Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1242z dziś
7321z ostatnich 7 dni
25627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich

Data zamieszczenia: 2023-03-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "CZYN"
ul. S. Leszczyńskiego 7
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel. 59 307 02 90, tel. 577 447 686
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: 5.000,00 zł.
Nr telefonu: tel. 59 307 02 90, t
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich - Banacha 9 w Słupsku.
II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego z wymianą obróbek i odnowieniem kominów budynku mieszkalnego położonego w Słupsku przy Ul. Banacha 9.
Zakres robót:
Remont pokrycia dachu głównego oraz nad doświetlami klatkowymi:
1. - rozbiórka obróbek blacharskich na ogniomurach, obróbek blacharskich nie nadających się do użytku,
2. - rozebranie fragmentów mr spustowych z blachy powlekanej w celu wykonania obróbek papowych przy naświetlach, ponowny montaż fragmentów mr spustowych,
3. - likwidacja kominków wentylacyjnych pcv,
4. - utylizacja materiałów z rozbiórki,
5. - wykonanie obróbek blacharskich ogniomurów na płycie OSB gr 22 mm,
6. - wymiana obróbek blacharskich przy ścianach doświetli dachowych,
7. - uzupełnienie brakujących kapturków na kominkach wentylacyjnych,
8. - pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową o gr. minimum 5,2 mm
9. - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej,
10. - wykonanie obróbek papowych, z wywinięciem papy pod czapki attyki, na kominach, na ścianach doświetli klatkowych, na ścianach wystających ponad niską połać ( przy zmianie wysokości dachu),
11. - dostawa i montaż listew dociskowych na obróbkach papowych, wraz z uszczelnieniem szczelin masami elastycznymi,
12. - wymiana obróbek blacharskich na ścianach podłużnych, przy zmianie wysokości dachu,
13 . - mycie, gruntowanie, malowanie kominów wraz z demontażem i ponownym montażem
siatek na wylotach kominów,
14. - dostawa i montaż klinów styropianowych przy ścianach podłużnych przy zmianie wysokości dachu, przy ścianach doświetli dachowych - na wyższej połaci.
13. - uszczelnienie przejść rur wentylacyjnych na czapkach kominowych.
Zakres prac do wykonania obejmuje - załącznik nr 7 przedmiar robót, stanowi on materiał pomocniczy uszczegóławiający przewidywany zakres prac do wykonania wraz z orientacyjnymi wymiarami, wielkości w nim podane należy zweryfikować przed złożeniem oferty. Roboty, których nie ma w przedmiarze, a Oferent uzna, że ich wykonanie jest konieczne do prawidłowego wykonania zadania, należy ująć w wycenie jako osobną pozycję.
Roboty pozostałe niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy:
- materiał rozbiórkowy Wykonawca obowiązany będzie usunąć na koszt własny z terenu nieruchomości i przedstawi dokument potwierdzający ich utylizację,
- zabezpieczenie terenu w czasie prowadzenia robót wraz z utrzymaniem porządku i prawidłowym jego oznakowaniem,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
2. Podstawę wyceny oraz sposób wykonania prac stanowi opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.
3. Nazwy własne, które występują w specyfikacji określają wymagany minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń i można zastąpić je materiałami lub urządzeniami równoważnymi, za zgodą Zamawiającego.
4. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą być dopuszczone do obrotu lub stosowania w budownictwie na podstawie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994r- Prawo Budowane - (Dz.U.2021.2351 jt.)
5. Na wszystkie zastosowane i wbudowane materiały Wykonawca przedłoży stosowne atesty, aprobaty techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obiektach mieszkalnych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia, odstąpienia od realizacji części lub całości przedmiotu zamówienia, przesunięcia terminu realizacji prac.
7. Zaleca się zapoznanie z miejscem realizacji zamówienia w celu samodzielnego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia i uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, prawidłowej oceny zakresu robót i zawarcia umowy.

Otwarcie ofert: XII TRYB OTWARCIA OFERT.
Przewodniczący Komisji Przetargowej otworzy koperty z ofertami w dniu 12.04.2023 r o godz. 10;00 w pokoju nr 23 przy Ul. Leszczyńskiego 7 w Słupsku.

Składanie ofert:
VII MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie pokój nr 27.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 12.04.2023 r do godz. 9;45.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia - 31.07.2023 r.

