Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tokarnia
Tokarnia 380
32-436 Tokarnia
powiat: myślenicki
tel. 12 2747022 fax 12 2747025
sekretariat@tokarnia.info.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tokarnia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 12 2747022 fax
Termin składania ofert: 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas
realizacji robót budowlanych objętych inwestycją pn. Budowa sieci
kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków i kanałem
tłocznym w miejscowości Tokarnia - etap I
Gmina Tokarnia
zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na
pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych
objętych inwestycją pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków i
kanałem tłocznym w miejscowości Tokarnia - etap I.
2. Do powyższego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 Prawo
zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 ww. ustawy.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w
zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm., dalej p.b.), w szczególności art. 25 p.b. i art. 26 p.b. dla
inwestycji pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków i kanałem
tłocznym w miejscowości Tokarnia - etap I
Zakres robót przeznaczonych do nadzoru inwestorskiego obejmuje:
- wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i tłocznej o łącznej długości ok. 4944 mb,
- wykonanie pompowni sieciowej najazdowej wraz z wyposażeniem instalacyjnym
technologicznym i energetycznym o wydajności 6,96 l/s przy podnoszeniu 25,6 msłw,
średnicy wewnętrznej zbiornika 2,0 m
PODSTAWOWE WYMAGANIA
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należą w szczególności:
a. wszelkie czynności, jakie dla inspektora nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
b. nadzór inwestorski nad prawidłowym przebiegiem wykonania inwestycji zgodnie z
dokumentacją projektową i zawartą z wykonawcą robót umową na roboty budowlane,
c. dokonywanie odbiorów robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz
odbiorów technicznych i częściowych przed zasypaniem,
d. sprawdzanie przedstawionych dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych
przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich
wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i
użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń
i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji,
e. udział w spotkaniach i komisjach technicznych,
f. sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu
rzeczowego i finansowego w danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do
wystawienia faktur
g. kontrolowanie rozliczeń budowy,
h. udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i
rękojmi dotyczącej wykonanych robót budowlanych, egzekwowanie ich usunięcia i
sporządzanie stosownych protokołów.

Dokument nr: GK.7013.4.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi publicznie w dniu 05.04.2023 r. o godz. 9:15 w budynku
Urzędu Gminy Tokarnia 32-436 Tokarnia 380.

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 05.04.2023 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Tokarnia
32-436 Tokarnia 380
pokój Nr 11A (sekretariat)
2. Decydująca jest data i godz. dostarczenia oferty w powyższe miejsce, a nie data
nadania. Za dostarczenie oferty w terminie przez pocztę lub kuriera do wskazanego pokoju
odpowiada wykonawca.
3. Każdy wykonawca w dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert może
wycofać swoją ofertę lub zmienić swoją ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty wymaga
zachowania formy pisemnej.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Realizacja umowy nastąpi w okresie od dnia jej podpisania do zakończenia inwestycji
objętej nadzorem inwestorskim, przez co należy rozumieć dokonanie przez Zamawiającego
odbioru końcowego robót budowlanych i rozruchu oczyszczalni ścieków. Potwierdzeniem
realizacji terminu będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót
budowlanych
Planowany termin zakończenia inwestycji - całość do 20.05.2024 roku

