Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont główny koparki gąsienicowej klasy LIEBHERR R 906

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont główny koparki gąsienicowej klasy LIEBHERR R 906

Data zamieszczenia: 2023-03-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A
600-lecia 9
62-540 Kleczew
powiat: koniński
063 247-30-68
szramski.robert@kwbkonin.pl
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1494526,f351fa040437a112ee7a1af42230f780.html
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleczew
Wadium: ---
Nr telefonu: 063 247-30-68
Termin składania ofert: 2023-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
LUZK17-Remont główny koparki gąsienicowej klasy LIEBHERR R 906
Treść zapytania:
PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A. zaprasza do złożenia oferty pisemnej w trybie Przetarg z dogrywką na zakup i dostawę usługi : Remont główny koparki gąsienicowej klasy Liebherr R 906 zgodnie z załączonym zakresem i warunkami wykonania.
Procedurę związaną z ofertowaniem prowadzi PAK KWB Konin S.A., zamówienie przygotuje PAK KWB Konin S.A. ( Zamawiający ).
1) Przedmiot zamówienia:
a) Remont główny koparki gąsienicowej klasy Liebherr R 906 zgodnie z załączonym zakresem i warunkami wykonania.
Zakres naprawy:
1. Zgodnie z załączonym zakresem i warunkami wykonania.
Oferta winna zawierać:
- termin wykonania usługi ( 15 tygodni licząc od dnia przekazania maszyny do remontu )
- wynagrodzenie netto
- gwarancja - 18 miesięcy lub 3000 godzin pracy w zależności, która okoliczność wystąpi jako pierwsza.
W/w usługa nie jest wykonywana w ruchu zakładu górniczego.
UWAGA: prosimy o zapoznanie się z informacjami zapisanymi w uwagach do każdej pozycji (lista produktów, uwagi, czytaj ) oraz załącznikiem.
[Jakiekolwiek odstępstwa od specyfikacji przedmiotu zamówienia wymagają wyraźnego opisania w treści składanej oferty.]
2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonanie zgodnie z załączonym projektem umowy ( jeśli został załączony do ogłoszenia )
d) Warunki gwarancyjne - 18 miesięcy lub 3000 godzin pracy w zależności, która okoliczność wystąpi jako pierwsza.; Dostawca w treści oferty może podać lepsze warunki gwarancyjne.
3) Warunki wykonania:
a) Transport na koszt oferenta ( jeśli dotyczy ).
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link
1. REMONT MASZYN D/ROBÓT ZIEMNYCHRemont główny koparki gąsienicowej klasy LIEBHERR R-906 Nr zakładowy KGD-51 Nr fabryczny 25693 Zakres i warunki remontu w załączniku. 1 szt. 000000000000090830
Dodatkowe warunki formalne:
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "LUZK17-Remont główny koparki gąsienicowej klasy LIEBHERR R 906"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:

Dokument nr: Z5284/13117

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1494526,f351fa040437a112ee7a1af42230f780.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
30- 03- 2023 10: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
17- 04- 2023 16: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
10- 04- 2023 10: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kwbkonin.logintrade.net/zapytania_email,1494526,f351fa040437a112ee7a1af42230f780.html

Miejsce i termin realizacji:
b) Termin realizacji usługi zgodnie z zamówieniem.

Wymagania:
6) Oferty:
a) Oferty będą przyjmowane od dnia: 30.03.2023r. od godz. 10:00.
b) Oferty będą przyjmowane do dnia: 17.04.2023r. do godz. 16:00.
c) Składanie ofert częściowych: Niedopuszczalne.
d) Składanie ofert równoważnych: Niedopuszczalne.
e) Oferty należy składać z wykorzystaniem Internetowej Platformy Zakupowej.
f) Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z opracowaniem ofert i o ile nie określono inaczej nie zwraca materiałów przesłanych w związku z ofertą.
g) Otwarcie ofert nastąpi bez obecności Oferentów.
h) Przewidywany termin wyboru najkorzystniejszej oferty: ok. 25.04.2023r.
i) Kryterium wyboru oferty: Cena.
j) Oferta musi zawierać:
i) dane Oferenta składającego ofertę,
ii) proponowane wynagrodzenie netto w PLN ze wszystkimi składnikami,
iii) adres mail'owy do prowadzenia korespondencji,
k) Wymagania formalne udziału w postępowaniu:
i) Złożenie oferty w formie i terminie określonym niniejszym zaproszeniem.
ii) Załączenie w internetowym formularzu dokumentów: Nie dotyczy.
7) Wadium: Nie dotyczy.
8) Oferent, jeżeli inaczej nie ujęto w załączonym do zaproszenia projekcie umowy, zobowiązuje się do zapłaty kar umownych:
a) za odstąpienie od realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Dostawcy/Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego netto za tę część przedmiotu zamówienia, której dotyczy odstąpienie,
b) za zwłokę w dostawie/wykonaniu - w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia, za każdy dzień zwłoki, nie mniej jednak niż 200 zł,
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze, w okresie gwarancji oraz rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego netto za całość przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od dnia, w którym wada powinna być usunięta.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Odrzucenia oferty gdy termin wykonania zaproponowany przez Oferenta nie spełnia wymagań Zamawiającego.
b) Odrzucenia oferty jeżeli jej treść jest niezgodna z zaproszeniem do złożenia Oferty.
c) Zażądania od każdego Oferenta dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń lub oryginału dokumentów dopuszczających do postępowania.
d) Zmiany treści ogłoszenia lub warunków postępowania.
e) Swobodnego wyboru oferty lub zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
f) Częściowego wyboru oferty - w ramach danej pozycji, lub - po wspólnym uzgodnieniu: częściowego wyboru oferty również z jednej pozycji.
g) Stosowania dogrywki (np. aukcji lub negocjacji) do postępowań realizowanych w trybach które przewidują taką możliwość.
h) W sytuacji dogrywki w formie aukcji odmowy uznania zgłoszenia przez Oferenta problemów technicznych (uniemożliwiających udział w aukcji) w przypadku braku uczestnictwa Oferenta w aukcji testowej.
i) Żądania od Dostawcy/ Wykonawcy pisemnego potwierdzenia cen na materiały/usługi objęte postępowaniem.
j) W przypadku wyboru oferty żądania od Dostawcy/ Wykonawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia pisemnie, faxem lub pocztą elektroniczną.
10) Pozostałe:
a) Przetarg nie odbywa się w myśl przepisów zawartych w ustawie prawo zamówień publicznych, lecz przepisów wydanych przez Prezesa PAK Kopalnia Węgla Brunatnego Konin S.A. określających sposób realizacji zakupów.
b) Komunikacja z Oferentami w trakcie procesu zakupu będzie prowadzona przez platformę zakupową, faxem oraz pocztą elektroniczną.
c) Pytania należy kierować do kupca prowadzącego postępowanie: Robert Szramski, E-mail : szramski.robert@kwbkonin.pl.
d) Usługi mogą być realizowane na podstawie zawartej umowy lub zamówienia.
Opracował: Robert Szramski Zatwierdził: Przemysław Pluciński
Załączniki:
1. Umowa
2. Zakres i warunki wykonania remontu głównego
Konin, 27.03.2023r.

Uwagi:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Robert Szramski
tel: 063 247-30-68
e-mail: szramski.robert@kwbkonin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.