Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

SUKCESYWNA DOSTAWA LICZNIKÓW ZDALNEGO ODCZYTU WRAZ Z MODEMAMI KOMUNIKACJI ZASTĘPCZEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

SUKCESYWNA DOSTAWA LICZNIKÓW ZDALNEGO ODCZYTU WRAZ Z MODEMAMI KOMUNIKACJI ZASTĘPCZEJ

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: ENERGA-OPERATOR SA
Marynarki Polskiej 130
80-557 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel.: 723303724, tel.: 885506603
katarzyna.kukulska2@energa.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/153001
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: tel.: 723303724, tel
Termin składania ofert: 2023-07-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SUKCESYWNE DOSTAWY LICZNIKÓW ZDALNEGO ODCZYTU WRAZ Z MODEMAMI KOMUNIKACJI ZASTĘPCZEJ
Część 1
Część nr 1
Czy dopuszczalne oferty wariantowe

NIE

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis

Część nr 1:
1) zadanie nr 1: zamówienie na liczniki 1-fazowe w liczbie 248 162 szt.,
2) zadanie nr 2: zamówienie na liczniki 3-fazowe w liczbie 319 743 szt.,
3) zadanie nr 3: zamówienie na modemy w liczbie 28 395 szt.,
4) zadanie nr 4: zamówienie na system ekspercki 1 szt.,
4.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy liczników zdalnego odczytu wraz z modemami komunikacji zastępczej do wszystkich Oddziałów ENERGA-OPERATOR:
4.1.1. 946 507 szt. fabrycznie nowych liczników zdalnego odczytu, w tym: 413 602 szt. liczników jednofazowych, dwukierunkowych, wielotaryfowych z zegarem wewnętrznym i profilem obciążenia o następujących parametrach: napięcie odniesienia: 230V, prąd bazowy max 5A /prąd rozszerzony min. 40A i 532 905 szt. liczników trójfazowych, dwukierunkowych, wielotaryfowych z zegarem wewnętrznym i profilem obciążenia o następujących parametrach: napięcie odniesienia 3x 230/400V, prąd bazowy max 5A/ prąd rozszerzony min. 80A,
oraz
4.1.2. 47 352 szt. modemów komunikacji zastępczej GSM do zastosowania w licznikach jednofazowych i trójfazowych,
4.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część lub więcej części, na zasadach opisanych w pkt 5 SWZ.
4.4. Zaoferowane urządzenia:
4.4.1. liczniki muszą:
1) posiadać stosowne certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2022 r. w sprawie systemu pomiarowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 788),
2) być fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku dostawy,
3) spełniać parametry techniczne w tym klasę dokładności pomiaru energii czynnej i biernej przez okres co najmniej 12 lat.
4.4.2. modemy muszą:
1) być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty ich odbioru przez Zamawiającego.
4.5. Zamawiający wymaga - pod rygorem odrzucenia oferty - by w dostawach udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, przekraczał 50%.
4.6. Dostawy liczników wykonawca zobowiązany będzie dokonać własnym transportem, sukcesywnie partiami, w ilościach i terminach wskazanych w harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik nr 3 do umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ, na adresy wskazane w § 3 ust. 1 tej umowy.
4.7. Modem komunikacji zastępczej oferowany w ramach zadania 3 musi współpracować ze wszystkimi licznikami oferowanymi w danej części.
4.8. W ramach każdej części wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie przewidzianym w harmonogramie dostaw jako transzę weryfikacyjną (transza 0) 200 szt. liczników 1-fazowych, w tym 10 szt. liczników z modemami komunikacji zastępczej, oraz 300 szt. liczników 3-fazowych, w tym 10 szt. liczników z modemami komunikacji zastępczej.
4.9. DOSTAWA pierwszej transzy odbędzie się pod warunkiem pozytywnego przejścia odbiorów jakościowych dla transzy weryfikacyjnej (0).