Wymagania:
II. INFORMACJE OGÓLNE O POSTĘPOWANIU
1. Niniejsze zapytanie ofertowe ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi
uzupełnieniami stanowi komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
2. Zapytanie ofertowe z załącznikami zostało udostępnione na stronie internetowej
www.bip.malopolska.pl/ugtokarnia w zakładce ,,Zamówienia publiczne" Wszelkie
ewentualne zmiany, uzupełnienia i wyjaśnienia w toku postępowania będą umieszczane
wyłącznie na ww. stronie internetowej, a na wniosek wykonawcy zamawiający może
przekazać je w innej uzgodnionej formie. Przed terminem składania ofert wykonawcy winni
sprawdzić ponownie zawartość umieszczonego na stronie folderu w celu zapoznania się z
treścią ewentualnych odpowiedzi lub wyjaśnień albo innymi wprowadzonymi zmianami. Za
zapoznanie się z całością udostępnionych dokumentów odpowiada wykonawca.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez
Zamawiającego oraz wykonawców muszą być składane pisemnie wyłącznie w sprawach, w
których przewiduje to niniejsze zapytanie ofertowe. W pozostałych sprawach wystarczające
jest przekazanie faksem lub pocztą elektroniczną albo w inny sposób przewidziany w
zapytaniu dla danego rodzaju spraw - są to wybrane formy komunikacji; w takim przypadku
każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zawsze
dopuszczalna jest forma pisemna. W niniejszym postępowaniu forma pisemna obowiązuje
dla ofert oraz dla wszelkich czynności podejmowanych po złożeniu ofert, w tym wezwań do
wyjaśnienia lub uzupełnienia oferty, odpowiedzi na te wezwania, informacji o wykluczeniu
wykonawcy, o odrzuceniu ofert, wyników postępowania, informacji o nieprawidłowościach i
odpowiedzi na nie oraz wszelkich innych czynności związanych ze środkami ochrony
prawnej. Jeżeli dla danej czynności przewidziana jest obowiązkowo forma pisemna, to jeżeli
strony porozumieją się w innej formie, przekazana treść musi zostać niezwłocznie
potwierdzona na piśmie, jeśli zostanie tak potwierdzona, uważa się ją za przekazaną w chwili
jej dotarcia do adresata faksem lub pocztą elektroniczną.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na
składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych
językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski.
Zapytanie ofertowe Znak sprawy: GK.7013.4.2023.
6. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę: własną lub wspólną z innym wykonawcą
(innymi wykonawcami).
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej
oferty niezależnie od wyniku postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w
przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które są przedmiotem
pełnienia nadzoru inwestorskiego, tj. do dnia zakończenia inwestycji.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
1. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełnia warunek udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował łącznie co najmniej :
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
oraz
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia sporządzony
według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od wykonawcy, na każdym etapie
postępowania, dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez
podane w wykazie osoby.
V. ZMIANY W TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ PRZEZ
ZAMAWIAJĄCEGO
1. Wykonawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego pocztą elektroniczną (na adres: przetargi@tokarnia.info.pl), faksem (nr 12
2747025) albo pisemnie. Wskazane jest przekazywanie wniosków o wyjaśnienie (pytań),
zwłaszcza przy większej ich objętości, pocztą elektroniczną w postaci edytowalnej, tj.
umożliwiającej wpisanie wyjaśnień (odpowiedzi). Nie udziela się żadnych ustnych i
telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego
zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania
2. Treść zapytań oraz udzielone wyjaśnienia zostaną jednocześnie przekazane wszystkim
wykonawcom, którzy złożyli zapytania, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszczone
na stronie internetowej www.bip.malopolska.pl/ugtokarnia w zakładce ,,Zamówienia
publiczne". Nie ma obowiązku przesyłania odpowiedzi poszczególnym wykonawcom.
VI. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr
1 do niniejszego zapytania
2. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. W przypadku Wykonawców
składających ofertę wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów oddzielnie.
b. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej (jeżeli
wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do
reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny),
c. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do
niniejszego zapytania
,,Wykonawcy występujący wspólnie" (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on
składającego ofertę).
3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej wraz z wymaganymi podpisami Wykonawcy lub
osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy.
4. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być opatrzone nazwą, dokładnym
adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych
objętych inwestycją pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków i
kanałem tłocznym w miejscowości Tokarnia - etap I
VII. CENA OFERTOWA
1. Cenę oferty należy podać w złotych polskich i wyliczyć na podstawie własnych kalkulacji.
2. Cena ofertowa stanowi wartość łączną całości zamówienia i obejmuje koszt wykonania
usług wymienionej w pkt III Zapytania ofertowego oraz wszelkie koszty dodatkowe, jeśli
występują
3. Cena podana w ofercie jest ostateczna i nie podlega negocjacjom. Należy ją traktować jako
wynagrodzenie ryczałtowe wykonawcy zamówienia.
IX. ODRZUCENIE OFERTY
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
2) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
określonych w zapytaniu ofertowym
3) została złożona po terminie składania ofert.
X. KRYTERIA OCENY OFERT, INFORMACJA O WAGACH ORAZ OPIS SPOSOBU
PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT:
Opis kryterium Waga kryterium Maksymalna liczba punktów
jakie może otrzymać oferta
Cena 100% 100 pkt
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, zawierających ceny nie
wyższe od pierwotnie oferowanych.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę
punktów.
Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na
żadnym etapie postępowania.
XI. INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej
zamawiającego www.bip.malopolska.pl/ugtokarnia w zakładce ,,Zamówienia publiczne"
informację o wyniku postępowania.
Niezależnie od zamieszczenia informacji na podanych wyżej stronach internetowych o
wynikach postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców biorących udział
w postępowaniu.
XII. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert
2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
4) unieważnienia postępowania, jeśli:
a. cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia;
b. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w
interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania
postępowania,
c. postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z
postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
2. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do
Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
3. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym
przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub
oświadczeń.
4. W sprawach nie opisanych w niniejszym zapytaniu stosuje się odpowiednie przepisy prawa
polskiego.

Uwagi:
XIII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Tokarnia, 32-436
Tokarnia 380
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować
pod adresem e-mail: d.dragosz@tokarnia.info.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas
realizacji robót budowlanych objętych inwestycją pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
wraz z pompownią ścieków i kanałem tłocznym w miejscowości Tokarnia - etap I.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z
dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej
dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w
związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów
Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie
Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są
wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy
wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,
Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do
protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać
od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności
na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie
podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.