Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
02-958 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 544 27 00
ppytka@muzeum-wilanow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 544 27 00
Termin składania ofert: 2023-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, udzielane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812, 1933, 2185, z 2023 r. poz. 412), pn.: wykonanie prac konserwatorskich wg zaproponowanego programu konserwatorskiego trzech par drzwi wejściowych dwuskrzydłowych zewnętrznych oraz jednej pary drzwi wewnętrznych w korpusie głównym budynku pałacu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w Warszawie przy Ul. St. Kostki Potockiego 10/16",
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich wg zaproponowanego programu konserwatorskiego trzech par drzwi wejściowych dwuskrzydłowych zewnętrznych oraz jednej pary drzwi wewnętrznych w korpusie głównym budynku pałacu Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w Warszawie przy Ul. St. Kostki Potockiego 10/16, szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
2) Wzór umowy zawiera złącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.

CPV: 50800000-3, 92312000-1

Dokument nr: DAS.2402.7.1.PP.2023

Specyfikacja:
4) Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcom obejrzenie miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w ramach oględzin i wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami i miejscem realizacji zamówienia oraz jego otoczenia w dniu 07.04.2023 r. o godz. 9.00.

Składanie ofert:
2. Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty proszę przesłać pocztą elektroniczną na adres: ppytka@muzeum-wilanow.pl
2) W tytule maila należy wpisać: ,,Oferta - Znak sprawy: DAS.2402.7.1.PP.2023"
3) TERMIN SKŁADANIA ofert: 11.04.2023 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia:
1) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy
2) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 2 października 2023 r.

Wymagania:
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są podmiotami rosyjskimi w rozumieniu przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej obejmuje również podwykonawców, dostawców i podmioty, na których zdolności wykonawca lub koncesjonariusz polega, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia lub koncesji.
Uwaga: Podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), który ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego lub bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji podlega karze pieniężnej do 20 000 000 zł.
4. Opis warunków zamówienia:
4.1. Zdolność techniczna lub zawodowa- warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca :
4.1.1. wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie (umowę) w zakresie konserwacji drewna zabytkowego w budynkach lub na terenie wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów oraz co najmniej jedno zamówienie (umowę) w zakresie konserwacji elementów kamiennych w budynkach lub na terenie wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków lub inwentarza muzealiów, na łączną kwotę 100 000 zł.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca przedstawi wykaz zamówień stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego z załączeniem dowodów określających, czy zamówienie (umowa) zostało wykonane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie (umowa) były wykonywane.
Wyjaśnienia:
1. rejestr zabytków zgodnie z art. 7 -9 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840);
2. ewidencja zabytków zgodnie z art. 21-22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840);
3. inwentarz muzealiów zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 385);
4. wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia zapytania ofertowego dotyczącego przedmiotowego postępowania na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego.
4.1.2. wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia konserwatorskie w zakresie konserwacji drewna oraz co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia konserwatorskie w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektury.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami stanowiący załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
4.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 złotych.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jedynie kryterium ceny łącznej brutto za realizację zamówienia - ,,CENA-C" (C) - 100,00 % (punktów),
2) Sposób oceny ofert w kryterium ,,CENA - C" (C):
a) punkty w kryterium ,,CENA-C" będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena (brutto) za realizacje zamówienia (C) = iloraz najniższej ceny (brutto) za realizacje zamówienia i cena (brutto) za realizacje zamówienia badanej oferty pomnożony przez 100.
b) zamawiający oceni ofertę Wykonawcy w kryterium ,,CENA-C" na podstawie Formularza oferty (załącznik nr 1 do zapytania),
c) Wykonawca w kryterium ,,CENA- C" może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów.
3) Obliczenia przyznawanych punktów dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzymał najwyższą liczbę punktów w ww. kryterium.
5) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.
3. Charakter ceny.
1) Cena oferty brutto jest ceną ryczałtową.
2) Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego i wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca z tytułu terminowego i prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia, w szczególności: koszt zatrudnienia personelu, koszt urządzeń, maszyn, materiału, sprzętu, koszty administracyjne i biurowe, koszty dojazdów, ubezpieczenie oraz podatek od towarów i usług (nie dotyczy Wykonawców zagranicznych, którzy nie są płatnikami podatku VAT w Polsce).
3) Cena podana przez Wykonawcę jest kompletna, jednoznaczna i ostateczna, dlatego Wykonawca w określeniu ceny oferty musi uwzględnić łącznie wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia,
określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Wykonawca we własnym zakresie jest zobowiązany na etapie przygotowywania oferty do oceny i zweryfikowania oraz oszacowania wszystkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu Zamawiający zaleca Wykonawcy szczegółowe i dokładne zapoznanie się z treścią wymagań niniejszego zapytania ofertowego
4. Informacje dodatkowe:
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2) Ofertę należy złożyć wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania oraz nie dokonania wyboru żadnej oferty, jak również do przesunięcia terminu do składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.
4) Do oferty należy dołączyć:
a) wykaz zamówień (umów) zgodnych z treścią ust. 4 pkt. 4.1. pkt 4.1.1. niniejszego zapytania ofertowego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnych z treścią ust. 4 pkt. 4.1. pkt 4.1.2. niniejszego zapytania ofertowego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
c) informację na temat przetwarzania danych osobowych o treści określonej w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5) Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający, w celu uzyskania najlepszych warunków realizacji zamówienia, podejmie negocjacje z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza,
6) Wybór najkorzystniejszej oferty nie oznacza zaciągnięcia przez Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy ze Wykonawcą.
7) Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na zawarcie umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących lub błędnych dokumentów (zawierających błędy) lub wyjaśniania treści złożonych dokumentów. W przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów, oferta podlega odrzuceniu.
9) Przed zawarciem umowy, Wykonawca musi (jeśli dotyczy) posiadać firmowy numer bankowy znajdujący się w wykazie informacji o podatnikach VAT - tzw. ,,biała lista" (art. 117ba ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa - t.j. Dz.U. z 2019 poz. 900, 924, 1018, 1495, 1520, 1553, 1556, 1649, 1655, 1667, 1751, 1818, 1978, 2020, 2200 z późn. zm., oraz art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1292, 1495 z późn. zm.).
10) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, chyba że Zamawiający unieważni postępowanie. Przez uchylanie się od zawarcia
umowy należy rozumieć: dwukrotne nieusprawiedliwione niestawienie się w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zawarcia umowy lub niewypełnienie obowiązków o których mowa w pkt. 9 niniejszego ustępu.

Kontakt:
3. Wskazanie osób uprawnionych do kontaktowania się z Wykonawcami:
Piotr Pytka, mail: ppytka@muzuem-muzuem.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.