4.10. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, dla każdego typu licznika, 12 egzemplarzy oprogramowania niezbędnego do uruchomienia i wykorzystywania funkcji licznika, wraz z bezterminową licencją na jego użytkowanie dla 800 użytkowników, na nośnikach danych (np. pendrive USB, karta pamięci) lub w innej formie uzgodnionej z zamawiającym.
4.11. W razie stwierdzenia wady licznika przy jego odbiorze przez zamawiającego, jak również w każdym momencie przed zainstalowaniem licznika w sieci, wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w zamian egzemplarza wolnego od wad, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia wykonawcy przez zamawiającego wady licznika.
4.12. Dostarczane liczniki mają być legalizowane z legalizacją w roku dostawy, dopuszczone do obrotu na podstawie oceny zgodności z Dyrektywą 2014/32/UE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014r. w sprawie przyrządów pomiarowych B i D albo B+F albo H1.
4.13. Z każdej dostawy zamawiający dokonywać będzie sprawdzenia dowolnie wybranych liczników pod kątem zgodności z odpowiednią próbką złożoną przez wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku stwierdzenia różnic w wykonaniu liczników lub w ich parametrach w stosunku do wymagań określonych w SWZ, dostawa może zostać zwrócona wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
4.14. W okresie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do udzielania wsparcia technicznego i merytorycznego, w tym wszelkich wyjaśnień i konsultacji z zakresu obsługi i parametryzacji dostarczanych urządzeń, w miejscu i czasie wskazanym przez zamawiającego, przy czym łączny czas wsparcia ze strony wykonawcy z zakresu obsługi i parametryzacji urządzeń nie przekroczy 300 roboczogodzin.
4.15. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia wraz oprogramowaniem na okres 36 miesięcy liczone od dnia ich odbioru.
4.16. W każdym wypadku: dostawy w oparciu o zamówienia realizacyjne, wymiany urządzeń wadliwych i napraw gwarancyjnych, wszelkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty opakowania, transportu, ubezpieczenia towaru na czas transportu i wyładunku obciążają wykonawcę.
4.17. Kod CPV: 38551000-2 Liczniki energii.
4.18. Zamawiający oświadcza, że zamówienie może stanowić element projektu, który potencjalnie może aplikować do wsparcia finansowego ze środków pomocowych Unii Europejskiej. W przypadku zawarcia umowy o dofinansowanie projektu realizacja zadania inwestycyjnego wchodzącego w skład projektu, będzie objęta nadzorem odpowiedniej Instytucji zgodnie z umową o dofinansowanie ze środków pomocowych pochodzących z funduszy unijnych (np. Krajowy Plan Odbudowy, Program Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW), Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko na lata 2021-2027 (FEnIKS), Fundusz Modernizacyjny). Celem nadzoru będzie zapewnienie prawidłowego i terminowego przygotowania do realizacji oraz prawidłowej i terminowej realizacji przedsięwzięcia ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych właściwych dla źródła finansowania projektu.
4.19. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z:
4.16.1. zasadami określonymi w Polityce środowiskowo-energetycznej Grupy ENERGA dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego https://energa-operator.pl/dokumenty-i-formularze/instrukcje-i-standardy;
4.16.2. obowiązującymi w EOP zasadami przestrzegania wymagań BHP widniejącymi w procedurze ,,Wymagania w zakresie bezpieczeństwa pracy dla wykonawców zewnętrznych" oraz ,,Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach Elektroenergetycznych" dostępnymi na stronie internetowej zamawiającego http://www.energa-operator.pl/instrukcje.xml;
4.16.3. obowiązującymi w EOP standardami technicznymi dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego http://www.energa-operator.pl/centrum_informacji/standardy_techniczne.xml;
4.16.4. Programem Zgodności obowiązującym w EOP, udostępnionym pod adresem: https://energa-operator.pl/o-nas/o-firmie/program-zgodnosci
Okres gwarancji

