Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont sieci oświetlenia terenu zewnętrznego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KGHM Polska Miedź S.A ul. M. Skłodowskiej-Curie 48 59-301 Lubin powiat: lubiński |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont sieci oświetlenia terenu zewnętrznego na powierzchni, szyb SW-1 Streszczenie ogłoszenia Szanowni Państwo, w celu przystąpienia do postępowania prosimy o wysłanie prośby poprzez poniższy link "Discovery URL" o dodanie do postępowania. Po dodaniu Państwa firmy do postępowania (otrzymacie Państwo powiadomienie na e-mail podany przy rejestracji) proszę skorzystać z poniższych instrukcji w celu złożenia oferty. a. Aby zalogować się do systemu zakupowego korzystamy z adresu https://service.ariba.com/Sourcing.aw b. Należy zalogować się lub skorzystać z odzyskiwania loginu i hasła. Jeśli system wyśle informację, że użytkownika nie ma jeszcze w bazie wykonawców, proszę o skorzystanie z opcji rejestracji (instrukcja pod adresem https://kghm.com/pl/przetargi/rejestracja-w-bazie-wykonawcow) c. Po zalogowaniu do systemu i odnalezieniu postepowania można złożyć ofertę. Szczegóły ogłoszenia razem z kompletną dokumentacją dostępne będą bezpośrednio w systemie SAP ARIBA. W związku z projektem prowadzonym przez podmiot z Grupy KGHM Polska Miedź S.A., zapraszamy do uczestnictwa w niniejszym postępowaniu nr WS1405502164 / JGKP-LP-P-23-0076 pt. "Remont sieci oświetlenia terenu zewnętrznego na powierzchni, szyb SW-1" i złożenia oferty w systemie zakupowym. Zadanie polega na wymianie oświetlenia (Lampy LED) terenu zewnętrznego na powierzchni O/ZG Polkowice - Sieroszowice, szyb SW-1. Dokument nr: JGKP-LP-P-23-0076, 15868407, Doc1405661567 Składanie ofert: Termin odpowiedzi: 17 kwi 2023 14:59 PDT Oferty należy składać pod adresem: http://discovery.ariba.com/rfx/15868407 Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji: do 10 tygodni od daty podpisania umowy, 3. Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego, Wymagania: Postanowienia: 1. Sposób rozliczenia: Ryczałt Płatność Jednorazowa - zrealizowana będzie przelewem w terminie obowiązującego okresu od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, 4. Wymagany okres gwarancji - zgodnie z zapisami projektu umowy [załącznik nr 3 do SIWZ] 5. Sposób odbioru: Odbiór usługi zrealizowanej nastąpi w siedzibie u Zamawiającego i zostanie potwierdzony podpisanym przez przedstawicieli stron protokołem odbioru wykonanego przedmiotu umowy ZA -PR-02.00. 6. Dokumenty wymagane przy odbiorze: - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentacje powykonawczą, certyfikaty i deklaracje zgodności zastosowanych materiałów, protokoły pomiarów stanu izolacji przewodów/kabli zasilających oprawy oświetleniowe oraz pomiary sprawdzenia skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i ciągłości przewodów ochronnych. Protokoły z pomiarów/sprawdzeń powinny zawierać przynajmniej takie informacje jak: nazwę i dane przedmiotu/obiektu, nazwę podmiotu wykonującego zlecenie, datę jego wykonania, warunki środowiskowe w chwili i miejscu wykonania, wyniki sprawdzenia, wartości wymagane przepisami/normami, podane opracowanie (przepis, normę) w oparciu, o które wykonano badanie, ocenę stanu technicznego (orzeczenie), podpisy osób wykonujących czynności pomiarowe/sprawdzające z podaniem numerów posiadanych świadectw kwalifikacyjnych.. 7. Pozostałe wymagania zgodnie z zapisami SIWZ i Projektu umowy. WIZJA LOKALNA: Wykonawcy zainteresowani realizacją zamówienia mogą uzyskać dodatkowe informacje na wizji, która w tej sprawie może zostać zorganizowana w ZG Polkowice Sieroszowice Kaźmierzów 100. Termin wizji lokalnej w razie potrzeby zostanie ustalony przez operatora postępowania (W formie Pytania). Informacja o spotkaniu będzie przekazana drogą elektroniczną w systemie zakupowym. Obecność na wizji lokalnej nie jest obowiązkowa. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej do dnia 06.04.2023 r., godz. 12.00 musi zawierać dane teleadresowe Wykonawcy tj. nazwę zakładu, nr telefonu, imię i nazwisko, numer dokumentu tożsamości osoby, która będzie uczestniczyć w spotkaniu - maksymalnie 2 osoby z firmy. Powyższe informacje wraz z zeskanowanym oświadczeniem o zachowaniu poufności zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ należy przesłać drogą elektroniczną w systemie zakupowym dodatkowo oryginał pocztą. Oświadczenie o zachowaniu poufności powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (do skanu oświadczenia należy załączyć dokument potwierdzający ww. upoważnienie - KRS, pełnomocnictwo itp.). Zamawiający na podstawie otrzymanego zgłoszenia prześle drogą elektroniczną w systemie zakupowy do Wykonawcy zwrotną informację potwierdzającą ostateczny termin i miejsce spotkania. Kontakt: Kontakt za pomocą platformy zakupowej: http://discovery.ariba.com/rfx/15868407 |
© eurobudowa.pl 2004-2023