Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
694z dziś
6892z ostatnich 7 dni
27260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Doposażenie przejść dla pieszych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Doposażenie przejść dla pieszych

Data zamieszczenia: 2023-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stary Sącz
Stefana Batorego 25
33-340 Stary Sącz
powiat: nowosądecki
18 4497746
pdyrek@starysacz.um.gov.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/155532
Województwo: małopolskie
Miasto: Stary Sącz
Wadium: ---
Nr telefonu: 18 4497746
Termin składania ofert: 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Doposażenie przejść dla pieszych na terenie gminy Stary Sącz
Powstaje w kontekście projektu
POIS.03.01.00-00-0348/22 - Doposażenie przejśc dla pieszych na terenie gminy Stary Sącz

Część 1
Doposażenie przejść dla pieszych na terenie gminy Stary Sącz

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 7 szt. radarowych wyświetlaczy prędkości w okolicach pięciu przejść dla pieszych na terenie gminy Stary Sącz wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał.nr.3, postanowieniami umowy stanowiącej zał. nr.4, warunkami niniejszego ogłoszenia.

CPV: 34923000-3, 34996000-5, 38115100-5, 45233294-6

Dokument nr: 2023-17728-155532

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-05-31

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06
Termin realizacji - 3 miesiące od dnia podpisania umowy
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
nowosądecki
Gmina
Stary Sącz
Miejscowość
Stary Sącz

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie
Warunki zmiany umowy
Określone w umowie - załącznik nr 4 do ogłoszenia
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
a) Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
b) Załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Podstawy wykluczenia.
Z postępowania wyklucza się Wykonawcę:
1. w stosunku do którego zachodzą przesłanki wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2. w stosunku do którego zachodzą przesłanki opisane w art. 108 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2019 r. poz. 2019);
3. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
4. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
5. który, z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
6. powiązanego osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

3. Termin płatności - zgodnie z umową
II. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia.
2. W Formularzu ofertowym należy wskazać wysokość kosztów poszczególnych zadań z tym że wartość opracowania niezbędnej dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 2,00% ceny ofertowej, pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia.
4. Formularz ofertowy oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 należy po wypełnieniu przez wykonawcę zapisać w formacie pdf, a następnie opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny.
5. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności dostępnej pod adresem internetowym:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem
b) oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie;
c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego;
7. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym ogłoszeniu kryteria oceny ofert

IV. Unieważnienie postępowania
Zamawiający może w dowolnej chwili odwołać lub zmienić treść ogłoszenia do składania ofert.
Zamawiający poinformuje stosowne strony o powyższym fakcie za pośrednictwem tożsamego kanału dystrybucji ogłoszenia.
Okres gwarancji
60 miesięcy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-16
Data ostatniej zmiany
2023-05-16 09:52:09

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Jedynym kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu jest cena.
Maksymalna ilość punktów w kryterium cena - 100
Waga - 100
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy nie można wybrać najkorzystniejszej oferty

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotrek Dyrek
tel.: 18 4497746
e-mail: pdyrek@starysacz.um.gov.pl

1.2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@starysacz.um.gov.pl oraz ajmajocha@starysacz.um.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów
1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy Baza Konkurencyjności, dostępnej pod adresem internetowym: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.