Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMII PRZEMYSŁOWEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMII PRZEMYSŁOWEJ

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: ENEA Wytwarzanie sp. z o.o
Świerże Górne
26-900 Kozienice
powiat: kozienicki
stanislaw.stec@enea.pl
https://enea-wytwarzanie.logintrade.net/zapytania_email,1495143,d717d0a16cd9c1455f91d6a0312c6652.html
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kozienice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMII PRZEMYSŁOWEJ - KZR-SS-2110.53.2023
Treść zapytania:
Dzień dobry,
ENEA Wytwarzanie sp. z o. o. zaprasza Państwa do złożenia oferty na przedmiot zamówienia opisany w niniejszym zaproszeniu.
Miejsce oraz warunki dostawy:
Magazyn ENEA Wytwarzanie Sp. z o.o. Świerże Górne, Ul. Aleja Józefa Zielińskiego 1, 26-900 Kozienice.
Pytania dotyczące zapytania mogą być zadawane tylko i wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i nie powoduje powstania żadnych zobowiązań ze strony Enea Wytwarzanie sp. z o.o.
W przypadku wybrania Państwa oferty otrzymają Państwo Zamówienie zakupu.
Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do odwołania lub unieważnienia Zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz możliwość przeprowadzenia postępowania uzupełniającego/negocjacji z wybranym Wykonawcą lub Wykonawcami. Wybór Wykonawcy/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia oferty ani rozstrzygnięcia zapytania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
OKRES ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany Ofertą przez okres 30 dni, a bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
UZUPEŁNIENIE DOKUMENTÓW LUB ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
W toku rozpatrywania ważnych ofert, jeżeli jest to konieczne ze względu na potrzebę uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów do złożonych ofert, wybór Wykonawcy można poprzedzić wyjaśnieniami potwierdzonymi na piśmie. Wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany ceny lub innych danych będących przedmiotem oceny oferty.
WYKLUCZENIE WYKONAWCY:
1) Zamawiający wyklucza Wykonawców z postępowania o udzielenie Zamówienia, jeżeli:
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wyrządził stwierdzoną prawomocnym orzeczeniem sądu szkodę Spółce w związku z realizacją zamówienia;
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu;
- nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert (o ile wadium było wymagane),
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wyrządził szkodę Spółce, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wypowiedział Spółce umowę w sprawie zamówienia z przyczyn innych niż wina Spółki lub siła wyższa;
-w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia po wyborze jego oferty przez Spółkę (w takim przypadku Wykonawca taki podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniach na okres 3 lat).;
- otwarto w stosunku do niego likwidację, lub ogłoszono jego upadłość, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
2) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
ODRZUCENIE OFERT:
1) Zamawiający odrzuca ofertę w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści Zapytania,
- została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić,
- Wykonawca w terminie trzech dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty.
- jej treść narusza przepisy prawa powszechnie obowiązującego,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- została złożona po terminie składania ofert,
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie Zamówienia:
- jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu
- jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia,
- w każdym przypadku, jeżeli dalsze prowadzenie postępowania lub jego realizacja nie leży w interesie Zamawiającego.
- jeżeli kierownik zamawiającego nie zatwierdził przedstawionej mu rekomendacji wyboru najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiły inne uzasadnione przyczyny;
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek trudności uniemożliwiających złożenie oferty, proszę o kontakt z obsługą Logintrade:
tel. +48 71787-35-34 71787-37-27 71787-37-27
email:helpdesk@logintrade.net
Imię i nazwisko osoby prowadzącej postępowania- Stanisław Stec
Stanowisko- Specjalista ds. zakupów
Wydział: KZR
Tel. (48) 6141026; 885 905 892; e-mail: stanislaw.stec@enea.pl
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. ODTŁUSZCZACZ SAFETY CLEAN AEROSOL-SAF OP. 500ML 9 szt. -
2. ULTRASZYBKI ODRDZEWIACZ RUST SHOCK TECH-MASTERS - OP.500ML 12 szt. -
3. MULTISPRAY NOWY TECH 236116 600ML 12 szt. -
4. KLEJ FAST FIX TECHMASTERS 7 szt. -
5. ZŁĄCZKA DUO-FLEX NOWYTECH 830330 60 szt. -
6. ZŁĄCZKA DUO-FLEX NOWYTECH 830320 60 szt. -
7. TAŚMA VULCANOVA KOD.NOWYTECH 565380 VLT38MM 4 szt. -
8. PLU-POWER LUBE (500ML) KAT. T221302 TECH MASTERS 4 szt. -