36 m-cy
Część 2
Część nr 2
Czy dopuszczalne oferty wariantowe

NIE

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis

Część nr 2:
1) zadanie nr 1: zamówienie na liczniki 1-fazowe w liczbie 165 440 szt.,
2) zadanie nr 2: zamówienie na liczniki 3-fazowe w liczbie 213 162 szt.,
3) zadanie nr 3: zamówienie na modemy w liczbie 18 930 szt.,
4) zadanie nr 4: zamówienie na system 1 szt.,
4.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy liczników zdalnego odczytu wraz z modemami komunikacji zastępczej do wszystkich Oddziałów ENERGA-OPERATOR:
4.1.1. 946 507 szt. fabrycznie nowych liczników zdalnego odczytu, w tym: 413 602 szt. liczników jednofazowych, dwukierunkowych, wielotaryfowych z zegarem wewnętrznym i profilem obciążenia o następujących parametrach: napięcie odniesienia: 230V, prąd bazowy max 5A /prąd rozszerzony min. 40A i 532 905 szt. liczników trójfazowych, dwukierunkowych, wielotaryfowych z zegarem wewnętrznym i profilem obciążenia o następujących parametrach: napięcie odniesienia 3x 230/400V, prąd bazowy max 5A/ prąd rozszerzony min. 80A,
oraz
4.1.2. 47 352 szt. modemów komunikacji zastępczej GSM do zastosowania w licznikach jednofazowych i trójfazowych,
4.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część lub więcej części, na zasadach opisanych w pkt 5 SWZ.
4.4. Zaoferowane urządzenia:
4.4.1. liczniki muszą:
1) posiadać stosowne certyfikaty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2022 r. w sprawie systemu pomiarowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 788),
2) być fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku dostawy,
3) spełniać parametry techniczne w tym klasę dokładności pomiaru energii czynnej i biernej przez okres co najmniej 12 lat.
4.4.2. modemy muszą:
1) być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty ich odbioru przez Zamawiającego.
4.5. Zamawiający wymaga - pod rygorem odrzucenia oferty - by w dostawach udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE, przekraczał 50%.
4.6. Dostawy liczników wykonawca zobowiązany będzie dokonać własnym transportem, sukcesywnie partiami, w ilościach i terminach wskazanych w harmonogramie dostaw stanowiącym załącznik nr 3 do umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ, na adresy wskazane w § 3 ust. 1 tej umowy.
4.7. Modem komunikacji zastępczej oferowany w ramach zadania 3 musi współpracować ze wszystkimi licznikami oferowanymi w danej części.
4.8. W ramach każdej części wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie przewidzianym w harmonogramie dostaw jako transzę weryfikacyjną (transza 0) 200 szt. liczników 1-fazowych, w tym 10 szt. liczników z modemami komunikacji zastępczej, oraz 300 szt. liczników 3-fazowych, w tym 10 szt. liczników z modemami komunikacji zastępczej.
4.9. DOSTAWA pierwszej transzy odbędzie się pod warunkiem pozytywnego przejścia odbiorów jakościowych dla transzy weryfikacyjnej (0).
4.10. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, dla każdego typu licznika, 12 egzemplarzy oprogramowania niezbędnego do uruchomienia i wykorzystywania funkcji licznika, wraz z bezterminową licencją na jego użytkowanie dla 800 użytkowników, na nośnikach danych (np. pendrive USB, karta pamięci) lub w innej formie uzgodnionej z zamawiającym.
4.11. W razie stwierdzenia wady licznika przy jego odbiorze przez zamawiającego, jak również w każdym momencie przed zainstalowaniem licznika w sieci, wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w zamian egzemplarza wolnego od wad, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia wykonawcy przez zamawiającego wady licznika.
