Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wyposażenia szatni szkolnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wyposażenia szatni szkolnej

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy
ul. Kazimierza Wielkiego 23
28-130 Stopnica
powiat: buski
tel: 413779500
spstopnica@interia.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Stopnica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 413779500
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są dostawa i montaż wyposażenia szatni szkolnej Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Stopnicy.
Wyposażenie szatni powinno składać się z ławek z wieszakami. Siedzisko oraz oparcie
ławki wykonane powinno być z płyty laminowanej. Pod siedziskiem ławki powinna
znajdować się półka na obuwie, wykonana z profili stalowych. Nad ławką profile stalowe
lub listwa z 6 haczykami do zawieszenia odzieży. Konstrukcja wykonana w taki sposób
aby można było skręcić szatnie ze sobą plecami tworząc możliwość ustawienia jej na
środku pomieszczenia.
Wymiary:
- szerokość ok. 120 cm
- głębokość siedziska ok. 40 cm
- wysokość regulowana od 140 cm do 180 cm
Ilość: 50 szt.
? Montaż wyposażenia szatni szkolnej powinien obejmować zmontowanie mebla (jeśli
jest w częściach) zgodnie z instrukcją montażu oraz przytwierdzenie do
podłoża/ściany wraz ze skręceniem ze sobą nawzajem.
? Dostarczone wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad
(fizycznych i prawnych), kompletne, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów
otwierania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów.
? Oferowane wyposażenie winno być dopuszczone do stosowania w placówkach
oświatowych i posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, świadectwa jakości i spełniać
wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
? Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją udzieloną co najmniej na 24
miesiące.
? Wyposażenie musi zostać dostarczone i zamontowane w budynku Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Stopnicy, Ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130 Stopnica.
? Wykonawca ponosi koszty ubezpieczenia oraz opakowania wyposażenia szatni na
czas trwania transportu do miejsca dostarczenia wskazanego przez Zamawiającego
oraz przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas
realizacji dostawy i rozładunku.

Dokument nr: S.261.7.2023

Składanie ofert:
VIII.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADNIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w terminie do 6 kwietnia 2023 r. do godz. 12:00. Oferta powinna
zostać złożona pocztą elektroniczną na adres e-mail: spstopnica@interia.pl . Wypełniony
i podpisany załącznik nr 1 należy zeskanować i przesłać na ww adres e-mailowy.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia: lipiec 2023

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) z uwagi na wartość zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z § 5 Zarządzenia Nr 162/2020 Burmistrza
Miasta i Gminy Stopnica z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta i Gminy oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Stopnica regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna być przygotowana na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę lub osoby
uprawione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy oraz
zawierać nazwę i adres Wykonawcy lub pieczęć nagłówkową firmy.
3. Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich na dzień
sporządzenia oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny
i jednoznaczny, zgodny z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik
nr 1 niniejszego zapytania ofertowego.
4. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia, w tym dostawę wyposażenia, itp.
5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które
mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia
umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym
skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego
wykonania zamówienia
VI. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki dotyczące:
a. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym
zakresie.
b. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym
zakresie.
VII.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie
za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod rygorem
nieważności musi być złożona na piśmie.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Termin związania ofertą wynosi
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
IX. ZASADY I TRYB WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena-
100%.
X. INNE ISTOTNE INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku,
gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższać kwotę, jaka została
przeznaczona na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega ponadto możliwość, po otrzymaniu ofert, a przed zawarciem
umowy:
a) podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę;
b) zmiany zakresu zamówienia poprzez rezygnację z części zamówienia tj. rezygnację z
zakupu części wyposażenia lub zwiększenia ilości wymienionych w ofercie
produktów, z zastrzeżeniem, iż ceny jednostkowe poszczególnych urządzeń
przedstawione w ofercie pozostają bez zmian;
4. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem
postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych
zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
XI. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY:
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
zawiadomi
wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania.
XII. PODPISANIE UMOWY:
Po wyborze oferty, Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,
Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.

Uwagi:
XIII. RODO:
Wykonawca składając ofertę w postępowaniu, wyraża zgodę na przetwarzanie,
przekazanych przez niego danych osobowych w toku postępowania oraz realizacji
umowy, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dla celów
prowadzenia niniejszego postępowania, a w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako
najkorzystniejszej: wykonania umowy, dochodzenia roszczeń z umowy, a także
prowadzenia i archiwizacji, ewaluacji oraz kontroli niniejszego postępowania przez
Zamawiającego i uprawnione organy.
1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 23, 28-130
Stopnica, e-mail: spstopnica@interia.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować
się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail
inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych Wykonawcy oraz osób, których dane zostaną
powierzone Zamawiającemu do przetwarzania przez Wykonawcę jest:
? art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. zgoda osoby, której
dane dotyczą w przypadku Wykonawcy),
? art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do prowadzenia postępowania, wykonania umowy w przypadku wyboru
oferty Wykonawcy, do podjęcia działań na żądanie Wykonawcy przed zawarciem
umowy),
? art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Zamawiającym jak np.
obowiązek archiwizacyjny) oraz
? art. 9 ust. 2 lit. f rozporządzenia ogólnego o ochronie danych (tzn. przetwarzanie jest
niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym,
a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu przetwarzane będą
przez Zamawiającego przez okres trwania postępowania oraz w celach
archiwizacyjnych, dane osobowe Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza - przez okres, który umowa będzie wykonywana, a także później
tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających
z umowy oraz w celach archiwizacyjnych i kontrolnych przez 5 letni okres. Okresy te
dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako
najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której
dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić
Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może
wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Ewa Marzec, tel: 413779500, adres
e-mail: ewa.marzec@spstopnica.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.