9. PIANA CZYSZCZĄCA MEGA FOAM - 500ML 4 szt. 758-602-219-0
10. ZMYWACZ DO STYKÓW ELEKTRYCZNYCH ELECTRO CLEANER T402001 9 szt. -
11. UNO-S 20 LITRÓW, WODNY ALKALICZNY INTENSYWNY ŚRODEK CZYSZCZĄCY FIRMY BIO-CIRCLE 1 szt. -
12. ROZPYLACZ PRZEMYSŁOWY Z PIANOWNICĄ 1,5 l H10003 1 szt. -
13. ODTŁUSZCZACZ PRZEMYSŁOWY MAT 100 ZEP OP. 22KG 3 szt. -
14. PREPARAT DO CZYSZCZENIA I ODTŁUSZCZANIA DYNA RED (ZEP) - OP. 20 L 2 szt. -
15. BELZONA ELASTOMER 2311 SR 0,075KG 10 szt. -
16. KLEJ BUTAPREN PRONIKOL OBT-3, POJ. 50ML 40 szt. -
17. KLEJ UNIWERSALNY DO RUR PVC NIBCO-OATEY, PVC-U/PVC-C 118ML 3 szt. -
18. PASTA MONTAŻOWA DO STALI NIERDZEWNEJ MC-6116 HT-PASTE - OP.500 ML 8 szt. -

Dokument nr: Z667/261613

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://enea-wytwarzanie.logintrade.net/zapytania_email,1495143,d717d0a16cd9c1455f91d6a0312c6652.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
31- 03- 2023 16: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
03- 04- 2023 12: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
31- 03- 2023 16: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://enea-wytwarzanie.logintrade.net/zapytania_email,1495143,d717d0a16cd9c1455f91d6a0312c6652.html

Wymagania:
Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):
Termin płatności: 30 dni
Miejsce dostawy: siedziba
Koszt transportu: po stronie dostawcy
Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z zasadami wyrażonymi w ,,Kodeksie Kontrahentów Grupy ENEA" dostępnych na stronie internetowej Spółki* w treści aktualnej na dzień podpisania umowy i zobowiązuje się do ich przestrzegania w relacjach biznesowych z Grupą ENEA w szczególności:
Oświadczam, iż w dniu podpisania umowy nie pozostaje (zgodnie z moją najlepszą wiedzą) w konflikcie interesów mającym lub potencjalnie mogącym mieć wpływ na sposób wykonywania obowiązków umownych, jak również nie są mi znane żadne inne okoliczności mogące wpłynąć na mają rzetelność, bezstronność i jakość wykonywania umowy.
W związku ze złożeniem oferty oświadczamy, że nie zachodzą wobec nas przesłanki wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Uwagi:
Kryteria oceny oferty
Cena - 100%
Dodatkowe warunki formalne:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Enea Wytwarzanie sp. z o.o. fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych wyrobów będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego wykonanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Nie dopuszcza się składanie ofert równoważnych.
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, każda pozycja stanowi oddzielną cześć i będzie indywidualnie rozpatrywana.
4. Do dostawy należy dołączyć odpowiednie certyfikaty wyrobu.
Oświadczam, że oferowane przeze mnie produkty są oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i nie są to zamienniki wyspecyfikowanego w niniejszym zapytaniu asortymentu.
Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty do realizacji w niniejszym postępowaniu wraz z dostawą dostarczone zostaną bezpłatnie Świadectwa Jakości Producenta wyspecyfikowanego asortymentu.
Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się z ww. warunkami zamówienia i akceptuje je bez zastrzeżeń.
UWAGA
WARUNKI DODATKOWE ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca dostarczy fakturę na adres: ENEA Wytwarzanie sp. z o.o., Centrum Zarządzania Dokumentami ul. Zacisze 28, 65-775 Zielona Góra
2. Dostawa do magazynu Enea Wytwarzanie sp. z o.o. w dni powszednie w godzinach 8.00 - 14.00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. Do dostawy należy dołączyć dokument dostawy, na którym należy umieścić numer zamówienia ENEA Wytwarzanie sp. z o.o.
3. Warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę na adres podany powyżej, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze.
Faktura powinna zawierać oznaczenie dokumentu/protokołu odbioru (w szczególności nr dokumentu odbioru i akceptacji zrealizowanych prac) - jeśli dotyczy.
W przypadku gdy termin płatności przypada w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, płatność wynagrodzenia nastąpi w pierwszy dzień roboczy przypadający po tych dniach.
4. Dopuszcza się przesyłanie faktur w wersji elektronicznej na dedykowany ku temu adres: faktury.elektroniczne@enea.pl
Jeśli Wykonawca skorzysta z elektronicznej formy przesyłania faktur - nie przesyła w takim wypadku wersji papierowej dokumentu.
5. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ENEA Wytwarzanie sp. z o.o. 26-900 Kozienice, Świerże Górne ul. Aleja Józefa Zielińskiego 1, na rzecz której świadczy Pan/Pani usługi, dostawy.
Szczegółowe zapisy dot. administrowania danymi osobowymi i obowiązku informacyjnego dla Kontrahenta znajdują się pod adresem: https://www.enea.pl/pl/grupaenea/o-grupie/spolki-grupy-enea/wytwarzanie/obowiazek-informacyjny.
6. Zamawiający oświadcza, że płatności za wszystkie faktury VAT realizuje z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).