4.12. Dostarczane liczniki mają być legalizowane z legalizacją w roku dostawy, dopuszczone do obrotu na podstawie oceny zgodności z Dyrektywą 2014/32/UE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014r. w sprawie przyrządów pomiarowych B i D albo B+F albo H1.
4.13. Z każdej dostawy zamawiający dokonywać będzie sprawdzenia dowolnie wybranych liczników pod kątem zgodności z odpowiednią próbką złożoną przez wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku stwierdzenia różnic w wykonaniu liczników lub w ich parametrach w stosunku do wymagań określonych w SWZ, dostawa może zostać zwrócona wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
4.14. W okresie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do udzielania wsparcia technicznego i merytorycznego, w tym wszelkich wyjaśnień i konsultacji z zakresu obsługi i parametryzacji dostarczanych urządzeń, w miejscu i czasie wskazanym przez zamawiającego, przy czym łączny czas wsparcia ze strony wykonawcy z zakresu obsługi i parametryzacji urządzeń nie przekroczy 300 roboczogodzin.
4.15. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia wraz oprogramowaniem na okres 36 miesięcy liczone od dnia ich odbioru.
4.16. W każdym wypadku: dostawy w oparciu o zamówienia realizacyjne, wymiany urządzeń wadliwych i napraw gwarancyjnych, wszelkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty opakowania, transportu, ubezpieczenia towaru na czas transportu i wyładunku obciążają wykonawcę.
4.17. Kod CPV: 38551000-2 Liczniki energii.
4.18. Zamawiający oświadcza, że zamówienie może stanowić element projektu, który potencjalnie może aplikować do wsparcia finansowego ze środków pomocowych Unii Europejskiej. W przypadku zawarcia umowy o dofinansowanie projektu realizacja zadania inwestycyjnego wchodzącego w skład projektu, będzie objęta nadzorem odpowiedniej Instytucji zgodnie z umową o dofinansowanie ze środków pomocowych pochodzących z funduszy unijnych (np. Krajowy Plan Odbudowy, Program Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW), Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko na lata 2021-2027 (FEnIKS), Fundusz Modernizacyjny). Celem nadzoru będzie zapewnienie prawidłowego i terminowego przygotowania do realizacji oraz prawidłowej i terminowej realizacji przedsięwzięcia ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych właściwych dla źródła finansowania projektu.
4.19. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z:
4.16.1. zasadami określonymi w Polityce środowiskowo-energetycznej Grupy ENERGA dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego https://energa-operator.pl/dokumenty-i-formularze/instrukcje-i-standardy;
4.16.2. obowiązującymi w EOP zasadami przestrzegania wymagań BHP widniejącymi w procedurze ,,Wymagania w zakresie bezpieczeństwa pracy dla wykonawców zewnętrznych" oraz ,,Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach Elektroenergetycznych" dostępnymi na stronie internetowej zamawiającego http://www.energa-operator.pl/instrukcje.xml;
4.16.3. obowiązującymi w EOP standardami technicznymi dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego http://www.energa-operator.pl/centrum_informacji/standardy_techniczne.xml;
4.16.4. Programem Zgodności obowiązującym w EOP, udostępnionym pod adresem: https://energa-operator.pl/o-nas/o-firmie/program-zgodnosci

