Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
799z dziś
6651z ostatnich 7 dni
23904z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg

Data zamieszczenia: 2023-03-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Celowy Związek Gmin R-XXI
Plac Wolności 5
72-200 Nowogard
powiat: goleniowski
zamowienia@czg.nowogard.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Nowogard
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w kręgach w ilości 40 Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie , Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa drutu do prasy w ilości minimalnej 40Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard. Drut do prasy belującej o grubości 3,5mm, miękki, żarzony, olejony, w kręgach, waga kręgu 200kg -300kg, średnica kręgu 600mm-800mm, o wytrzymałości min 360N/m2. Drut zamawiany jednorazowo w ilości 40 Mg w dostawach realizowanych 40 dni od daty podpisania umowy. Drut dostarczany na Koszt Wykonawcy Zamówienia własnym lub wynajętym przez Wykonawcę transportem do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino.

CPV: 44333000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00159813, ZPP/08/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający komunikuje się z Wykonawcami wyłącznie poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami:
1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Zakupowej OPEN NEXUS, zwanej dalej: ,,platformą zakupową", pod adresem: https://platformazakupowa.pl
Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.
2) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej, Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - zamowienia@czg.nowogard.pl
Więcej informacji zawiera SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 08:00
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPP/08/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa drutu do prasy w ilości minimalnej 40Mg do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino, Gmina Nowogard. Drut do prasy belującej o grubości 3,5mm, miękki, żarzony, olejony, w kręgach, waga kręgu 200kg -300kg, średnica kręgu 600mm-800mm, o wytrzymałości min 360N/m2. Drut zamawiany jednorazowo w ilości 40 Mg w dostawach realizowanych 40 dni od daty podpisania umowy. Drut dostarczany na Koszt Wykonawcy Zamówienia własnym lub wynajętym przez Wykonawcę transportem do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie, Słajsino 30, 72-209 Słajsino.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę drutu do prasy belującej o grubości 3,5mm w ramach jednego zamówienia (umowy) w ilości co najmniej 15Mg, oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa może zostać zmieniona w zakresie i okolicznościach wynikających bezpośrednio z przepisów prawa w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez:
a) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, co nastąpi w drodze jego przedłużenia o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy spowodowany warunkami uniemożliwiającymi wykonanie tej umowy, a w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi itp.
b) zmianę Wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług (VAT) oraz z uwagi na wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji umowy lub zmiany zakresu przedmiotu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-11

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.