Wymagania:
Ł TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie przetargowe prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,Regulaminu zlecania dostaw i usług Obcym Wykonawcom oraz udzielania zamówień na roboty budowlane w Słupskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Czyn" w Słupsku zatwierdzonego Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 9/2012 z dnia 16.02.2012 roku, w wersji stanowiącej tekst jednolity wprowadzony Uchwałą Rady Nadzorczej nr 3/2023 z dnia 22.02.2023 roku.
2. Okres realizacji nie może być dłuższy niż 90 dni roboczych, a ostateczne terminy realizacji zawarte w umowie będą terminami ostatecznymi, nie podlegającymi aneksowaniu, o ile strony nie postanowią inaczej.
IV CENA OFERTY.
1. Oferta winna zawierać: ryczałtową cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia.
2.Ostateczna ryczałtowa cena brutto zawierająca wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia musi być podana w ofercie wg wzoru określonego załącznikiem nr 2 cyframi i słownie.
3. Ceny brutto podane w ofercie nie mogą ulec zmianie i będą określone w umowie w formie ryczałtu.
V WYMOGI. KTÓRE MUSI SPEŁNIĆ OFERENT ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WIARYGODNOŚĆ OFERENTA.
W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ) .
W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków i dla uznania ważności, oferta musi zawierać dokumenty ponumerowane wg kolejności:
1. Wstępny termin rozpoczęcia i zakończenia prac - w druku wzoru oferty.
2. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wpłacenie wadium.
3. Kserokopię uprawnień współpracującego kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
4. Wyciąg z rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( wystawiony w ciągu ostatnich 3 miesięcy).
5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami, wystawione w ostatnich 3 miesiącach, poprzedzających wyznaczony termin składania ofert.
6. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, wystawione w ostatnich 3 miesiącach, poprzedzających wyznaczony termin składania ofert.
7. Polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.
8. Wymagany okres gwarancji minimum 3 lata na prace określone zamówieniem.
9. Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z treścią i o akceptacji warunków zawartych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji
10. Informacja o firmie: ilość, okres zatrudnienia oraz kwalifikacje pracowników, posiadany sprzęt.
11. Wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich 3 lat robót równorzędnych lub porównywalnych do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych referencjami lub opiniami Zamawiających.
12. Kosztorys ofertowy.
W/w dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną, z tą samą datą, co data oferty.
Kserokopie lub odpisy winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (podpisującą ofertę).
VI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN JEJ ZŁOŻENIA.
Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę cenową na przedmiot zamówienia określony ofertą. Oferta musi być sporządzona na piśmie w 1 egzemplarzu, w języku polskim zakończona podpisem osoby uprawnionej przez Oferenta wg załącznika nr 2 do specyfikacji.
Ofertę umieścić należy w kopercie, zabezpieczonej w sposób uniemożliwiający jej otwarcie przed wyznaczonym terminem i opatrzonej napisem:
,,Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Czyn" ul. Leszczyńskiego 7, 76 - 200 Słupsk
z dopiskiem ,,Oferta na remont pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich -Banacha 9 w Słupsku"
Nie otwierać przed 12.04.2023 r do godz. 10;00
VIII WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Warunkiem udziału w przetargu - przyjęcia oferty, jest wpłacenie wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego PKO BP 1/0 Słupsk Nr 86 1020 4649 0000 7802 0137 2119
2. Zwrot wadium Oferentom, których oferta nie zostanie wybrana, nastąpi przelewem w terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umów z wybranymi Wykonawcami.
3. Wniesione na przetarg wadium dla zamówień, których wartość brutto przekracza 10.000,00 zł. zostaje zarachowane na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy, na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji załącznik nr 1,
- odmówi wniesienia uzupełnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy do pełnej
wysokości
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta.
IX ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY.
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia w dniu podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości przyjętej łącznej oferty brutto .
2. Forma wnoszenia zabezpieczenia : w pieniądzu.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Zamawiającego:
PKO BP 1/0 Słupsk Nr 86 1020 4649 0000 7802 0137 2119.
4. Rozliczenie kwoty wniesionego zabezpieczenia nastąpi na warunkach podanych w umowie stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji.
X INFORMACJE DOTYCZĄCE POROZUMIENIA SIE.
1 .Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający obowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert od dnia ogłoszenia przetargu.
3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po terminie składania wniosków, o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
4. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust.2.
5 .Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami Zamawiający jednocześnie przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli SIWZ udostępniona była na stronie internetowej - zamieszcza na tej stronie.
6. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian co do przedmiotu określonego w SIWZ może co najmniej 2 dni przed otwarciem ofert, zmienić SIWZ poprzez jej zawężenie lub rozszerzenie w zakresie niezbędnym co do potrzeb Zamawiającego, informując jednocześnie Wykonawców, którym przekazał SIWZ, a jeżeli SIWZ udostępniona była na stronie internetowej - zamieszcza informacji na tej stronie.
W części jawnej przetargu Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.
Przewodniczący Komisji odczyta nazwy i adres Oferentów oraz termin złożenia ofert.
Po otwarciu ofert odczyta proponowane przez Oferentów ceny brutto ofert oraz potwierdzenie wpłaty wadium.
Na tym część jawna zostanie zakończona.

Kontakt:
7. Pracownikami uprawnionymi ze strony Spółdzielni do wyjaśnień zarówno specyfikacji jak i sposobu przygotowania oferty jest Klaudiusz Nosewicz codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 11;00 - 14;00, tel. 577 447 686 od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.