Okres gwarancji

36 m-cy

CPV: 38551000-2

Dokument nr: 2023-24818-153001, N/1/0011/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert

2023-07-11

Miejsce i termin realizacji:
Miejsca realizacji

adres

Kraj

Polska

Województwo

pomorskie

Powiat

Gdańsk

Gmina

Gdańsk

Miejscowość

Gdańsk

adres

Kraj

Polska

Województwo

wielkopolskie

Powiat

Kalisz

Gmina

Kalisz

Miejscowość

Kalisz

adres

Kraj

Polska

Województwo

zachodniopomorskie

Powiat

Koszalin

Gmina

Koszalin

Miejscowość

Koszalin

adres

Kraj

Polska

Województwo

warmińsko-mazurskie

Powiat

Olsztyn

Gmina

Olsztyn

Miejscowość

Olsztyn

adres

Kraj

Polska

Województwo

mazowieckie

Powiat

Płock

Gmina

Płock

Miejscowość

Płock

adres

Kraj

Polska

Województwo

kujawsko-pomorskie

Powiat

Toruń

Gmina

Toruń

Miejscowość

Toruń

Miejsca realizacji

adres

Kraj

Polska

Województwo

pomorskie

Powiat

Gdańsk

Gmina

Gdańsk

Miejscowość

Gdańsk

adres

Kraj

Polska

Województwo

wielkopolskie

Powiat

Kalisz

Gmina

Kalisz

Miejscowość

Kalisz

adres

Kraj

Polska

Województwo

zachodniopomorskie

Powiat

Koszalin

Gmina

Koszalin

Miejscowość

Koszalin

adres

Kraj

Polska

Województwo

warmińsko-mazurskie

Powiat

Olsztyn

Gmina

Olsztyn

Miejscowość

Olsztyn

adres

Kraj

Polska

Województwo

mazowieckie

Powiat

Płock

Gmina

Płock

Miejscowość

Płock

adres

Kraj

Polska

Województwo

kujawsko-pomorskie

Powiat

Toruń

Gmina

Toruń

Miejscowość

Toruń

Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ

Wiedza i doświadczenie

Wymagania:
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ

Wiedza i doświadczenie

Opis

8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. (warunek jednakowy dla każdej części zamówienia): w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie dostawy (jedną lub więcej) fabrycznie nowych liczników energii elektrycznej z zegarem wewnętrznym i profilem obciążenia, o łącznej wartości co najmniej 10.500.000 zł brutto.
UWAGA:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy potwierdzić posiadanie doświadczenia w wykonaniu dostaw/y o wartości 10.500.000 zł brutto.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 8.1, wykonawcy muszą spełniać łącznie, przy czym jeden z nich musi mieć doświadczenie w postaci należytego wykonania dostaw (jednej lub więcej) o łącznej wartości co najmniej 6.500.000 zł brutto.

Typ

Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis

10.1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
10.1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, dotyczące odpowiednio:
1) Wykonawcy;
2) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
3) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8 SWZ.
10.1.2. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
Uwaga!
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
LUB
2) Pełnomocnictwo jak w pkt 10.1.4 SWZ.
10.1.3. Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby, na które Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy) albo inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
10.1.4. Pełnomocnictwo:
1) do podpisania oferty/reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia - w formie oryginału albo kopii potwierdzonej przez mocodawcę lub notarialnie.
2) do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy) - w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
10.1.5. Dokumenty wykazujące wystąpienie wszystkich przesłanek, o których mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), niezbędne do utajnienia informacji - jeżeli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że określone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów i nie mogą być udostępniane (jeżeli dotyczy).
10.1.6. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie niepieniężnej.
10.1.7. W celu potwierdzenia zgodności oferty z przedmiotem zamówienia oraz potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą egzemplarzy oferowanych urządzeń (10 liczników każdego typu oraz 2 modemy komunikacji zastępczej), zwanych dalej ,,próbkami", wraz z dedykowanym oprogramowaniem parametryzacyjnym oraz oprzyrządowaniem niezbędnym do ich uruchomienia dla każdego z nich (w języku polskim, z min. trzydziestodniową nieodpłatną licencją). Szczegółowy opis wymagań zawiera załącznik nr 1 do SWZ - ,,Wymagania techniczne".
Uwagi dotyczące próbek:
1) Próbki należy złożyć w terminie i miejscu wskazanym w pkt 17.3 SWZ.
2) Urządzenia powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu opisanym ,,Próbki w postępowaniu nr N/1/0011/2023na sukcesywne dostawy liczników zdalnego odczytu wraz z modemami komunikacji zastępczej".
3) Dla każdego rodzaju licznika, modemu testowego (komunikacji zastępczej) i licencji należy dołączyć kompletną dokumentację w języku polskim dotyczącą próbki - w postaci papierowej lub elektronicznej na nośniku danych w formacie PDF.
4) Do próbek w każdej części zamówienia należy dostarczyć zabezpieczenia oprogramowania testowo-diagnostycznego zawierającego mechanizm autoryzacji z wykorzystaniem definiowanych loginów i haseł zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
5) Z licznikami musi zostać dostarczony moduł komunikacji zastępczej GSM z anteną do sprawdzenia warunków wymagań technicznych (możliwy do zainstalowania zarówno w liczniku 1 i 3 fazowym - modem w zunifikowanej obudowie do instalacji w obu typach licznika).
6) Na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana, Zamawiający dokona zwrotu złożonych próbek wraz z oprogramowaniem. Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności za zniszczenie lub uszkodzenie próbek w przypadku, gdy to zniszczenie lub uszkodzenie będzie skutkiem prawidłowego użytkowania liczników zgodnie z jego przeznaczeniem. Zwrot próbek wraz z oprogramowaniem nastąpi w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku z tym, że nie wcześniej niż w pierwszym dniu po dniu zawarcia umowy. Forma zwrotu zostanie uzgodniona z Wykonawcą.
7) Liczniki dostarczone wraz z wybraną ofertą nie podlegają zwrotowi.
Zamawiający informuje, iż próbki dodatkowo zostaną przebadane za pomocą Zestawów koncentratorowo-bilansujących typów: AMIDC-3, AMI-DGT, KNCN-11. Zakres badań określono w zał. nr 1 do SWZ (,,Wymagania techniczne").
10.1.8. Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego:
1) dokumenty wymagane dyrektywą w sprawie przyrządów pomiarowych (MID),
a) deklaracja zgodności UE,
b) certyfikat oceny zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną,
2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań technicznych określonych w zał. nr 1 do SWZ - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ;
3) oświadczenie, że obudowa oraz osłona listwy zaciskowej licznika wykonana będzie z materiału podlegającego w pełni procesowi recyklingu,
...
Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z LIMITEM ZNAKÓW W OGŁOSZENIU, KOMPLETNY WYKAZ DOKUMENTÓW DOSTĘPNY JEST JEDYNIE W SWZ

