dolnośląskie (Wałbrzych)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
wielkopolskie (Koło)
podlaskie (Łomża)
pomorskie (Gdańsk)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TFW KAMILA BARTCZAK ul.Norberta Barlickiego 2A 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała 733075060 kontakt@flatwhitecafe.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/152699 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 733075060 |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA materiałów budowlanych (bloczki betonowe fundamentowe, pustaki H+H lub beton komórkowy szlifowany do montażu na kleju, klej, styrodur, folia fundamentowa / kubełkowa, masa hydroizolacyjna do konserwacji pokryć dachowych) Powstaje w kontekście projektu RPSL.03.02.00-24-00FC/21 - Rozwój działalności firmy TFW KAMILA BARTCZAK poprzez uruchomienie usługi wynajmu pokoi oraz wynajmu quadów Część 1 Całość przedmiotu zamówienia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zakup wraz z dostawą następujących materiałów budowlanych (kod CPV: 44111000-1), niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia opisanego w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego: 1) Bloczek betonowy (fundamentowy) - 250szt. 2) Pustak H+H lub beton komórkowy szlifowany do montażu na kleju szerokość 24 - 1400 szt. 3) Pustak H+H lub beton komórkowy szlifowany do montażu na kleju szerokość 12 - 420 szt. 4) Klej - 50 worków 5) Styrodur 10cm - 80m2 6) Folia fundamentowa / kubełkowa - 80m2 7) Masa hydroizolacyjna do konserwacji pokryć dachowych - 160 kg CPV: 44111000-1 Dokument nr: 2023-49343-152699 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-07 Sposób składania ofert (do wyboru): a) pocztą elektroniczną na adres mailowy: kontakt@flatwhitecafe.pl; b) drogą elektroniczną poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja ,,utwórz ofertę" dostępna dla zalogowanych użytkowników); c) osobiście pod adresem: Ul. Topolowa 1071, 34-381 Radziechowy. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat żywiecki Gmina Radziechowy-Wieprz Miejscowość Radziechowy Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2023-04-19 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagana dostawa do 19.04.2023 r. na plac budowy (ul. Topolowa 1071, 34-381 Radziechowy). Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z następującymi zastrzeżeniami: a) W umowie dopuszcza się zmiany wartości objętych kryteriami ocen, pod warunkiem przedstawienia przez oferenta w trakcie negocjacji handlowych korzystniejszych warunków w stosunku do przedstawionej oferty. b) Wybór najkorzystniejszej oferty nie stanowi zawarcia umowy i w tym zakresie wyłącza się przepisy K.C dotyczące przyjęcia oferty, może jednak stanowić zaproszenie do udziału w negocjacjach dotyczących warunków przyszłej umowy. 2. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania istotnych zmian (tj. zmian zgodnych z definicją podaną w pkt 3) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że: a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: i. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a, ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. 3. Zmianę uznaje się za istotną jeżeli zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu albo nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w pkt 2 lit. d. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku przerwy w wykonywaniu prac spowodowanej okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy tj. działaniem Siły Wyższej, w sytuacji zaistnienia wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym COVID-19 oraz w przypadku, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwią wykonywanie prac ziemnych oraz montażowych. Przesunięcie terminu następuje o czas przerwy w wykonywaniu prac. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta 2. Oświadczenia wg załączników nr 1 i 2 przedmiotowego zapytania ofertowego Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, 1.2.złożą ofertę zgodną z warunkami niniejszego zapytania ofertowego, 1.3 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.4 dysponują potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego, Weryfikacja powyższych wymagań zostanie przeprowadzona przez Zamawiającego na podstawie następujących załączników, stanowiących integralną część oferty: a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie o braku powiązań, b) Załącznik nr 2 - Pozostałe oświadczenia, 2. Oferta musi zawierać: 2.1. Dane oferenta (pełna nazwa i adres pocztowy) 2.2. Datę sporządzenia oraz termin ważności oferty (minimum 14 dni) 2.3. Cenę całkowitą netto i brutto 2.4. Warunki płatności 2.5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (wymagany termin realizacji: do 19.04.2023 r.; planowany termin podpisania umowy: 12.04.2023 r. 2.6. Dokumenty o których mowa w punkcie "Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń". 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) niedokonania wyboru żadnej oferty i zamknięcia postępowania bez konieczności podania przyczyny, b) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, c) przeprowadzenia negocjacji handlowych z wybranym Oferentem. 4. W celu uniknięcia konfliktu interesów, z udziału w postępowaniu wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, c) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-30 Data ostatniej zmiany 2023-03-30 13:35:37 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena netto Waga kryterium: 100% Sposób oceny: Najniższa cena/Cena w badanej ofercie x 100 = liczba punktów. Kontakt: Osoby do kontaktu Łukasz Bartczak tel.: 733075060 e-mail: kontakt@flatwhitecafe.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024