Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego

Data zamieszczenia: 2023-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
ul. Centralna 53
31-586 Kraków
powiat: Kraków
Tel.: +48 126167000, Faks: +48 126167417
sekretariat@zdmk.krakow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow/proceedings
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 126167000,
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (Część I-VIII)

Numer referencyjny: 8/IV/2023
II.1.2)Główny kod CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy

przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników

ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących zał.:

- PPU - zał. nr 2

- Zakres rzeczowy wraz z zał. - zał. nr 7

- Tabele cenowych dla lokaliz. przejść dla pieszych - zał. nr 8

- Wytyczne dla oświetlenia - zał. nr 16

c) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Min. 24 miesiące

- Maks. 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego

d) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia).

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 8
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc I

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część I dotyczy budowy oświetlenia,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc II

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część II dotyczy budowy oświetlenia,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc III

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część III dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc IV

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część IV dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc V

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część V dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc VI

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część VI dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc VII

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część VII dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Częśc VIII

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
II.2.4)Opis zamówienia:

a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa w ramach zadania: Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego - z podziałem na osiem części, przy czym:

- Część VIII dotyczy budowy oświetlenia wraz z przebudową infrastruktury,

b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących załączników:

- Projektowanych postanowień umowy (wspólne dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ,

- Zakresu rzeczowego wraz z załącznikami (wspólnego dla każdej części zamówienia), stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

- Tabel cenowych dla lokalizacji przejść dla pieszych (odrębnie dla każdej części zamówienia) stanowiących załącznik nr 8 do SWZ,

- Wytyczne dla oświetlenia, elementów oświetlenia ulicznego, oświetlenia przejść dla pieszych oraz iluminacji stanowiące załącznik nr 16 do SWZ,

c) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w

ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ (dot. wszystkich ośmiu części zamówienia),

d) Wymagany okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy (dot. Części I-VIII):

- Minimum 24 miesiące

- Maksimum 36 miesięcy

licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo odbiorczego,

e) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia,

f) Termin wykonania i odbiór przedmiotu umowy: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

g) Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

- Zamówienie składa się z ośmiu części,

- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

- Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części,

h) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:

- przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej (dotyczy wszystkich ośmiu części zamówienia),

- nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji jakości na Przedmiot umowy / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Uprawnieni do porozumiewania się z Wykonawcami:

? Dariusz Kondracki, Dział Przygotowania Inwestycji, tel. +48 (12) 616 72 56 (sprawy merytoryczne w zakresie dokumentacji projektowej dla wszystkich ośmiu części zamówienia),

? Dawid Błasiak, Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 (12) 616 71 09 (sprawy proceduralne).

CPV: 71320000

Dokument nr: 290850-2023, 8/IV/2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 12/06/2023
Czas lokalny: 10:05
Miejsce:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow/proceedings

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 12/06/2023

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 08/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
11/05/2023

Kontakt:
Zarząd Dróg Miasta Krakowa
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 6792597429
ul. Centralna 53
Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
31-586
Polska
Osoba do kontaktów: siedziba zamawiajacego
E-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl
Tel.: +48 126167000
Faks: +48 126167417

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.