małopolskie (Zakopane)
dolnośląskie (Legnica)
małopolskie (Skała)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Świętoszów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowe usunięcie zaleceń pokontrolnych, usterek i awarii wynikających z protokołów przeglądów kominiarskich w placówkach oświatowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pszczyna ul. Rynek 2 43-200 Pszczyna powiat: pszczyński tel.(032) 449-39-00 pszczyna@pszczyna.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pszczyna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.(032) 449-39-00 |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje kompleksowe usunięcie zaleceń pokontrolnych, usterek i awarii wynikających z protokołów przeglądów kominiarskich w placówkach oświatowych Gminy Pszczyna zgodnie z zakresem robót przedstawionym w załączniku numer 1 do Zaproszenia. Składanie ofert: 7. Składanie ofert Pisemnie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Pszczynie, Ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: pszczyna@pszczyna.pl do dnia 07.04.2023 r. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia a) rozpoczęcie - niezwłocznie po podpisania umowy b) zakończenie - do 15.06.2023r. Wymagania: 2. Składanie ofert częściowych : dopuszcza się składanie ofert częściowych na roboty w poszczególnych placówkach oświatowych Gminy wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia. 4. Wymagana gwarancja : Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji na okres : a) na wykonane prace - 3 lata b) na zamontowane urządzenia : zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. 5. Warunki udziału w postępowaniu : o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, t.j. posiadającymi aktualne dokumenty zaświadczające przygotowanie zawodowe ( np. uprawnienia budowlane lub dyplom mistrzowski) 2) wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym terminie, wykonaniem min 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót dekarskich. 6. Zawartość oferty a) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zaproszenia b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności budowlano- konstrukcyjnej oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby lub oświadczenie potwierdzające dysponowanie osobą z dyplomem mistrzowskim w zakresie robót dekarskich, murarskich, instalacyjnych w zależności od rodzaju wykonywanych robót c) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 9. Ogłoszenie wyników - wyniki zostaną ogłoszone na stronie www.bip.pszczyna.pl 10. Opis sposobu obliczenia ceny: 10.1 Cenę należy określić ( wg Załącznika nr 1 ) za usunięcie zaleceń pokontrolnych t.j. usterek i awarii wynikających z protokołów przeglądów kominiarskich na podstawie wizji lokalnej oraz obmiaru robót przygotowanym we własnym zakresie. W wycenie należy uwzględnić wartość zużytych materiałów, koszt przejazdu do placówek, koszt konsultacji kominiarskiej oraz odbioru kominiarskiego. 10.2 Cena ofertowa winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10.3 Sposób rozliczenia Wykonawcy : rozliczenie ryczałtowe 11. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą wyłącznie z uwzględnieniem waluty polskiej tj: w PLN. 12. Kryteria oceny i punktacji ofert Oferty oceniać się będzie tylko na podstawie ceny ofertowej (odrębnie dla każdej placówki) 12.1 Cena - waga 100 % punktacja - 100 % dla oferty najtańszej , pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wzór: (cena oferty najtańszej podzielona przez cenę oferty badanej)xlOO pkt Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 12.2 Przy złożonych ofertach częściowych do realizacji zaleceń pokontrolnych w poszczególnych placówkach oświatowych wybierani będą Wykonawcy z najniższą ceną. 13. Warunki zawarcia umowy 13.1. Projekt umowy, na której warunkach nastąpi zawarcie umowy z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą jest integralną częścią Zaproszenia i stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia . 13.2 Wykonawca zobowiązany jest na życzenie Zamawiającego do przedłożenia karty technicznej określającej parametry zastosowanego materiału lub urządzenia wraz z instrukcją montażu i stosowania. 13.3 Przed odbiorem przez Zamawiającego wykonanych prac, Wykonawca zobowiązany jest zlecić na własny koszt i dostarczyć protokół odbioru kominiarskiego bez uwag. 13.4 Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca , jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 pkt. 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2021 poz. 779 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z w/w ustawa o odpadach . 13.5 Wymaga się podpisania umowy w terminie 7 dni od daty ogłoszenia wyników postępowania 13.6 Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13.7 Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie, w przypadku gdy Wykonawca narusza ciążące na nim obowiązki lub prawa Zamawiającego wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych albo postanowień niniejszej umowy, a w szczególności gdy wykonywanie przedmiotu umowy będzie prowadzone przez osoby nie posiadające wymaganych prawem uprawnień. 13.8 Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności wynikających z umowy. 13.9 Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców. 14. Postanowienia ogólne 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. 2. Wszystkie zapisane strony oferty muszą być ponumerowane i podpisane przez osoby uprawnione, oraz trwale spięte tak, aby tworzyły jedną całość. 3. Do oferty muszą być dołączone wszystkie załączniki określone w niniejszym zaproszeniu . 4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia, dokumenty i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osób podpisujących ofertę. 7. Zamawiający uznaje, ze podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodnie z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska, to musi być uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. 8. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo z wyszczególnionym zakresem pełnomocnictwa i podpisem osób reprezentujących Wykonawcę.. 9. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia. Kontakt: 8. Zapytania oraz informacje Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ppromny@pszczyna.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024