Typ

Dodatkowe warunki udziału

Opis

PRZESŁANKI WYKLUCZENIA:
9.1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę wobec którego zaistnieją przesłanki określone w art. 12 ust. 1 RUZ.
9.2. Zamawiający wykluczy z postępowania także Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki wskazane w art. 12 ust. 2 RUZ.
9.3. Dodatkowo, w związku z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), Zamawiający wykluczy z postępowania:
9.3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
9.3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
9.3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
9.4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 9.3 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
9.5. Zgodnie z treścią art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy rosyjskich Wykonawców, przy czym przez ,,rosyjskich Wykonawców" należy rozumieć:
9.5.1. obywateli rosyjskich, osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;
9.5.2. osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w pkt 9.5.1 SWZ lub;
9.5.3. osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w pkt 9.5.1 lub 9.5.2 SWZ
w tym Podwykonawców, dostawców i Podmioty, na których zdolności Wykonawca lub koncesjonariusz polega, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia lub koncesji, jeżeli taki Podwykonawca, Dostawca, Podmiot, na którego zdolności Wykonawca polega, należy do którejkolwiek z kategorii podmiotów wymienionych powyżej w pkt 9.5.1 - 9.5.3 SWZ.
9.6. Oferta Wykonawcy podlegającego wykluczeniu z postępowania zostanie odrzucona.
9.7. Zamawiający dokona wstępnej oceny braku przesłanek do wykluczenia Wykonawców z udziału w postępowaniu, na podstawie analizy oświadczenia składanego wraz z ofertą, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ, a następnie wezwie do z12.1.

WADIUM:
12.1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Oznaczenie części postępowania Kwota wadium w PLN
Część nr 1 1 690 000,00
Część nr 2 1 180 000,00
12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
12.2.1. pieniądzu (na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego);
12.2.2. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080);
12.2.3. gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.
12.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao S.A., nr rachunku: 50 1240 5400 1111 0000 4917 9295 z oznaczeniem w tytule przelewu:
,,Wadium do postępowania nr _____; część nr ____"
12.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
12.5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi poprzez wczytanie w Bazie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).
12.6. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać:
ENERGA-OPERATOR SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000033455, NIP 583-000-11-90, REGON 190275904.

Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z LIMITEM ZNAKÓW W OGŁOSZENIU, KOMPLETNA INFORMACJA DOSTĘPNA JEST JEDYNIE W SWZ
Opis

8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. (warunek jednakowy dla każdej części zamówienia): w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie dostawy (jedną lub więcej) fabrycznie nowych liczników energii elektrycznej z zegarem wewnętrznym i profilem obciążenia, o łącznej wartości co najmniej 10.500.000 zł brutto.
UWAGA:
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy potwierdzić posiadanie doświadczenia w wykonaniu dostaw/y o wartości 10.500.000 zł brutto.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 8.1, wykonawcy muszą spełniać łącznie, przy czym jeden z nich musi mieć doświadczenie w postaci należytego wykonania dostaw (jednej lub więcej) o łącznej wartości co najmniej 6.500.000 zł brutto.

