Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6086z ostatnich 7 dni
24392z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i dostawa form produkcyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i dostawa form produkcyjnych

Data zamieszczenia: 2023-05-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: MEDIVENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ALEJA JANA PAWŁA II 27
00-867 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 790 701 750
jarek.moleda@medivena.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/126648
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 790 701 750
Termin składania ofert: 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
BK/8/2023 Wykonanie i dostawa 3 form produkcyjnych (wtryskowych wielogniazdowych)
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1189/21 - Opracowanie ded. technologii wytwarzania innowacyjnego produktu w postaci uniwersalnej bezpiecznej igły do różnych typów strzykawek, gwarantującej niespotykane dotychczas bezpieczeństwo użytkowania...

Część 1
BK/8/2023 Wykonanie i dostawa 3 form produkcyjnych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia (BK/8/2023) jest wykonanie i dostawa 3 form produkcyjnych (wtryskowych wielogniazdowych) *.
Formy wtryskowe powinny posiadać następujące parametry:
1. Formy wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną wyrobu. Orientacyjne wymiary detali:
- korpus igły: 22,1 mm x 13 mm,
- osłonka igły: 52,7 mm x 22,3 mm,
- kapturek zewnętrzny: 56,3 mm x 24,7 mm.
2. Formy przystosowane do materiału wtryskiwanego: PP.
3. Formy dedykowane do pracy na wtryskarkach o sile zwarcia nie mniej niż 1 200 kN.
4. Liczba gniazd:
- forma na osłonkę igły - min 24 gniazd,
- forma na korpus igły - min 16 gniazd,
- forma na kapturek zewnętrzny - min.16 gniazd lub 24 gniazd.
5. Wtrysk tworzywa poprzez system gorąco-kanałowy, idealnie brak dolotów dla osłonki igły i kapturka zewnętrznego celem eliminacji potrzeby separacji, separacja tylko dla korpusu igły:
- forma na osłonkę igły - system gorąco-kanałowy z zamykaną dyszą, forma bezodpadowa, wtrysk bezpośredni,
- forma na korpus igły - system gorąco-kanałowy z otwartą dyszą, forma z odpadem, wtrysk pośredni,
- forma na kapturek zewnętrzny - system gorąco-kanałowy z zamykaną dyszą, forma bezodpadowa, wtrysk bezpośredni.
6. Typ form: suwakowe - zastosowanie mechanicznych napędów suwaków za pomocą kołków skośnych.
7. System formowania wypraski: wszystkie elementy formujące, jak i miejsca podlegające zużyciu, wykonać w postaci wkładów wymiennych dopuszczalnie do dwóch gniazd na wkładkę formującą.
8. Do ewakuacji wypraski z formy należy zastosować wyrzut mechaniczny formy za pomocą hartowanych wypychaczy cylindrycznych przystosowanych do pracy na sucho.
9. Twardość gniazd formujących nie mniej niż 50-52HRc.
10. Materiał gniazd formujących nie mniej niż 1.2344 ESR lub odpowiednik według innej normy (lub wyższej klasy).
11. Materiał płyt formy wtryskowej nie mniej niż 1.2312/1.2311 ESR lub inny odpowiednik według innej normy (lub wyższej klasy).
12. Elementy współpracujące przystosowane do pracy na sucho.
13. Konstrukcja formy powinna umożliwiać inspekcję układu gorąco-kanałowego na wtryskarce od strony operatora, w szczególności wymianę końcówek dysz wtryskowych.
14. Matryce i stemple wykonać jako oddzielne elementy wymienne.
15. Wyprowadzenia obiegów regulacji temperatury muszą być numerowane.
16. Długość cyklu:
- forma na osłonkę igły <=19 sekund,
- forma na korpus igły <=15 sekund,
- forma na kapturek zewnętrzny <=19 sekund.
17. Spodziewana wydajność form: przy wstępnym uruchomieniu 16-krotn. = 2 tys. detali/h, 24- krotn. = 3 tys. detali/h; docelowo 16-krotn = 3,5 tys detali/h, 24-krotn = 4,5 tys detali/h.
18. Podział bez wypływek. Dopuszczalny maksymalny uskok na podziale: 0,02 mm.
19. Każda z form powinna być dostarczona z kompletem zapasowych elementów formujących w ilości 25% krotności formy.
20. Możliwość wprowadzenia szybkich zmian do elementów celem optymalizacji modelu/prototypu wyrobu - w ciągu 5 dni roboczych od prośby Zamawiającego i przekazania form Wykonawcy.
21. Gwarancja: 2-letni okres na min. 2 mln cykli (w zależnosci od tego, co nastąpi pierwsze), licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez jakichkolwiek zastrzezen/ lub protokołu usuniecia zastrzezen. W okresie gwarancyjnym Wykonawcę obowiązuje zasada reakcji interwencyjnej na zgłoszony problem w przeciągu 24 h od powiadomienia.
22. Przegląd (serwis) okresowy: Wykonawca zobowiązany jest do dokonania przeglądów okresowych co 500 tys. cykli, nie rzadziej niż 6 miesięcy, w cenie zamówienia i w czasie obowiązywania gwarancji.

25. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań, tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dostawca w celu potwierdzenia jakosci produktow (marek) rownowaznych załaczy do oferty stosowne dokumenty (specyfikacje jakosciowa, swiadectwo kontroli jakosci, certyfikat analizy lub inne rownowazne dokumenty), z ktorych w sposob niebudzacy watpliwosci wynika, iz oferowany przedmiot zamowienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakosciowych. Wszelkie ryzyko zwiazane z udowodnieniem rownowaznosci spoczywa na Dostawcy. Dostawca jest zobowiazany wykazac, iz oferowane przez niego dostawy spełniaja wymagania okreslone przez Zamawiajacego.
* Na życzenie Oferentów wstępne rysunki techniczne zostaną przekazane przez MediVena Sp. z o.o. po podpisaniu umowy o poufności. Rysunki zostaną przekazane na adres e-mail oferenta w ciągu 1 dnia roboczego od wyrażenia takiej prośby i poprzez zapytanie wysłane drogą e-mail oraz po podpisaniu umowy o poufności przez Oferenta.
Okres gwarancji
Gwarancja nie krótsza niż 24 m-ce od daty podpisania protokołu odbioru, przyjętego bez zastrzeżeń lub protokołu usunięcia zastrzeżeń. Ponadto gwarancja powinna obejmować min. 2 mln. cykli.

CPV: 43415000-5

Dokument nr: 2022-12909-126648, BK/8/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-05-31
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy: jarek.moleda@medivena.com lub za pomocą Bazy Konkurencyjności, z numerem zapytania ofertowego tj. Zamówienie BK/8/2023. W tytule wiadomości mailowej należy podać numer zapytania ofertowego tj. Zamówienie BK/8/2023.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
bełchatowski
Gmina
Drużbice
Miejscowość
Hucisko

24. ADRES DOSTAWY:
IKA LOGISTIC
ul. Ożarowska 40/42
Hala C, Brama 7
05-850 Duchnice
23. Czas dostawy nie moze przekraczac: 100 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy z Wykonawcą

