warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
zachodniopomorskie (Świnoujście)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Włoszczowa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywne dostawy produktów betonowych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O ENERGETYKÓW 5 43-170 Łaziska Górne powiat: mikołowski zp@pgkim-laziska.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Łaziska Górne |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywne dostawy produktów betonowych dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem produktów betonowych do siedziby Zamawiającego lub we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Łaziska Górne. Część nr 1 DOSTAWA : 1) Kostka brukowa przemysłowa szara 8 cm w ilości 1 500 m2 2) Kostka brukowa przemysłowa połówki szara 8 cm w ilości 200 m2 3) Kostka brukowa przemysłowa krańcówki szara 8 cm w ilości 200 m 2 4) Kostka brukowa przemysłowa kolor 8 cm w ilości 1000 m2 5) Kostka brukowa przemysłowa połówki kolor 8 cm w ilości 200 m2 6) Kostka brukowa przemysłowa krańcówki kolor 8 cm w ilości 200 m 2 7) Kostka brukowa przemysłowa szara 6 cm w ilości 300 m^2 8) Kostka brukowa przemysłowa kolor 6 cm w ilości 300 m2 9) Kostka dekoracyjna 6 cm w ilości 500 m2 10) Płyty ażurowe 40 x 60 x 8 cm - szare w ilości 100 szt. 11) Płyty ażurowe 40 x 60 x 10 cm - szare w ilości 100 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia ilości mniejszych niż określono w przedmiocie zamówienia z tym zastrzeżeniem, że zobowiązuje się do wykonania co najmniej 50% wartości umowy. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem produktów betonowych do siedziby Zamawiającego lub we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Łaziska Górne. Część nr 2 DOSTAWA : 1. Krawężnik drogowy 100 x 30 x 15 cm w ilości 500 szt. 2. Krawężnik najazdowy 100 x 22 x 15 cm w ilości 2 000 szt. 3. Krawężnik skośny 100 x 30 x 22 x 15 cm w ilości 50 szt. 4. Obrzeża 100 x 20 x 6 szare w ilości 350 szt. 5. Obrzeża 100 x 25 x 8 szare w ilości 200 szt. 6. Obrzeża 100 x 30 x 8 kolor w ilości 200 szt. 7. Obrzeża 100 x 30 x 8 szare w ilości 200 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia ilości mniejszych niż określono w przedmiocie zamówienia z tym zastrzeżeniem, że zobowiązuje się do wykonania co najmniej 50% wartości umowy. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. CPV: 44114200-4, 44113100-6 Dokument nr: 2023/BZP 00158048, 3/2023/03/D Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-07 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39f5e984-ce0c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej zp@pgkim-laziska.pl, przy czym składanie ofert odbywa się na zasadach określonych w rozdziale XVIII SWZ. 2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-39f5e984-ce0c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia ocds-148610-39f5e984-ce0c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wyłącznie poprzez Platformę e-Zamowienia. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") . Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk,,dodaj załącznik"). 4.Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji w postępowaniu, za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zp@pgkim-laziska.pl (nie dotyczy składania ofert). 5.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", w oparciu o treść art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. z siedzibą w Łaziskach Górnych przy Ul. Energetyków 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy KRS, numer KRS 0000120669, NIP 635-000-10-55 zwana dalej Administratorem Danych Osobowych (ADO). 2. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przez: e-mail: archiwum@pgkim-laziska.pl lub osobiście w siedzibie ADO. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Sukcesywne dostawy produktów betonowych dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne" prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art.275 pkt.1. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-07 08:00 Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-39f5e984-ce0c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024