małopolskie (Lubień)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Siemianowice Śląskie)
opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odbudowa infrastruktury Parku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sandomierz Plac Poniatowskiego 3 27-600 Sandomierz powiat: sandomierski tel. (15) 8154132, 8154208, 8154186, 8154175, 8154100 fax 8154101 sekretariat@um.sandomierz.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Sandomierz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (15) 8154132, 8 |
Termin składania ofert: | 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na zadanie pn. ,,Odbudowa infrastruktury w Parku Piszczele w Sandomierzu po uszkodzeniach wskutek ulewnego deszczu". Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: odbudowa infrastruktury Parku Piszczele w Sandomierzu polegająca na robotach renowacyjnych przy uszkodzonych przepustach, renowacji rowu poprzez usunięcie namułu, pogłębienia cieku wodnego, usunięcie palisad, rozebraniu uszkodzonych koryt odwadniających, plantowaniu i profilowaniu skarp oraz dna koryta, wykonaniu podbudowy wraz z umocowaniem koryt odpływowych przy zachowaniu odpowiedniego spadku, wzmocnienie brzegów koryta elementami prefabrykowanymi np.: płytami ażurowymi, rozebranie ręczne chodników o nawierzchni z kostki betonowej i brukowej gr. 6 cm oraz ponowne ułożenie z uzupełnieniem na nowej podbudowie wraz z umocowaniem obrzeży na ławie betonowej, uzupełnienie brakującej nawierzchni tłuczniem. Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 24 - miesięcznej gwarancji, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Projekt umowy (stanowiący załącznik nr 2 do Zaproszenia). - Przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia) Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/zmiany stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące. Dokument nr: RZP.271.2.3.2023.WSL Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia ofert: ) Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 ) Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 06.04.2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania robót: nie dłużej niż 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Tryb udzielania zamówienia: Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz oferty ( stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia). 2) Aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 3) Kserokopia polisy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzona za zgodność z oryginałem. 4) Kosztorys ofertowy. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć ww. dokumenty. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia bądź nie spełnia". Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów : ) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. ) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. ) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium: Cena- 100% Kryterium cena będzie oceniane na podstawie cen brutto podanych w formularzu ofertowym. Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie. Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane: Oferta na zadanie pn.: ,,Odbudowa infrastruktury w Parku Piszczele w Sandomierzu po uszkodzeniach wskutek ulewnego deszczu". Oznaczenie sprawy: RZP.271.2.3.2023.WSL Nie otwierać przed dniem 06.04.2023 r. godz. 10:30 ) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem. ) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. ) Cena w formularzu oferty powinna być sporządzona zgodnie z pkt.1 formularza. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania. ) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie ,,porównania cen" Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce ,,Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł"- stosownej informacji. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem w trybie zapytania ofertowego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanym dalej ,,RODO" informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, który reprezentuje Pan Marcin Marzec - Burmistrz Miasta Sandomierza. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu jest Pani Magdalena Żukowska. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować poprzez: e-mail - magdalena.zukowska@um.sandomierz.pl lub pisemnie na adres Administratora danych: Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego na wykonanie zadania pn. ,,Odbudowa infrastruktury w Parku Piszczele w Sandomierzu po uszkodzeniach wskutek ulewnego deszczu", RZP.271.2.3.2023.WSL tj. w procedurze wyboru wykonawcy (w celu zawarcia umowy) i dalej w związku z realizowaną umową -- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. tekst jedn. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.) oraz innymi aktami prawymi. Odbiorcy danych - dane mogą zostać powierzone (tzw. podmiotom przetwarzającym na podstawie odpowiednich umów (chodzi głównie o obsługę informatyczną). Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, będziemy je przetwarzać tak długo, jak będziemy do tego zobligowani przepisem prawa - obecnie 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Nadto dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi . Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu udziału w postępowaniu - jest ono warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Nie podanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu i zawarcie umowy. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Posiada Pan/Pani prawo: na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania/uzupełnienia danych osobowych; do usunięcia danych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, do przenoszenia danych osobowych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Informacje dodatkowe z art. 14 RODO obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane są przekazane zamawiającemu i których dane wykonawca pozyskał pośrednio w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu: Źródło pozyskania danych oraz kategorie tych danych: W związku z realizacją zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania, możemy przetwarzać Pani/Pana dane, które nie uzyskaliśmy bezpośrednio od Państwa. Wyjaśniamy, iż dane te zostały pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pani/Pan współpracuje), która to wskazała Panią/Pana (np. w umowie o realizację zamówienia publicznego) jako osobę uprawnioną do reprezentacji, kontaktu, czy też realizacji zamówienia. Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych: dane zwykłe - takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz inne podstawowe dane podane tylko w niezbędnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy. Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą: - w sprawach procedury: Joanna Pawelczyk - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych tel. +48 15 81-54-132, Wiesław Ślizanowski - Inspektor tel. +48 15 81-54-208. - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Angelika Kędzierska - Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego tel. +48 15 81-54-186, Tadeusz Dusak - Inspektor tel. +48 15 81-54-175. |
© eurobudowa.pl 2004-2024