Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac wykończeniowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac wykończeniowych

Data zamieszczenia: 2023-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Invicta sp. z o.o
Polna 64
81-740 Sopot
powiat: Sopot
795 195 404, 691455134, 885804388
olkowskit@invicta.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/158647
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: 7 000,00 zł
Nr telefonu: 795 195 404, 6914551
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WYKONANIE PRAC WYKOŃCZENIOWYCH W ZAKRESIE OKŁADZIN CERAMICZNYCH BUDYNKU B4 NA POTRZEBY CENTRUM BADAWCZO ROZWOJOWEGO INVICTA W SOPOCIE.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.02.01.00-00-0254/17 - Rozwój Centrum Badawczo-Rozwojowego Invicta - Europejskiego Centrum Badań Klinicznych, Genetyki, Diagnostyki i Terapii Zaburzeń Płodności Człowieka

Część 1
Wykonanie montażu wewn. okładzin ceramicznych w budynku B4

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac wykończeniowych w zakresie okładzin ceramicznych budynku B5 w ramach projektu ,,Rozwój Centrum Badawczo-Rozwojowego Invicta - Europejskiego Centrum badań Klinicznych, Genetyki, Diagnostyki i Terapii Zaburzeń Płodności Człowieka" NR 062 | PAKIET B45PB(5.3) | CERAMIKA B4 | 2023 | 05. Miejsce realizacji: Sopot.

Okres gwarancji
minimum 36 miesięcy

CPV: 45200000-9, 45430000-0, 45450000-6

Dokument nr: 2023-16897-158647, 62 | PAKIET B45PB(5.3) | CERAMIKA B4 | 20

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-16

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Sopot
Gmina
Sopot
Miejscowość
Sopot

14. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
1) kompleksowe wykonanie Przedmiotu Zamówienia w terminie do 30/09/2023 r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość prac dodatkowych jeżeli:
a. zmiana wykonawcy nie będzie mogła zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego i
b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego i
c. wartość każdej kolejnej zmiany nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Warunki zmiany umowy
W uzasadnionych przypadkach, gdy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy albo gdy wykonanie przez Strony zobowiązań wynikających z zawartej Umowy nie jest możliwe ze względu na okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, Zamawiający dopuszcza zmianę warunków Umowy. Zmiana umowy w zakresie Przedmiotu Zamówienia, terminu wykonania i wynagrodzenia może wynikać m.in. ze zmian w dokumentacji projektowej dotyczącej Przedmiotu Zamówienia, terminów odbioru poszczególnych etapów, czy też trudnych warunków atmosferycznych. Szczegóły dotyczące warunków zmiany umowy zawarte są w załączniku nr 4 Wzór umowy o realizację Przedmiotu Zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie Przedmiotu Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem złożenia Oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 umowy o roboty budowlane, których przedmiot odpowiada Przedmiotowi Zamówienia, tj.: obejmuje roboty budowlane w zakresie prac wykończeniowych - montaż okładzin ceramicznych, prace glazurnicze o wartości zadania (umowy) min. 100 000,00 zł brutto, co potwierdzą przedkładając dowody określające czy te umowy zostały wykonane należycie, i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. O udzielenie Przedmiotu Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) wobec których nie zachodzi żadna z okoliczności, skutkujących wykluczeniem Wykonawcy z Postępowania, to jest Wykonawcy:
a) którzy nie są powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo; przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
(i) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
(ii) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
(iii) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
(iv) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa w linii drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
b) wobec których nie toczy się postępowanie upadłościowe, naprawcze, restrukturyzacyjne, sanacyjne, ani nie został złożony wniosek o otwarcie takiego postępowania, nie została podjęta uchwała/decyzja o rozwiązaniu Wykonawcy, nie została otwarta jego likwidacja;
c) którzy nie posiadają zaległości podatkowych i z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne;
d) przeciwko którym nie toczą się żadne postępowania egzekucyjne;
co potwierdzą odpowiednim oświadczeniem.
2) i którzy:
a) posiadają wymagane prawem uprawnienia, wiedzę i doświadczenie, zapewniające należytą i terminową realizację Przedmiotu Zamówienia;
b) dysponują potencjałem organizacyjnym, technicznym (zdolność zapewnienia urządzeń, sprzętu wraz z zapewnieniem ich obsługi oraz zasobów materiałowych) i finansowym zapewniającym należytą i terminową realizację Przedmiotu Zamówienia;
c) dysponują potencjałem kadrowym (zdolność dysponowania odpowiednio wykwalifikowaną i posiadającą stosowne uprawnienia kadrą, oraz osoby nadzorujące prace budowlane) zapewniającym należytą i terminową realizację Przedmiotu Zamówienia,
d) zapoznają się z Zapytaniem i załączoną do niego dokumentacją wraz z załącznikami oraz wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowego przygotowania oferty i jej złożenia oraz nie zgłoszą żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia;
e) będą gotowi do podpisania Umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 7 dni od dnia ogłoszenia wyników Postępowania
f) udzielą gwarancji co do jakości wykonywanych robót na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego oraz rękojmi na okres 60 miesięcy,
g) będą gotowi zrealizować Przedmiot Zamówienia w terminie najpóźniej do dnia 30/09/2023 zgodnie harmonogramem przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia,
h) dostarczą Zamawiającemu wszystkie wskazane w Zapytaniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy o realizację Przedmiotu Zamówienia oraz udzielą gwarancji i rękojmi co do jakości wykonanych robót na wskazanych w Zapytaniu zasadach i na podane w Zapytaniu okresy,
co potwierdzą adekwatnymi oświadczeniami oraz
i) potwierdzą, że zapoznali się ze wzorem Umowy o realizację Przedmiotu Zamówienia i akceptują ten wzór, a w szczególności przewidziane w nim zobowiązania Wykonawcy, w tym zobowiązanie do dostarczenia wymaganych zabezpieczeń należytego wykonania umowy oraz gwarancji i rękojmi, a także warunki i terminy płatności bez zastrzeżeń poprzez załączenie do Oferty zaparafowanego wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania;
j) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z Przedmiotem Zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł co potwierdzą przedkładając kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z Ofertą,
k) zawrą w ofercie informację o zakresie Przedmiotu Umowy, który zamierza zlecić podwykonawcom oraz wskażą firmy tych podwykonawców, o ile na moment składania oferty będą mu znane,
l) załączą do oferty kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi, zestawieniem materiałów i parametrami cenotwórczymi, sporządzony na podstawie przedmiaru Zamawiającego, w układzie z nim zgodnym,
m) załączą do oferty potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości zgodnej z zapisami pkt. 5.1 Zapytania Ofertowego oraz zgodnie z wymogami zawartymi w pkt. 5 Zapytania ofertowego.
2. Wszystkie dokumenty, który nie stanowią integralnej części Oferty powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Oferenta. Za potwierdzenie za zgodność z oryginałem dokumentów przekazywanych w formie elektronicznej uważa się podpisanie dokumentu przez osobę uprawnioną do reprezentacji Oferenta podpisem elektronicznym.
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez danego Oferenta warunków udziału w Postępowaniu na podstawie dostarczonych dokumentów, na zasadzie: ,,spełnia / nie spełnia".
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłata wadium. Wymagania dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysiące złotych 00/100).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą.
3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4. Z treści gwarancji wadium i poręczeń musi wynikać:
a) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. WYKONANIE OKŁADZIN CERAMICZNYCH B4 - nr referencyjny postępowania: 062 | PAKIET B45PB(5.3) | CERAMIKA B4 | 2023 | 05
b) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej);
c) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej;
d) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej;
e) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia;
f) suma gwarancyjna;
g) okres obowiązywania gwarancji wadialnej;
h) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach:
i. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
ii. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale V pkt 4 Zapytania Ofertowego, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale V pkt 1 Zapytania Ofertowego, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XIII pkt 5 Zapytania, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej;
i) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego;
j) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych określonych powyżej w ust. 3) pkt b)-e), Wykonawca składa wadium w oryginale, w formie dokumentu elektronicznego podpisanego certyfikowanym podpisem elektronicznym za pomocą poczty elektronicznej.
5. Wykonawca nie podpisuje dokumentu wadium, o którym mowa powyżej swoim podpisem elektronicznym, tylko przekazuje do Zamawiającego oryginał dokumentu elektronicznego wystawiony przez gwaranta i podpisany elektronicznie przez wystawcę gwarancji, który po wystawieniu dokumentu wadium w formie elektronicznej przekazuje ją Wykonawcy.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:
Nr konta: 90 1140 1065 0000 2221 4100 1001 z dopiskiem na przelewie ,,062 | PAKIET B45PB(5.3) | CERAMIKA B4 | 2023 | 05"- WYKONANIE OKŁADZIN CERAMICZNYCH BUDYNKU B4
Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
7. Wykonawca załącza dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty.
8. Zgodnie z rozdziałem VI pkt k) Zapytania Ofertowego Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale V pkt 4 Zapytania Ofertowego, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale V pkt 1 Zapytania Ofertowego, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XIII pkt 5 Zapytania, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

