śląskie (Siemianowice Śląskie)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53 31-586 Kraków powiat: Kraków Tel.: +48 126167000, Faks: +48 126167417 sekretariat@zdmk.krakow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow/proceedings |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 126167000, |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (Część I-VIII) Numer referencyjny: 8/IV/2023 II.1.2)Główny kod CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących zał.: - PPU - zał. nr 2 - Zakres rzeczowy wraz z zał. - zał. nr 7 - Tabele cenowych dla lokaliz. przejść dla pieszych - zał. nr 8 - Wytyczne dla oświetlenia - zał. nr 16 c) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Min. 24 miesiące - Maks. 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego d) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia). II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 8 II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc I Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część I dotyczy budowy oświetlenia, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc II Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część II dotyczy budowy oświetlenia, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc III Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część III dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc IV Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część IV dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc V Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część V dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc VI Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część VI dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc VII Część nr: 7 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część VII dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Częśc VIII Część nr: 8 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym: - Część VIII dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników: - Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, - Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. - Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, - Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ, c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia), d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII): - Minimum 24 miesiące - Maksimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego, e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zamówienie składa się z ośmiu części, - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: - przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia), - nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 7 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami: ? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia), ? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne). CPV: 71320000 Dokument nr: 290850-2023, 8/IV/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 12/06/2023 Czas lokalny: 10:05 Miejsce: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 12/06/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 08/09/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11/05/2023 Kontakt: Zarząd Dróg Miasta Krakowa Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 6792597429 ul. Centralna 53 Kraków Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków 31-586 Polska Osoba do kontaktów: siedziba zamawiajacego E-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl Tel.: +48 126167000 Faks: +48 126167417 |
© eurobudowa.pl 2004-2024