Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
powiat: Łódź
Tel.: +48 426384888
zamowienia@uml.lodz.pl
https://portal.smartpzp.pl/uml
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: Tel.: +48 426384888
Termin składania ofert: 2023-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego

Numer referencyjny: DSR-ZP-IV.271.30.2023
II.1.2)Główny kod CPV
34942000 Urządzenia sygnalizacyjne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Łodzi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zgodnych z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, z dnia 23 grudnia 2003 r. poz. 2181) wraz z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach Nr 1a, 1aa i 1aaa do SWZ dla części 1, Załącznikach Nr 1b, 1bb i 1bbb do SWZ dla części 2 oraz Załącznikach 1c, 1cc, 1ccc i Tablica Zmiennej Treści dla części 3.

WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE TAKIE WYMAGANIA - Zamawiający nie określił wymagań.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34942000 Urządzenia sygnalizacyjne
44212300 Konstrukcje i ich części
44212313 Wsporniki
34996100 Sygnalizatory drogowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Łódź

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są elementy konstrukcyjne i elementy sygnalizacji świetlnej. Wszystkie elementy zamówienia mają być fabrycznie nowe, z dołączoną gwarancją producenta lub Wykonawcy na 2 lata licząc od daty odbioru elementów (na konstrukcje wysięgnikowe i maszty - 5 lat) Wszystkie urządzenia zamówienia muszą być zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich oraz przed atakami wandalizmu.

Ponadto wszystkie elementy mają zostać dostarczone w określonym dla każdego z nich terminie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.

Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 23.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysiące 00/100).

Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ustalone na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych dostaw.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja jakości i rękojmia na dostarczony przedmiot zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

W niniejszym postępowaniu zostanie zastosowana procedura, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA materiałów elektroinstalacyjnych

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
31321700 Kable sygnalizacyjne
31510000 Żarówki elektryczne
34942000 Urządzenia sygnalizacyjne
31430000 Akumulatory elektryczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Łódź

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektroinstalacyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnych z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, z dnia 23 grudnia 2003 r. poz. 2181) wraz z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SWZ.

Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).

Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ustalone na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych dostaw.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja jakości i rękojmia na dostarczony przedmiot zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

W niniejszym postępowaniu zostanie zastosowana procedura, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA elementów niezbędnych w działaniu Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34942000 Urządzenia sygnalizacyjne
34996100 Sygnalizatory drogowe
44212300 Konstrukcje i ich części
44212313 Wsporniki
48813200 System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Łódź

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów i urządzeń niezbędnych w działaniu sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Łodzi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnych z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, z dnia 23 grudnia 2003 r. poz. 2181) wraz z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1c do SWZ.

Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100).

Strony ustalają, że za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ustalone na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych dostaw.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja jakości i rękojmia na dostarczony przedmiot zamówienia / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

W niniejszym postępowaniu zostanie zastosowana procedura, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

CPV: 34942000, 44212300, 44212313, 34996100, 31321700, 31510000, 31430000, 48813200

Dokument nr: 192182-2023, DSR-ZP-IV.271.30.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 28/04/2023
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem Systemu.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Maria Herszel, Patrycja Raczyńska

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/uml

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/uml

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Łódź

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/07/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28/03/2023

Kontakt:
Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
Łódź
Kod NUTS: PL711 Miasto Łódź
90-926
Polska
Osoba do kontaktów: PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Strategii i Rozwoju Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź; Maria Herszel, Patrycja Raczyńska
E-mail: zamowienia@uml.lodz.pl
Tel.: +48 426384888

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.