2. Na Przedmiot Zamówienia składa się kompleksowe wykonanie prac wykończeniowych w zakresie montażu wewnętrznych okładzin ceramicznych budynku B4.
Za wyjątkiem płytek ceramicznych, które zobowiązany jest dostarczyć Zamawiający, wszelkie pozostałe materiały niezbędne do zrealizowania Przedmiotu Umowy (w szczególności kleje, fugi, hydroizolacje, materiały pomocnicze, etc.) zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić Wykonawca.
Jeśli dla realizacji Przedmiotu Zamówienia i osiągnięcia celu, któremu ma on służyć, będzie konieczne wykonanie innych robót lub czynności, lub konieczne będzie uzyskanie jakichkolwiek pozwoleń, to Wykonawca wykona te czynności i prace oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem. Zamawiający, jeżeli będzie taka konieczność, udzieli Wykonawcy odpowiednich pełnomocnictw dla wykonania powyższych zobowiązań.
3. Przedmiot Zamówienia obejmuje również roboty towarzyszące oraz prace pomocnicze, w szczególności np.: związane z przygotowaniem terenu robót, wszelkimi robotami towarzyszącymi, zabezpieczającymi, odtworzeniowymi, porządkowymi, sprzątaniem, pomiarami, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej oraz odbiorowej, wywozem i utylizacją własnych odpadów bez ich gromadzenia na terenie budowy, koniecznością pracy w przedłużonych godzinach w tym popołudniowych, nocnych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, itp. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje, podpisze Umowy na dostawę mediów i innych usług niezbędnych do realizacji Przedmiotu Umowy oraz pokryje koszty ich podłączenia oraz zużycia. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z istniejącej infrastruktury Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu Zamówienia określa treść Zapytania wraz z załącznikami, w tym w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do Zapytania. Bezwzględnym warunkiem dostępu do Załącznika nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Dokumentacji Wykonawczej jest podpisanie przez Oferenta Oświadczenia o zachowaniu poufności, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania.
5. Przedmiar robót dołączony do Zapytania należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania Przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.
6. Informacje dotyczące Przedmiotu Zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wszystkie dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się.
7. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się z całością Dokumentacji Projektowej, w szczególności z wszystkimi projektami branżowymi oraz pozostałymi dokumentami, w których znajdują się uszczegółowienia Przedmiotu Zamówienia.
8. Jeśli gdziekolwiek w opisie Przedmiotu Zamówienia zostało wskazane pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, sprzętu czy też rozwiązań technologicznych, Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów, sprzętu oraz rozwiązań technologicznych równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach Przedmiotu Zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszać zasad konkurencyjności, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowe, techniczne oraz technologiczne Zamawiającego. W przypadku materiałów, sprzętu oraz rozwiązań technologicznych, których znaki towarowe podano w opisie Przedmiotu Zamówienia poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, sprzętu oraz rozwiązań technologicznych, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów, sprzętu oraz rozwiązań technologicznych, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowana przez Zamawiającego. Materiały, sprzęt oraz rozwiązania technologiczne równoważne nie mogą w szczególności powodować konieczności zmian w jakimkolwiek innym obszarze objętym Dokumentacją Projektową, związaną z realizacją całego przedsięwzięcia Zamawiającego.
9. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na swój koszt dokumentów potwierdzających, że wszelkie materiały, sprzęt, systemy, produkty, rozwiązania posiadają wymagane prawem aktualne świadectwa, deklaracje, certyfikaty, aprobaty wydane przez uprawnione instytucje i są dopuszczone do stosowania w Polsce zgodnie z odrębnymi przepisami reagującymi te kwestie. Wszelkie aprobaty europejskie muszą być tłumaczone na język polski i akceptowane przez krajową jednostkę notyfikowaną. Wszelkie dokumenty dostarczane przez Wykonawcę będą w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
10. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, czynności, materiały, rozwiązania, itp. nieopisane lub niewymienione w dokumentacji, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do Zapytania i ewentualnej wizji lokalnej. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Postępowania, obowiązującymi przepisami prawa w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
12. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji lokalnej zostanie wyznaczony dwukrotnie przez Zamawiającego w czasie ważności Postępowania ofertowego.
a) termin I wizji lokalnej: 02/06/2023, godzina 10:00, Sopot, ul. Polna 64,
b) termin II wizji lokalnej 09/06/2023, godzina 14:00, Sopot, ul. Polna 64
W trakcie wizji lokalnej Wykonawcę obowiązuje pełny ubiór BHP - hełm, kamizelka, buty robocze.
13. Zamawiający wymaga gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów Umownych regulujących te kwestie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-16
Data ostatniej zmiany
2023-05-16 17:36:40

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto realizacji Przedmiotu zamówienia - 100% wagi.
Punkty zostaną przyznane na podstawie ceny brutto wskazanej w Formularzu Oferty, wg wzoru C= cmin/cbad x 100pkt. Szczegółowy opis kryterium znajduje się w załączonym Zapytaniu Ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Olkowski
tel.: 795 195 404
e-mail: olkowskit@invicta.pl
Ilona Bryksa
tel.: 691455134
e-mail: ilona.bryksa@invicta.pl
Irmina Markowska
tel.: 885804388
e-mail: irmina.markowska@invicta.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.