Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja i konfiguracja infrastruktury informatycznej oraz e-usług oraz z pakiet usług...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja i konfiguracja infrastruktury informatycznej oraz e-usług oraz z pakiet usług w ramach projektu pod nazwą: Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w SP ZOZ

Data zamieszczenia: 2023-04-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
UL. 29 LISTOPADA 57
38-700 USTRZYKI DOLNE
powiat: bieszczadzki
Tel.: +48 134769128, Faks: +48 134769128
zamowienia@spzoz-ustrzyki.pl
https://spzoz-ustrzyki.ezamawiajacy.pl/pn/spzoz-ustrzyki/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Województwo: podkarpackie
Miasto: USTRZYKI DOLNE
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 134769128,
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Modernizacja i konfiguracja infrastruktury informatycznej oraz e-usług oraz z pakiet usług w ramach projektu pod nazwą: Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych

Numer referencyjny: ZP.261.1.6.2023
II.1.2)Główny kod CPV
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Modernizacja i konfiguracja infrastruktury informatycznej oraz e-usług oraz z pakiet usług w ramach projektu pod nazwą: Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych

Część 1 Licencje RCIM

Część 2 System badań obrazowych

Część 3 Sprzęt komputerowy

Część 4 Sprzęt sieciowy

Część 5 Pozostały sprzęt i oprogramowanie infrastruktury informatycznej

Część 6 Pakiet usług instalacyjnych i wdrożeniowych

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 6
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Licencje RCIM

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL821 Krośnieński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ustrzyki Dolne

II.2.4)Opis zamówienia:

W skład części wchodzi zakup następujących licencji:

1) System autoryzacji wyników badań laboratoryjnych- odkładanie do EDM - 1 szt

2) RREDM - Regionalne Repozytorium EDM -udostępnianie dodatkowych e-dokumentów na platformę regionalną wytworzonych w systemie HIS - 1 szt

3) e-Informacja - 1 szt

4) e-Rejestracja - 1 szt

Szczegółowy opis tej części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI REACT-EU, działania 11.1.Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU, nr RPPK.11.01.00-18-0002/21-00

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

System badań obrazowych

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne - CB21 - EA26 - EA29 - JA01 - JA02 - LA07 - LA16 - LA22 - LA23 - LA36
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL821 Krośnieński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ustrzyki Dolne

II.2.4)Opis zamówienia:

W skład części wchodzi zakup:

System badań obrazowych - odkładanie do EDM

Szczegółowy opis tej części znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI REACT-EU, działania 11.1.Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU, nr RPPK.11.01.00-18-0002/21-00

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zestawy komputerowe do pracy z systemem AMMS

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30213000 Komputery osobiste - CB19 - CB21 - EA29 - FG08 - JA01 - JA02 - JA05 - LA44 - RC03
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL821 Krośnieński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ustrzyki Dolne

II.2.4)Opis zamówienia:

W skład części wchodzi zakup:

Zestaw komputerowy do pracy z systemem AMMS - 85 szt

Szczegółowy opis tej części znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI REACT-EU, działania 11.1.Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU, nr RPPK.11.01.00-18-0002/21-00

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Sprzęt sieciowy

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48219500 Pakiety oprogramowania do switcha lub routera - CA43 - CB19 - CB21 - EA29
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL821 Krośnieński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ustrzyki Dolne

II.2.4)Opis zamówienia:

W skład części wchodzi zakup:

Switch rdzeniowy - 2 szt

Switch do punktów dystrybucyjnych - 8 szt

UPS do punktów dystrybucyjnych - 8 szt

Szczegółowy opis tej części znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI REACT-EU, działania 11.1.Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU, nr RPPK.11.01.00-18-0002/21-00

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pozostały sprzęt i oprogramowanie infrastruktury informatycznej

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne - JA19 - JA02
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL821 Krośnieński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ustrzyki Dolne

II.2.4)Opis zamówienia:

W skład części wchodzi zakup:

Serwer bazodanowy S1 - 2 szt

Silnik bazy danych - 4 szt

Serwery do klastra wirtualizacyjnego - 3 szt

Oprogramowanie do wirtualizacji - 1 szt

System operacyjny - 3 szt

Licencje 2xcore - 66 szt

Licencje dostępowe Cal - 85 szt

Macierz produkcyjna główna - 1 szt

Macierz do replikacji - 1 szt

Switch FC - 2 szt

Biblioteka taśmowa -1 szt

Karta do serwera istniejącego bacupu - 1 szt

Karta do serwera istniejącego bacupu - 1 szt

Karta SAS HBA - 1 szt

Oprogramowanie do backupu środowiska wirtualnego i bazodanowego - 3 szt

Zestaw urządzeń pracujących w klastrze HA - 1 szt

Szczegółowy opis tej części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI REACT-EU, działania 11.1.Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU, nr RPPK.11.01.00-18-0002/21-00

II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet usług instalacyjnych i wdrożeniowych

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
48900000 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL821 Krośnieński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ustrzyki Dolne

II.2.4)Opis zamówienia:

W skład części wchodzi:

Prace instalacyjne i wdrożeniowe (Zadanie 2 Modernizacja i konfiguracja infrastruktury informatycznej oraz e-usług) - 1 szt

Prace instalacyjne i wdrożeniowe (Zadanie 2 Modernizacja i konfiguracja infrastruktury informatycznej oraz e-usług) - 1 szt

Prace instalacyjne i wdrożeniowe (Zadanie 4 Integracja z RCIM) - 1 szt

Szczegółowy opis tej części znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 3
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI REACT-EU, działania 11.1.Podniesienie efektywności i dostępności e-usług REACT-EU, nr RPPK.11.01.00-18-0002/21-00

II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 48000000, 4800000021262901020716222336, 30213000192129080102054403, 4821950043192129, 480000001902, 48900000

Dokument nr: 235599-2023, ZP.261.1.6.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 05/06/2023
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

Platforma Marketplanet

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://spzoz-ustrzyki.ezamawiajacy.pl/pn/spzoz-ustrzyki/demand/109297/notice/public/details

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://spzoz-ustrzyki.ezamawiajacy.pl

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 05/06/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Ustrzyki Dolne

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 02/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/04/2023

Kontakt:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 6891148522
UL. 29 LISTOPADA 57
USTRZYKI DOLNE
Kod NUTS: PL821 Krośnieński
38-700
Polska
Osoba do kontaktów: Patrycja Wolniewicz
E-mail: zamowienia@spzoz-ustrzyki.pl
Tel.: +48 134769128
Faks: +48 134769128

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.