Typ

Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń

Opis

10.1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
10.1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, dotyczące odpowiednio:
1) Wykonawcy;
2) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
3) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8 SWZ.
10.1.2. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
Uwaga!
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
LUB
2) Pełnomocnictwo jak w pkt 10.1.4 SWZ.
10.1.3. Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby, na które Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy) albo inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
10.1.4. Pełnomocnictwo:
1) do podpisania oferty/reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia - w formie oryginału albo kopii potwierdzonej przez mocodawcę lub notarialnie.
2) do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy) - w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
10.1.5. Dokumenty wykazujące wystąpienie wszystkich przesłanek, o których mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), niezbędne do utajnienia informacji - jeżeli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że określone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów i nie mogą być udostępniane (jeżeli dotyczy).
10.1.6. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie niepieniężnej.
10.1.7. W celu potwierdzenia zgodności oferty z przedmiotem zamówienia oraz potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą egzemplarzy oferowanych urządzeń (10 liczników każdego typu oraz 2 modemy komunikacji zastępczej), zwanych dalej ,,próbkami", wraz z dedykowanym oprogramowaniem parametryzacyjnym oraz oprzyrządowaniem niezbędnym do ich uruchomienia dla każdego z nich (w języku polskim, z min. trzydziestodniową nieodpłatną licencją). Szczegółowy opis wymagań zawiera załącznik nr 1 do SWZ - ,,Wymagania techniczne".
Uwagi dotyczące próbek:
1) Próbki należy złożyć w terminie i miejscu wskazanym w pkt 17.3 SWZ.
2) Urządzenia powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu opisanym ,,Próbki w postępowaniu nr N/1/0011/2023na sukcesywne dostawy liczników zdalnego odczytu wraz z modemami komunikacji zastępczej".
3) Dla każdego rodzaju licznika, modemu testowego (komunikacji zastępczej) i licencji należy dołączyć kompletną dokumentację w języku polskim dotyczącą próbki - w postaci papierowej lub elektronicznej na nośniku danych w formacie PDF.
4) Do próbek w każdej części zamówienia należy dostarczyć zabezpieczenia oprogramowania testowo-diagnostycznego zawierającego mechanizm autoryzacji z wykorzystaniem definiowanych loginów i haseł zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
5) Z licznikami musi zostać dostarczony moduł komunikacji zastępczej GSM z anteną do sprawdzenia warunków wymagań technicznych (możliwy do zainstalowania zarówno w liczniku 1 i 3 fazowym - modem w zunifikowanej obudowie do instalacji w obu typach licznika).
6) Na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana, Zamawiający dokona zwrotu złożonych próbek wraz z oprogramowaniem. Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności za zniszczenie lub uszkodzenie próbek w przypadku, gdy to zniszczenie lub uszkodzenie będzie skutkiem prawidłowego użytkowania liczników zgodnie z jego przeznaczeniem. Zwrot próbek wraz z oprogramowaniem nastąpi w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku z tym, że nie wcześniej niż w pierwszym dniu po dniu zawarcia umowy. Forma zwrotu zostanie uzgodniona z Wykonawcą.
7) Liczniki dostarczone wraz z wybraną ofertą nie podlegają zwrotowi.
Zamawiający informuje, iż próbki dodatkowo zostaną przebadane za pomocą Zestawów koncentratorowo-bilansujących typów: AMIDC-3, AMI-DGT, KNCN-11. Zakres badań określono w zał. nr 1 do SWZ (,,Wymagania techniczne").
10.1.8. Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego:
1) dokumenty wymagane dyrektywą w sprawie przyrządów pomiarowych (MID),
a) deklaracja zgodności UE,
b) certyfikat oceny zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną,
2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań technicznych określonych w zał. nr 1 do SWZ - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ;
3) oświadczenie, że obudowa oraz osłona listwy zaciskowej licznika wykonana będzie z materiału podlegającego w pełni procesowi recyklingu,
...
Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z LIMITEM ZNAKÓW W OGŁOSZENIU, KOMPLETNY WYKAZ DOKUMENTÓW DOSTĘPNY JEST JEDYNIE W SWZ

