Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pozimowe zebranie i zutylizowanie środków uszorstniających z placów, parkingów,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pozimowe zebranie i zutylizowanie środków uszorstniających z placów, parkingów, chodników, ulic dróg gminnych i chodników powiatowych

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec
powiat: pszczyński
tel. 32/ 449 30 50, fax. 32/ 449 30 51, tel. 32/ 449 30 70
gmina@suszec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Suszec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32/ 449 30 50,
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest uprzątniecie z terenu dróg gminnych, placów, parkingów, chodników gminnych oraz powiatowych zgodnie z wykazem, wykorzystanych podczas akcji zima środków uszorstniających i ich utylizacja we własnym zakresie.
Poszczególne ilości powierzchni do zbierania zestawiono w poniższej tabelce w m2:
Rodzaj elementu Drogi gminne Drogi Powiatowe Ilość powierzchni fm2l
i 2 3 4
Ulice 11 085,98 0,00 11 085,98
Chodniki 7 690,78 28 601,68 36 292,46
Place i parkingi 14 975,82 0,00 14 975,82
Razem: 33.752,58 28.601,68 62 354,26

Dokładna lokalizacja placów, parkingów, ulic i chodników z których należy zebrać środki uszorstniające przedstawiona została w załącznikach mapowych.

Składanie ofert:
3. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT TERMIN SKŁADANIA ofert: 06.04.2023 r. do godz. 10;00
(Otwarcie ofert nastąpi w dniu złożenia ofert)
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Suszec
Ul. Lipowa 1 43-267 Suszec - sekretariat (I piętro)

> Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie zaadresowanej na Urząd Gminy Suszec
oraz posiadającej oznaczenie:
,,Pozimowe zebranie i zutylizowanie środków uszorstniający^ z placów, parkingów, chodników, ulic dróg gminnych i chodników powiatowych na terenie Gminy Suszec"
Nie otwierać przed 06.04.2023 r., godz. 10.00
W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed terminem otwarcia.
Zamawiający nie ponosi również odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w przypadku składania oferty za pośrednictwem publicznego operatora pocztowego lub pocztą kurierską, a tym samym za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@suszec.pl
W głównej treści wiadomości proszę zamieści informację ,,Nie otwierać przez 06.04.2023 r. godz. 10:00"
i. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.

Miejsce i termin realizacji:
13. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
o Dla sprzątania chodników powiatowych ustala się na dzień: 15.04.2023 r.
o Dla sprzątania placów, parkingów, chodników i ulic dróg gminnych ustala się na dzień: 12.05.2023 r.

Wymagania:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@suszec.pl.
W głównej treści wiadomości proszę zamieści informację ,,Nie otwierać przez 06.04.2023 r. godz. 10:00"

4. WARUNKI UCZESTNICTWA:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają właściwe uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, lub
- zatrudniają osoby posiadające właściwe uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
5. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w wykonaniu zamówienia:
aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, jeżeli oferent prowadzi działalność gospodarczą, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6. UDZIAŁ PODWYKONAWCÓW W REALIZACJI ZAMÓWIENIA
a. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
b. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy /podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firmy podwykonawcy/ firm podwykonawców. W przeciwnym wypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć podwykonawcy /podwykonawcom żadnej części zamówienia.
c. Za działanie lub zaniechanie podwykonawcy/ podwykonawców WYKONAWCA ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne.

8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
a. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.
b. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w jednym egzemplarzu.
c. Oferta musi być wypełniona zgodnie z treścią zał. nr 1 i podpisana przez osoby (osobę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (podpis(y) winien być opatrzony pieczęcią imienna osoby (osób) uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, a w przypadku braku pieczęci należy złożyć czytelny podpis określający imię i nazwisko w/w osoby (osób).
d. Jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty, (tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
e. Do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 5 Zaproszenia.
f. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści Zaproszenia zostanie odrzucona.
g. Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysuniecie się którejkolwiek kartki.
h. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty musza być parafowane przez osobę(y) upoważnione do podpisywania oferty.

9. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY:
a. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wraz z podatkiem VAT.
b. Cena oferty musi być podana w złotych polskich i powinna być wyrażona cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
c. W cenie ofertowej wykonawca winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na jej wysokość.
d. Wykonawca w ofercie cenowej określi stawkę za zebranie środków uszorstniających z 1 m2 powierzchni placów, parkingów, chodników, ulic dróg gminnych oraz chodników powiatowych na terenie Gminy Suszec
e. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

11. ROZLICZENIA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM. A PRZYSZŁYM WYKONAWCA ODBYWAĆ SIE BĘDĄ W ZŁOTYCH POLSKICH.
12. ZAWARCIE UMOWY
a. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do Zaproszenia.
b. Zamawiający w informacji o wyniku postępowania, przesłanej do Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, określi termin i miejsce zawarcia umowy.
c. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, uznane zostanie za uchylenie się od jej podpisania.
d. W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny

14. Zamawiający, w uzasadnionym przypadku dopuszcza możliwość negocjacji ceny ofert z WYKONAWCAMI, którzy spełnili wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr ZPU.0050.2.2021 z dnia 25.01.2021 r.
Postępowanie zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 130.000,00 zł może zostać zamknięte bez wyłonienia WYKONAWCY, a WYKONAWCY którzy złożyli oferty nie mogą wnosić do zamawiającego żadnych roszczeń związanych z odwołaniem i/lub zamknięciem postępowania.

Uwagi:
10. KRYTERIUM, KTÓRYM ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY - NAJNIŻSZA CENA BRUTTO.

Kontakt:
7. OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIE Z WYKONAWCAMI:
Elżbieta Dera i/lub Marek Godziek - sprawy merytoryczno - techniczne; tel. 32/ 449 30 70 siedziba zamawiającego, pok. nr 8, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.30 do 15.30.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.