Szczegółowe zapisy dot. mechanizmu podzielonej płatności (split payment) znajdują się pod adresem https://www.enea.pl/grupaenea/o_grupie/enea-wytwarzanie/split_payment.pdf .
Wykonawca składając ofertę i /lub realizując zamówienie oświadcza, że zapoznał się z zapisami dot. obowiązku informacyjnego oraz mechanizmu podzielonej płatności (split payment) i akceptuje je bez zastrzeżeń.
7. W przypadku niedotrzymania terminów dostawy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w kwocie 0,2% wartości brutto opóźnionej dostawy za każdy dzień opóźnienia, nie więcej niż 100% łącznej wartości brutto zamówienia. W przypadku opóźnienia dostawy powyżej 30 dni, Zamawiający może w przeciągu 30 dni od powstania tego opóźnienia odstąpić od umowy (zawartej w wyniku przyjęcia przez Wykonawcę zamówienia) - według swojego wyboru w całości lub w części - ze skutkiem natychmiastowym (bez wyznaczania dodatkowego terminu), niezależnie od prawa do naliczenia kar, o których mowa w tym punkcie.
W przypadku odstąpienia od umowy (zawartej w wyniku przyjęcia przez Wykonawcę zamówienia) przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie, Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 10% wartości brutto zamówienia (przez wartość brutto zamówienia Strony traktują łączną wartość wszystkich dostaw określonych w zamówieniu, zaś w przypadku odstąpienia od umowy w części, wartość niezrealizowanych dostaw).
8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty dostawy. W przypadku wystąpienia wad, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o wadach na piśmie, a Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia na swój koszt, w terminie 14 dni od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w uzgodnionym terminie Zamawiający może podjąć własne działania na koszt i ryzyko Wykonawcy, nie tracąc żadnych uprawnień wynikających z gwarancji. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas usunięcia wad, a w przypadku wymiany towaru na nowy, wolny od wad, biegnie od początku.
9. Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę cesji należności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.
10. Przyjęcie niniejszego zamówienia do realizacji należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Osoba potwierdzająca przyjęcie zamówienia musi być uprawniona do dokonywania tych czynności.
11. W sprawie realizacji zamówienia proszę kontaktować się z Stanisław Stec tel. 48 6141026, lub 885 905 892.
Dodatkowe warunki dostaw i odbioru produktów smarowych do Enea Wytwarzanie
1. Produkty zamówione przez Zamawiającego nie mogą posiadać cech wcześniejszego otwierania czy użytkowania.
2. Produkty dostarczone do zamawiającego muszą posiadać na opakowaniach oznaczenia i cechy nadane przez producenta, a w szczególności: pełną nazwę produktu, nr partii oraz datę produkcji.
3. Data produkcji zamówionych wyrobów/ produktów, nie może być starsza niż 12 m-cy, licząc od daty dostarczenia produktu do Zamawiającego
4.Ilość dostarczonego przez Dostawcę towaru będzie sprawdzana wg zamawianych jednostek miar. W przypadku rażącej niezgodności zamówionej ilości towar podlega zwrotowi do Dostawcy bądź niedostarczona ilość zostanie uzupełniona w terminie 2 dni roboczych. W takim przypadku pomiędzy Dostawcą a Zamawiającym, sporządzony zostanie dodatkowy protokół z dostawy.
5. Wraz z dostawą towaru wymagane jest dostarczenie dokumentu deklaracji producenta wyrobu o zgodności wyrobu oraz aktualnej karty charakterystyki wyrobu. Wymagane dokumenty
6. Wraz z dostawą towaru wymagane jest dostarczenie orzeczenia (świadectwa) laboratoryjnego wydanego przez producenta wyrobu bądź laboratorium akredytowane i dotyczyć ma ono dostarczonej partii towaru. Dokument ten winien potwierdzać zgodność parametrów fizyczno - chemicznych dostarczonej partii produktu z deklarowanymi przez producenta.
7. Po dostarczeniu produktu/ produktów do Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość poboru próbek produktu/-ów, celem wykonania analizy laboratoryjnej potwierdzającej jakość i zgodność produktu.
8. W przypadku nie dostarczenia przez Dostawcę dokumentów wymienionych w punkcie 5 i 6, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu dostarczonego i niepełnowartościowego towaru.
9. W przypadku stwierdzenia naruszenia szczelności opakowania bądź naruszania oryginalnego, fabrycznego zamknięcia opakowań, w których dostarczany jest produkt, Zamawiający ma prawo domagać się wymiany towaru na inny, a Dostawca ma obowiązek przyjąć wadliwy towar.
10. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakości produktu/ów wynikających z czynności wymienionych w pkt.9, Zamawiający ma prawo zwrócić wadliwy towar, a Dostawca ma obowiązek przyjąć taki zwrot. W takim przypadku, koszt zwrotu i transportu towaru ponosi Dostawca.
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Stanisław Stec
tel:
e-mail: stanislaw.stec@enea.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.