Typ

Dodatkowe warunki udziału

Opis

PRZESŁANKI WYKLUCZENIA:
9.1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę wobec którego zaistnieją przesłanki określone w art. 12 ust. 1 RUZ.
9.2. Zamawiający wykluczy z postępowania także Wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki wskazane w art. 12 ust. 2 RUZ.
9.3. Dodatkowo, w związku z przepisami ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), Zamawiający wykluczy z postępowania:
9.3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
9.3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
9.3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
9.4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 9.3 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
9.5. Zgodnie z treścią art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy rosyjskich Wykonawców, przy czym przez ,,rosyjskich Wykonawców" należy rozumieć:
9.5.1. obywateli rosyjskich, osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;
9.5.2. osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w pkt 9.5.1 SWZ lub;
9.5.3. osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w pkt 9.5.1 lub 9.5.2 SWZ
w tym Podwykonawców, dostawców i Podmioty, na których zdolności Wykonawca lub koncesjonariusz polega, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia lub koncesji, jeżeli taki Podwykonawca, Dostawca, Podmiot, na którego zdolności Wykonawca polega, należy do którejkolwiek z kategorii podmiotów wymienionych powyżej w pkt 9.5.1 - 9.5.3 SWZ.
9.6. Oferta Wykonawcy podlegającego wykluczeniu z postępowania zostanie odrzucona.
9.7. Zamawiający dokona wstępnej oceny braku przesłanek do wykluczenia Wykonawców z udziału w postępowaniu, na podstawie analizy oświadczenia składanego wraz z ofertą, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ, a następnie wezwie do z12.1.

WADIUM:
12.1 Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości:
Oznaczenie części postępowania Kwota wadium w PLN
Część nr 1 1 690 000,00
Część nr 2 1 180 000,00
12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
12.2.1. pieniądzu (na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego);
12.2.2. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080);
12.2.3. gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych.
12.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao S.A., nr rachunku: 50 1240 5400 1111 0000 4917 9295 z oznaczeniem w tytule przelewu:
,,Wadium do postępowania nr _____; część nr ____"
12.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
12.5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi poprzez wczytanie w Bazie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).
12.6. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać:
ENERGA-OPERATOR SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000033455, NIP 583-000-11-90, REGON 190275904.

Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z LIMITEM ZNAKÓW W OGŁOSZENIU, KOMPLETNA INFORMACJA DOSTĘPNA JEST JEDYNIE W SWZ

Uwagi:
Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe

TAK

Opis

Cena 77,00%

Czy kryterium cenowe

NIE

Opis

Parametry techniczne licznika i oprogramowanie - 18,00%

Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z LIMITEM ZNAKÓW W OGŁOSZENIU, KOMPLETNA INFORMACJA DOSTĘPNA JEST JEDYNIE W SWZ.

Czy kryterium cenowe

NIE

Opis

Pochodzenie licznika - 5,00%
za zaoferowanie liczników pochodzących w 100 % z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe

TAK

Opis

Cena - 77,00%

Czy kryterium cenowe

NIE

Opis

Parametry techniczne licznika i oprogramowanie - 18,00%

Z UWAGI NA OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z LIMITEM ZNAKÓW W OGŁOSZENIU, KOMPLETNA INFORMACJA DOSTĘPNA JEST JEDYNIE W SWZ.

Czy kryterium cenowe

NIE

Opis

Pochodzenie licznika - 5,00%
za zaoferowanie liczników pochodzących w 100 % z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE

Kontakt:
Osoby do kontaktu

Katarzyna Kukulska

tel.: 723303724

e-mail: katarzyna.kukulska2@energa.pl

Agnieszka Małek

tel.: 885506603

e-mail: Agnieszka.Malek@energa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.