Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
265z dziś
6425z ostatnich 7 dni
24724z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja stolarki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja stolarki

Data zamieszczenia: 2023-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Towarzystwo Miłośników Historii i Zabytków Krakowa
ul. Św. Jana 12
31-018 Kraków
powiat: Kraków
tel. 503 151 587, 501 674 780.
biuro@tmhzk.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 20.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 503 151 587, 50
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy zainteresowane podmioty do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na Konserwację stolarki w kamienicy w Krakowie, przy Ul. Św. Jana 12
Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej, konserwacja drewnianego stropu na I piętrze, wymiana parkietu na II piętrze w pomieszczeniach +2/1, +2/2, +2/5, +2/6, +2/8, konserwacja schodów drewnianych między II a III piętrem, w kamienicy przy Ul. Św. Jana 12, w Krakowie.
2) Szczegółowy zakres zamówienia określają:
a) Program prac konserwatorskich wybranych elementów zabytkowych TMHiZK -opracowany przez mgr Agatę Mamon (2018 r.),
b) Program II etapu prac konserwatorskich w pomieszczeniu I piętra - Sali Plenarnej oraz stolarki okiennej i drzwiowej Kamienicy Krauzowskiej przy Ul. Św. Jana 12 w Krakowie - oprać, przez Art Forum (2021 - 2022),
c) Opinia o stanie zachowania i potrzebach konserwatorskich stolarki okiennej w
Kamienicy Krauzowskiej przy Ul. Św. Jana 12 w Krakowie - oprać, przez Kazimierza Czepiela (sierpień 2019 r.), białopolski urząd wojewódzki

d) Spis elementów zabytkowych dla kamienicy Krauzowskiej przy Ul. Jana 12 w Krakowie-oprac. przez Art Forum (2021 - 2022),
e) Wyciąg z projektu budowlanego remontu konserwatorskiego, remontu i przebudowy instalacji wewnętrznych wykonany przez Pracownie Konserwacji Zabytków ,,ARKONA" w październiku 2018 r. (w zakresie prac dot. schodów),
f) Pozwolenie konserwatorskie z dnia 29.01.2020 r. nr ZN-I.5142.14.2020.KT,
g) Pozwolenie konserwatorskie z dnia 19.05.2021 r. nr ZN-1.5142.284.2022,
h) Formularz cenowy, stanowiących załączniki do nin. SIWZ.
3) Wykonawca w zakresie konserwacji drewnianego stropu na I piętrze oraz wymiany parkietu na II piętrze musi przewidzieć i wycenić ten sam zakres prac, który został wykonany dotychczas w pomieszczeniach na I piętrze kamienicy (tzw. Sala Plenarna) i został opisany w Dokumentacji powykonawczej, stanowiącej zał. do nin. SIWZ, na stronach 59 i 60 (opis parkietu i stropu). Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty demontaż i utylizację starego parkietu.
4) Przedmiot zamówienia w zakresie konserwacji drewnianych schodów obejmuje schody zabiegowe ze spocznikiem z poziomu +2 na +3 (różnica poziomów pomiędzy kondygnacjami:
+4,04m):
> 1 bieg: 5x21x34 cm - schody proste drewniane o szerokości 99 cm (różnica poziomów +1,05 m),
> spocznik 100,5x95 em, drewniany,
> 2 bieg: 15x19,8x20,5 cm - schody zabiegowe o szerokości 95 cm (różnica poziomów +2,97 m).
Należy wykonać cyklinowanie, impregnację (impregnatem p.poż). i lakierowanie (lakierem ogniochronnym). Schody należy obudować płytami ogniochronnymi zgodnie z projektem budowlanym Arkony oraz wykonać nowe barierki:
> 1 stronną (lewą) na biegu 1 i spoczniku o łącznej długości 1,30 m i wysokości 1,1 m od stopnia/spocznika,
> poręcz (prawą) na 2 biegu,
> barierki zabezpieczające z obydwu stron schodów na poddaszu o długości 2 x 3,0 m i wysokości 1,1 m. od poziomu podłogi poddasza.

Dokument nr: ZP-4/23

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 07.06.2023 r. o godz.11:30, 31-018 Kraków, Ul. Św. Jana 12 -1 piętro.

Składanie ofert:
Oferty należy składać pod adresem: 31-018 Kraków, Ul. Św. Jana 12 -1 piętro.
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy i zaadresowana na adres:
Towarzystwo Miłośników Historii i Zabytków Krakowa
Adres: 31-018 Kraków, Ul. Św. Jana 12 z dopiskiem:
"OFERTA NA:
Konserwację stolarki w kamienicy w Krakowie, przy Ul. Św. Jana 12
Zamawiający będzie badał tylko te oferty, które wpłyną do dnia 07.06.2023 r. do godz. 11:00 na adres wskazany w pkt 1). Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia do 30.10.2025 r. ( w tym I etap do 30.10.2023 r., II etap - 30.10 2024 r.). Termin wykonania jest rozumiany jako dzień pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru prac (dotyczy każdego etapu).

