Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odbudowa infrastruktury Parku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbudowa infrastruktury Parku

Data zamieszczenia: 2023-03-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
powiat: sandomierski
tel. (15) 8154132, 8154208, 8154186, 8154175, 8154100 fax 8154101
sekretariat@um.sandomierz.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sandomierz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (15) 8154132, 8
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na zadanie pn. ,,Odbudowa infrastruktury w Parku Piszczele w Sandomierzu po uszkodzeniach wskutek ulewnego deszczu".
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: odbudowa infrastruktury Parku Piszczele w Sandomierzu polegająca na robotach renowacyjnych przy uszkodzonych przepustach, renowacji rowu poprzez usunięcie namułu, pogłębienia cieku wodnego, usunięcie palisad, rozebraniu uszkodzonych koryt odwadniających, plantowaniu i profilowaniu skarp oraz dna koryta, wykonaniu podbudowy wraz z umocowaniem koryt odpływowych przy zachowaniu odpowiedniego spadku, wzmocnienie brzegów koryta elementami prefabrykowanymi np.: płytami ażurowymi, rozebranie ręczne chodników o nawierzchni z kostki betonowej i brukowej gr. 6 cm oraz ponowne ułożenie z uzupełnieniem na nowej podbudowie wraz z umocowaniem obrzeży na ławie betonowej, uzupełnienie brakującej nawierzchni tłuczniem.
Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 24 - miesięcznej gwarancji, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Projekt umowy (stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia).
- Przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia)
Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/zmiany stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

Dokument nr: RZP.271.2.3.2023.WSL

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia ofert:

) Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3
) Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 06.04.2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania robót: nie dłużej niż 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

1) Formularz oferty ( stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia).

2) Aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych.

3) Kserokopia polisy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzona za zgodność z oryginałem.

4) Kosztorys ofertowy.

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć ww. dokumenty.

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia bądź nie spełnia".

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń
i dokumentów :

) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli
ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda
ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium: Cena- 100%

Kryterium cena będzie oceniane na podstawie cen brutto podanych w formularzu ofertowym. Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie.
Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie
jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy
w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz oraz opisane:
Oferta na zadanie pn.: ,,Odbudowa infrastruktury w Parku Piszczele w Sandomierzu po uszkodzeniach wskutek ulewnego deszczu".
Oznaczenie sprawy: RZP.271.2.3.2023.WSL

Nie otwierać przed dniem 06.04.2023 r. godz. 10:30

) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oferta
musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie
elektronicznej lub faxem.
) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
) Cena w formularzu oferty powinna być sporządzona zgodnie z pkt.1 formularza.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie ,,porównania cen" Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce ,,Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł"- stosownej informacji.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem w trybie zapytania ofertowego:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanym dalej ,,RODO" informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski
w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, który reprezentuje Pan Marcin Marzec - Burmistrz Miasta Sandomierza.
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim
w Sandomierzu jest Pani Magdalena Żukowska. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować poprzez: e-mail - magdalena.zukowska@um.sandomierz.pl lub pisemnie na adres Administratora danych: Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego
na wykonanie zadania pn. ,,Odbudowa infrastruktury w Parku Piszczele w Sandomierzu po uszkodzeniach wskutek ulewnego deszczu", RZP.271.2.3.2023.WSL tj. w procedurze wyboru wykonawcy (w celu zawarcia umowy) i dalej w związku z realizowaną umową -- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. tekst jedn. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.) oraz innymi aktami prawymi.
Odbiorcy danych - dane mogą zostać powierzone (tzw. podmiotom przetwarzającym na podstawie odpowiednich umów (chodzi głównie o obsługę informatyczną).
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, będziemy je przetwarzać tak długo, jak będziemy do tego zobligowani przepisem prawa - obecnie 5 lat liczonych
od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Nadto dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi .
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu udziału w postępowaniu - jest ono warunkiem zawarcia
i realizacji umowy. Nie podanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu i zawarcie umowy.
W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pan/Pani prawo:

na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania/uzupełnienia danych osobowych;
do usunięcia danych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
ograniczenia przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
do przenoszenia danych osobowych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Informacje dodatkowe z art. 14 RODO
obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane są przekazane zamawiającemu i których dane wykonawca pozyskał
pośrednio w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu:

Źródło pozyskania danych oraz kategorie tych danych:

W związku z realizacją zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania, możemy przetwarzać Pani/Pana dane,
które nie uzyskaliśmy bezpośrednio od Państwa. Wyjaśniamy, iż dane te zostały pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu,
z którym Pani/Pan współpracuje), która to wskazała Panią/Pana (np. w umowie o realizację zamówienia publicznego) jako osobę
uprawnioną do reprezentacji, kontaktu, czy też realizacji zamówienia.

Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych: dane zwykłe - takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz inne podstawowe dane podane tylko w niezbędnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
- w sprawach procedury: Joanna Pawelczyk - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych tel. +48 15 81-54-132, Wiesław Ślizanowski - Inspektor tel. +48 15 81-54-208.
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Angelika Kędzierska - Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego tel. +48 15 81-54-186, Tadeusz Dusak - Inspektor tel. +48 15 81-54-175.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.