamontować w budynku Urzędu Gminy Ustka znajdującego się w ustce przy Ul. Dunina 24.

Wymagania:
II. Postępowanie prowadzone w trybie:
art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710 ze zm.)
8. Warunki płatności.
a) Zamówienie będzie płatne po dostarczeniu oraz zamontowaniu elementów przedmiotu zamówienia.
b) Płatność przelewem na rachunek bankowy w terminie 14 dni licząc od dnia przekazania Zamawiającemu rachunku/faktury (na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego).
9. Opis sposobu obliczania ceny.
a) W części niniejszego dokumentu pn. Formularz oferty, należy wpisać wartość za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia oraz łączną wartość za całość zamówienia.
b) Ceny zaoferowane przez Wykonawcę zawierają wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
c) Ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia powinny być podane w PLN cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
e) Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022, poz. 931 ze zm.).
IV. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej, stanowi cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia- 100%.
2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocenie zostanie poddana cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu Oferty. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:
W=Cn/Cb x 100
gdzie,
W- ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny,
Cn- najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert, podlegających ocenie,
Cb- cena brutto badanej oferty.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę podlegającą ocenie, która oferuje najniższą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia- uzyska największą ilość punktów obliczoną wg powyższego wzoru.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Zamawiający samodzielnie poprawi w ofercie Wykonawcy oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
8. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia zgodnie z określonym opisem przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia (np. nieprzewidziany koszt dojazdu, noclegu itp).
3. Oferta musi zostać podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Oferta powinna składać się z następujących dokumentów:
a) Formularza Oferty, który jest częścią niniejszego Zaproszenia,
b) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć również do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie.
5. W przypadku złożenia oferty niepodpisanej, niekompletnej, niezawierającej wszystkich wymaganych informacji- oferta nie będzie brana pod uwagę.
6. Przy zachowaniu pisemnej formy złożenia oferty, ofertę należy złożyć w jednej, zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
Oferta na dostawę sprzętu służącego dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej osobom z niepełnosprawnościami dla Urzędu Gminy
w Ustce
VI. Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Informacje o wyborze oferty wg kryterium opisanego w pkt. V zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl oraz przekazana Wykonawcom, którzy złożyli ofertę.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
3. Korespondencje związaną z niniejszym postepowaniem należy kierować na adres wskazany w pkt. I niniejszego Zaproszenia.

Uwagi:
VIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 21 ust. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.), zwanego dalej RODO, informuję, iż:
1. W związku z realizacją przez Urząd Gminy Ustka, ul. Dunina 24 , 76-270 Ustka projektu pn. Dostępny samorząd - granty, Przedsięwzięcie grantowe: Dostępna Gmina Ustka,
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Ustka, mający siedzibę przy ul. Dunina 24, 76-270 Ustka. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej: iod@ustka.ug.gov.pl.
2. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - dane osobowe są niezbędne dla realizacji projektu Dostępny samorząd - granty, Przedsięwzięcie grantowe: Dostępna Gmina Ustka.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji projektu wskazanego w pkt. 1 w którym PAN/Pani uczestniczy, w szczególności w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, udzielenia wsparcia, monitoringu, ewaluacji, kontroli, audytu i sprawozdawczości oraz działań informacyjno-promocyjnych.
5. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą: podmioty, których uprawnienie do dostępu do ww. danych wynika z obowiązujących przepisów, organy sprawujące funkcje nadzoru i kontroli nad realizacją zadań, a także podmioty przetwarzające dane osobowe na polecenie Administratora lub Urzędu Gminy Ustka na podstawie zawartych umów (w tym podmioty dostarczające i utrzymujące oprogramowanie wykorzystywane przy działaniach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, podmioty świadczące usługi prawnicze oraz usługi pocztowe lub kurierskie). Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom realizującym badania ewaluacyjne, a także kontrole lub audyt na zlecenie Instytucji Zarządzającej lub Urzędu Gminy Ustka.
6. Podanie danych jest warunkiem koniecznym otrzymania wsparcia, a odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach danego Projektu.
7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
9. Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia i rozliczenia danego Projektu oraz zakończenia okresów trwałości dla danego Projektu, a także przez okres wynikający z obowiązujących regulacji z zakresu postępowania z materiałami archiwalnymi i inną dokumentacją.
10. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Kontakt:
4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Aleksander Duszny- Główny specjalista ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, pokój 110, tel 59 8152 451, e-mail: a.duszny@ustka.ug.gov.pl .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.