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia
Przetarg nieograniczony. Niniejsze postępowanie jest przeprowadzone w oparciu o Regulamin Przetargu, stanowiący zał. nr 12 do siwz, zwany dalej "Regulaminem". Do Regulaminu oraz postępowania prowadzonego w oparciu o jego postanowienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 1170 ze zm.).
5) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty koszt wszelkich niezbędnych zabezpieczeń związanych z pracami. Wycena winna uwzględniać wszelkie wygrodzenia/prowizoryczne drzwi z płyt np. OSB, w przypadku zabierania do pracowni kwater, skrzydeł do pomieszczeń.
6) Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego prace spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

połączona z przystosowaniem obiektu do funkcji miejsca badań, spotkań o propagowania dziedzictwa kulturowego Krakowa w kraju i za granicą".
b) Gminy Miejskiej Kraków na zadanie: ,,Konserwację stolarki okiennej i drzwiowej w ramach kontynuacji kompleksowej rewitalizacji rezydencji",
8) Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 19.05.2023 r. o godz. 11:00. Zbiórka przed kamienicą.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi dotyczące:
1) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że:
> w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dwa zamówienia tj. umowy, które łącznie w swoim zakresie zawierały konserwację stolarki, w tym stolarki drzwiowej i okiennej o łącznej wartości prac przy konserwacji stolarki co najmniej 500 000,00 zł brutto, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
> w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał zamówienie tj. umowę, która w swoim zakresie zawierała konserwację drewnianego stropu belkowego w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
Pod pojęciem "Zamówienia" zamawiający rozumie umowę.
W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Przez "Rejestr" - do którego jest wpisany obiekt zabytkowy Zamawiający rozumie rejestry, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza równoważne rejestry dotyczące zabytków nieruchomych obowiązujące w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Przez "Obiekt" - Zamawiający rozumie obiekt w rozumieniu Prawa budowlanego.
o winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
o winien wykazać, że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał jako kierownik prac konserwatorskich dwa zamówienia tj. umowy, które łącznie zawierały w swoim zakresie konserwację stolarki, w tym stolarki okiennej i drzwiowej, o łącznej wartości prac przy konserwacji stolarki co najmniej 300 000,00 zł brutto, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków oraz jedno zamówienie (umowę), które w swoim zakresie zawierało konserwację stropu drewnianego belkowego w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
Powyższe doświadczenie kierownika prac konserwatorskich wykonawca winien wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób - zał. nr 9 do siwz.
3) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca spełni warunek kiedy wykaże, że posiada opłaconą polisę OC potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł.
4) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia/ nie spełnia.
a) Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
b) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty nie będą podlegały ocenie, z zastrzeżeniem lit. c i d.
c) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać do wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów lub oświadczeń.
d) Jeżeli zamawiający uzna, że jest to korzystne dla zamawiającego to może wystąpić do wykonawców o uzupełnienie niezłożonych lub wadliwych dokumentów lub oświadczeń.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia.
1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 5, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z Regulaminem Przetargu i uznaje jego zapisy za wiążące go -według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do siwz. W przypadku spółki cywilnej oświadczenie winno być złożone przez każdego ze wspólników,
a) wykaz wykonanych prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przedmiotu (zakresu), wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem referencji lub protokołów obioru potwierdzających, żę
wskazane w wykazie wykonano należycie, z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 8 ez. A do siwz,
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 9 do siwz.
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i praktykę (udział w pracach konserwatorskich) dla kierownika prac konserwatorskich, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. 2021 póz. 710 ze zm.).
d) opłaconą polisę OC potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 1000 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć również dowód opłacenia polisy.
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień konserwatorskich przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:
uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016r. póz. 65) lub:
uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie Rozdziału 4
art. 5 Regulaminu przetargu, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru - zał. 7 do SIWZ. W przypadku spółki cywilnej oświadczenie winno być złożone przez każdego ze wspólników.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólników spółki cywilnej aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej winien przedstawić każdy ze wspólników.
c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa w lit. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b) zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczące terminów wystawienia a opisane powyżej stosuje się odpowiednio.
Wszystkie dokumenty wymagane w nin. Rozdziale, z wyjątkiem oświadczeń, o których mowa w pkt 1) lit. a) i pkt 2) lit. a), które należy złożyć w oryginale, winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci "za zgodność z oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
c) SIWZ z zał. na CD Zamawiający przekaże wykonawcom pod adresem: 31-018 Kraków, ul. Św. Jana 12, w dni robocze od pn. do pt. w godz. 10.00 - 14:00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu.
3) Osobą upoważnioną do wydawania SIWZ jest Konrad Kołodziejczyk lub Oliwia Bubak tel. 12 421 27 83.
8. Wymagania dotyczące wadium