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiajacy zastrzega sobie mozliwosc zmiany umowy zawartej z oferentem/oferentami wybranym/i w wyniku niniejszego zapytania ofertowego, z nastepujacych powodow:
-okolicznosci siły wyzszej, np. wystapienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnetrzne, ktorego nie mozna było przewidziec z pewnoscia, w szczegolnosci zagrazajacego bezposrednio zyciu lub zdrowiu ludzi lub grozacego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
-działan osob trzecich uniemozliwiajacych wykonanie prac, ktore to działania nie sa konsekwencja winy ktorejkolwiek ze stron umowy.
Kazdorazowo, zmiana terminu wykonania zamowienia uzalezniona jest od jej akceptacji przez Zamawiajacego oraz ewentualnie Instytucje Posredniczaca w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie);
-zaistnienia innej, niemozliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznosci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za ktora zadna ze stron nie ponosi odpowiedzialnosci, skutkujaca brakiem mozliwosci nalezytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego;
-zmian regulacji prawnych obowiazujacych w dniu podpisania umowy.
-w przypadkach wskazanych w sekcji 6.5.2. pkt 20 lit. a-e Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane m.in. w następującym zakresie:
-zmiany sposobu zapłaty wynagrodzenia z jednorazowej na częściowe (płatne etapami) lub z częściowych na jednorazową (w zależności od ustaleń dotyczących sposobu realizacji dostaw),
-zmiany specyfikacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nie wpływa ona na cenę, w przypadku zapewnienia równoważności proponowanych rozwiązań lub w przypadku zaproponowania rozwiązań lepszych, w szczególności, jeżeli w czasie dostawy nie będą istnieć urządzenia o parametrach określonych w zapytaniu ofertowym albo ich dostawa będzie utrudniona,
-zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest do przesłania wraz z ofertą podpisanego dokumentu Oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest do przesłania wraz z ofertą podpisanego dokumentu Oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługują roszczenia o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może prosić o udzielenie przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
5. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jej uzupełnienia.
6. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
7. Informację o wynikach postępowania zamawiający umieści na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
8. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące zapytania należy kierować na adres mailowy: jarek.moleda@medivena.com podając w tytule wiadomości numer zapytania ofertowego tj. Zamówienie BK/8/2023. Zamawiający zastrzega sobie 6 dniowy termin na udzielenie odpowiedzi. Pytania/wątpliwości należy kierować w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych licząc wstecz od dnia upływu składania ofert.
9. Zamawiający oświadcza, iż przetwarza dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,RODO"), zebrane w celu wyboru Oferentów jako ich Administrator. Dane mogą być powierzane do przetwarzania firmom doradczym, audytorskim oraz kancelariom prawnym na podstawie zawartych pomiędzy Zamawiającym a powyższymi podmiotami umów. Każdej osobie, której dane osobowe przetwarzane są przez Administratora danych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO i będą przetwarzane:
a) w odniesieniu do Oferentów, z którymi podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia - w okresie realizacji umowy oraz po zakończeniu realizacji umowy, przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego;
b) w odniesieniu do Oferentów, z którymi umowa nie zostanie podpisana - w okresie
prowadzenia niniejszego postępowania oraz w okresie, w którym zamawiający musi przechowywać dokumentację projektu na potrzeby ewentualnej kontroli, wynikającym z właściwych przepisów regulujących rozliczanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
Celem zgłoszenia roszczeń lub żądań osób, których dane dotyczą, osoby te mogą zgłaszać swoje roszczenia lub żądania zamawiającemu drogą pocztową bądź elektroniczną.
10. Zamówienie nie może być udzielone Oferentom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta (Zamawiającego) lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta (Zamawiającego) czynności związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem/Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu spełnienia tego warunku oferent zobowiązany jest do przesłania wraz z ofertą podpisanego dokumentu Oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
11. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia oraz wobec których nie wszczęto postępowania o ogłoszenie upadłości/likwidacji lub co których nie ogłoszono upadłości/likwidacji. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest do przesłania wraz z ofertą podpisanego dokumentu Oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis

2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty bez wypełnionego Załącznika nr 1 nie będą rozpatrywane.
4. Po uzupełnieniu Załącznika nr 1 należy go wydrukować, podpisać przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta i załączyć jego skan.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim lub angielskim.
6. Jeśli ceny w ofercie będą wyrażone w EUR to zostaną one przeliczane przy zastosowaniu kursu 4,4536 PLN/EUR, zgodnie z Obwieszczeniem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2021 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów.
7. Cena powinna zawierać wszystkie elementy/koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Cena dla przedmiotu zamówienia może być wyłącznie jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena powinna być ostateczna - wszelkie rabaty i upusty powinny od razu zostać ujęte w wyliczonej cenie, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń celem określenia ostatecznej ceny.
8. Oferent przed upływem terminu do składania ofert ma prawo:
a. wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia drogą tożsamą dla składania ofert,
b. zmienić ofertę - powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, a przy tym odpowiednio oznakowana, z dopiskiem ,,Zmiana oferty".
Wymagane załączniki:
Załącznik nr 1 Formularz oferty,
Załącznik nr 2 Oświadczenia Oferenta .

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-04-29
Data ostatniej zmiany
2023-04-29 00:35:31

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium: Cena netto.
Waga kryterium - 100% całościowej oceny.
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną.
Oferty będą oceniane według zależności:
Liczba punktów = [(najniższa cena wśród badanych ofert)/(cena badanej oferty)] x 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Molęda
tel.: +48 790 701 750
e-mail: jarek.moleda@medivena.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.