Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1191z dziś
7353z ostatnich 7 dni
27736z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski
Słowackiego 12
87-700 Aleksandrów Kujawski
powiat: aleksandrowski
542822059, faks 542822031
sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/748397
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Aleksandrów Kujawski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 542822059, faks 5428
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1) Część 1 zamówienia: Zakup i dostawa kruszywa twardego - granit, bazalt, melafir frakcji 0-31,5 mm, przeznaczonego na remont dróg - w szacunkowej ilości około 1350 ton.
3. Oferowane kruszywo winno spełniać wymagania przedstawione w normie:
1) PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych - lub równoważnej;
2) PN-EN-13242 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym - lub równoważnej;
3) PN-EN-13043 : 2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni, stosowanych w drogownictwie i innych obiektach budowlanych - lub równoważnej;
4) PN -EN 206:2014 gruz kruszony - lub równoważnej.
4. Dostawy mają być realizowane zgodnie z ilościami, opisem przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia oraz projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do swz.
5. Powyższe kruszywo musi zawierać odpowiednie deklaracje, atesty pozwalające na jego przeznaczenie.
6. Gruz kruszony, o którym mowa w części 2 zamówienia winien być bez domieszek z gazobetonu, cegły i innych zanieczyszczeń np. szkła, ceramiki sanitarnej, metalu.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
14212200-2 - Kruszywo
8. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający, w tym zakresie nie stawia warunków.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
2) Część 2 zamówienia: Zakup i dostawa gruzu kruszonego frakcji 31,5-63 mm przeznaczonego na remont dróg - w szacunkowej ilości około 560 ton.
3. Oferowane kruszywo winno spełniać wymagania przedstawione w normie:
1) PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych - lub równoważnej;
2) PN-EN-13242 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym - lub równoważnej;
3) PN-EN-13043 : 2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni, stosowanych w drogownictwie i innych obiektach budowlanych - lub równoważnej;
4) PN -EN 206:2014 gruz kruszony - lub równoważnej.
4. Dostawy mają być realizowane zgodnie z ilościami, opisem przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia oraz projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do swz.
5. Powyższe kruszywo musi zawierać odpowiednie deklaracje, atesty pozwalające na jego przeznaczenie.
6. Gruz kruszony, o którym mowa w części 2 zamówienia winien być bez domieszek z gazobetonu, cegły i innych zanieczyszczeń np. szkła, ceramiki sanitarnej, metalu.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
14212200-2 - Kruszywo
8. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający, w tym zakresie nie stawia warunków.

CPV: 14212200-2

Dokument nr: 2023/BZP 00158831, ZP.271.7.2023.EW

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, dokumenty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, dokumenty, a także oświadczenie o
jakim mowa w Rozdziale 6 i 7 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej odpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Gmina Aleksandrów Kujawski informuje, że jest administratorem Państwa danych osobowych w siedzibie Urzędu Ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Inspektorem danych osobowych jest Marcin Brzdęk kontakt mail: inspektorochronydanych@gmina-aleksandrowkujawski.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.7.2023.EW prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/748397
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 10:00
Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.