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł w terminie do 07.06.2023 r., do godziny 11:00.
2) Wymaga się wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: nr PKO BP 46 1020 2892 0000 5602 0156 8211.
3) Za skuteczne wniesienie wadium, Zamawiający uzna wadium, które w wyznaczonym terminie tj. do dnia 07.06.2023r. do godz. 11:00 i w wymaganej wysokości znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego. W tytule przelewu należy wpisać ,,wadium w przetargu".
4) W przypadku nie wybrania oferty wykonawcy wadium zostanie mu zwrócone w terminie do 7 dni od dnia wyboru oferty lub zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty (unieważnienia przetargu).
5) W przypadku wybrania oferty wykonawcy wadium zostanie mu zwrócone w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
9. Termin związania ofertą.
Każdy wykonawca będzie związany swoją ofertą 30 dni liczone od dnia upływu terminu składania
ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert.
1) Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
2) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w siwz oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
3) Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną), a w przypadku składania oferty wspólnej (przez wspólników spółki cywilnej) - przez wspólników lub pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną.
4) Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
5) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem lub parafą osoby upoważnionej.
6) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą np. w zamkniętej kopercie z napisem ,,tajemnica przedsiębiorstwa". Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania.
7) Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
9) Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia;
a) Oświadczenia i dokumenty wymagane w Rozdziale 6 nin. siwz.
b) Podpisany Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego zał. nr 10 do nin. siwz,
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólników spółki cywilnej.
d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
e) Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt c) i d) powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
f) Kosztorys ofertowy (wypełniony formularz cenowy) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
10) Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów
ZGODNIE Z KOLEJNOŚCIĄ PODANĄ W SPECYFIKACJI ORAZ PONUMEROWANIE WSZYSTKICH STRON OFERTY.
12. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w nin. SIWZ.
2) Cena oferty brutto (z podatkiem VAT) winna wynikać z kosztorysu ofertowego (wypełnionego formularza cenowego) załączonego do oferty. Kosztorys ofertowy wykonawcy winien zawierać wszystkie pozycje z formularza cenowego (zał. nr 5 do nin. SIWZ), wszystkie koszty wynikające z programów prac konserwatorskich, opinii, pozwoleń, wszystkie pozostałe koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
określony zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
4) Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej równe 5 zaokrąglić w górę).
5) Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1) Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów.
2) Kryteria oceny ofert:
2.1. Najniższa cena (C) - 70 %
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
2.2. Doświadczenie wykonawcy (DW) z okresu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, które dotyczyło wykonanych umów, które w swoim zakresie zawierały wykonanie prac konserwatorskich przy stolarce okiennej lub drzwiowej lub przy stropach drewnianych lub parkietach lub drewnianych podłogach w obiektach wpisanych do rejestru zabytków - 30%
W tym kryterium oceniana będzie ilość wykonanych umów w powyższym zakresie.
Za każdą wykonaną umowę wykonawca otrzyma po 2 punkty. Maksymalnie w ramach tego kryterium można uzyskać 30 punktów.
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełni warunki udziału określone w siwz i którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
Ocena Końcowa
OC=C+DW
3) Na potwierdzenie wykazania posiadanego doświadczenia w kryterium oceny ofert, do oferty należy dołączyć wykaz prac, według wzoru stanowiących zał. nr 8 ez. B do siwz,
4) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może posłużyć się tymi samymi realizacjami zarówno na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 5 siwz jak i w zakresie kryterium oceny ofert.
5) W ramach kryteriów oceny ofert należy wykazywać inne umowy dla wykonawcy niż doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o
6) Zamawiający zastrzega, iż nie będzie prowadził negocjacji z wykonawcą co do uznanych umów dla w ramach kryteriów oceny ofert, nie będzie również wyjaśniał ani uzupełniał oświadczenia wykonawcy zawartego w tabeli dotyczącej kryterium. Złożenie przez wykonawcę oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert, które będzie niejasne lub nieprecyzyjne lub nie złożenie w ogóle oświadczenia w powyższym zakresie, będzie skutkowało nie przyznaniem punktów w tym kryterium. Zamawiający przyzna punkty tylko za doświadczenie, które w sposób całkowity spełni wymogi opisane powyżej w punktach dot. przyznawania kryteriów. Za częściowe spełnienie wymogów danego zamówienia nie będą przyznawane punkty.
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest:
a) Podpisać umowę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodną ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
b) Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
c) Przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotowego zamówienia na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy z podziałem na III Etapy tj. lata 2023,2024 i 2025 do wysokości wartości zadania na dany rok.
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto.
16. Wzór umowy
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy - zał. nr 11 do siwz.
17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku
postępowania.
Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej opisane w rozdziale 7 Regulaminu, stanowiącego zał. nr 12 do nin. siwz.

Kontakt:
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
a) W zakresie zagadnień merytorycznych - Mariusz Soczówka, tel. 503 151 587,
b) W zakresie zagadnień proceduralnych - Barbara Kendziak, tel. 501 674 780.
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać e-mailem na adres: biuro@tmhzk.krakow.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.