Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowe usunięcie zaleceń pokontrolnych, usterek i awarii wynikających z protokołów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowe usunięcie zaleceń pokontrolnych, usterek i awarii wynikających z protokołów przeglądów kominiarskich w placówkach oświatowych

Data zamieszczenia: 2023-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pszczyna
ul. Rynek 2
43-200 Pszczyna
powiat: pszczyński
tel.(032) 449-39-00
pszczyna@pszczyna.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pszczyna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.(032) 449-39-00
Termin składania ofert: 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie obejmuje kompleksowe usunięcie zaleceń pokontrolnych, usterek i awarii wynikających z protokołów przeglądów kominiarskich w placówkach oświatowych Gminy Pszczyna zgodnie z zakresem robót przedstawionym w załączniku numer 1 do Zaproszenia.

Składanie ofert:
7. Składanie ofert
Pisemnie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Pszczynie, Ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: pszczyna@pszczyna.pl do dnia 07.04.2023 r.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia
a) rozpoczęcie - niezwłocznie po podpisania umowy
b) zakończenie - do 15.06.2023r.

Wymagania:
2. Składanie ofert częściowych : dopuszcza się składanie ofert częściowych na roboty w poszczególnych placówkach oświatowych Gminy wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
4. Wymagana gwarancja :
Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji na okres :
a) na wykonane prace - 3 lata
b) na zamontowane urządzenia : zgodnie z kartą gwarancyjną producenta.
5. Warunki udziału w postępowaniu : o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, t.j. posiadającymi aktualne dokumenty zaświadczające przygotowanie zawodowe ( np. uprawnienia budowlane lub dyplom mistrzowski)
2) wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym terminie, wykonaniem min 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót dekarskich.
6. Zawartość oferty
a) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zaproszenia
b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności budowlano- konstrukcyjnej oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby lub oświadczenie potwierdzające dysponowanie osobą z dyplomem mistrzowskim w zakresie robót dekarskich, murarskich, instalacyjnych w zależności od rodzaju wykonywanych robót
c) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
9. Ogłoszenie wyników - wyniki zostaną ogłoszone na stronie www.bip.pszczyna.pl
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
10.1 Cenę należy określić ( wg Załącznika nr 1 ) za usunięcie zaleceń pokontrolnych t.j. usterek i awarii wynikających z protokołów przeglądów kominiarskich na podstawie wizji lokalnej oraz obmiaru robót przygotowanym we własnym zakresie. W wycenie należy uwzględnić wartość zużytych materiałów, koszt przejazdu do placówek, koszt konsultacji kominiarskiej oraz odbioru kominiarskiego.
10.2 Cena ofertowa winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10.3 Sposób rozliczenia Wykonawcy : rozliczenie ryczałtowe
11. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie z uwzględnieniem waluty polskiej tj: w PLN.
12. Kryteria oceny i punktacji ofert
Oferty oceniać się będzie tylko na podstawie ceny ofertowej (odrębnie dla każdej placówki) 12.1 Cena - waga 100 %
punktacja - 100 % dla oferty najtańszej , pozostałe oferty proporcjonalnie mniej
wzór: (cena oferty najtańszej podzielona przez cenę oferty badanej)xlOO pkt
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12.2 Przy złożonych ofertach częściowych do realizacji zaleceń pokontrolnych w poszczególnych
placówkach oświatowych wybierani będą Wykonawcy z najniższą ceną.
13. Warunki zawarcia umowy
13.1. Projekt umowy, na której warunkach nastąpi zawarcie umowy z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą jest integralną częścią Zaproszenia i stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia .
13.2 Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego do przedłożenia karty technicznej określającej parametry zastosowanego materiału lub urządzenia wraz z instrukcją montażu i stosowania.
13.3 Przed odbiorem przez Zamawiającego wykonanych prac, Wykonawca zobowiązany jest zlecić na własny koszt i dostarczyć protokół odbioru kominiarskiego bez uwag.
13.4 Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca , jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 pkt. 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2021 poz. 779 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z w/w ustawa o odpadach .
13.5 Wymaga się podpisania umowy w terminie 7 dni od daty ogłoszenia wyników postępowania
13.6 Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13.7 Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie, w przypadku gdy Wykonawca narusza ciążące na nim obowiązki lub prawa Zamawiającego wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych albo postanowień niniejszej umowy, a w szczególności
gdy wykonywanie przedmiotu umowy będzie prowadzone przez osoby nie posiadające wymaganych prawem uprawnień.
13.8 Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności wynikających z umowy.
13.9 Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców.
14. Postanowienia ogólne
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką.
2. Wszystkie zapisane strony oferty muszą być ponumerowane i podpisane przez osoby uprawnione, oraz trwale spięte tak, aby tworzyły jedną całość.
3. Do oferty muszą być dołączone wszystkie załączniki określone w niniejszym zaproszeniu .
4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia, dokumenty i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
5. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osób podpisujących ofertę.
7. Zamawiający uznaje, ze podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodnie z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska, to musi być uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
8. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo
z wyszczególnionym zakresem pełnomocnictwa i podpisem osób reprezentujących Wykonawcę..
9. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia.

Kontakt:
8. Zapytania oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ppromny@pszczyna.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.