Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych

Data zamieszczenia: 2023-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa CENTRUM
ul. Sikorskiego 45
07-410 Ostrołęka
powiat: Ostrołęka
Telefon: 29 766-80-23, (29) 766- 80-03
sekretariat@smcentrum.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka
Wadium: 3.000 PLN
Nr telefonu: Telefon: 29 766-80-2
Termin składania ofert: 2023-05-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych.
ZAMÓWIENIE OBEJMUJE:
Zamówienie obejmuje wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych.
Kontrole należy przeprowadzić zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. nr 74. Poz. 836).
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT
Szczegółowy zakres kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia określa wzór protokołu z kontroli stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Protokół należy sporządzić w formie papierowej w dwóch egzemplarzach i w formie elektronicznej.
Wykonawca sporządzi harmonogram - terminarz przeglądów. Przykładowy wzór harmonogramu stanowi załącznik nr 8.
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zarządzie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce.
Zamawiający upoważni pisemnie wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia umożliwiającego wejście do mieszkań i pomieszczeń objętych kontrolą.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, Ul. Sikorskiego 45, Ostrołęka, w Sali konferencyjnej
w dniu
30.05.2023 r.
o godz.
11:05

Składanie ofert:
XIV. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Spółdzielni Mieszkaniowej CENTRUM, w Ostrołęce Ul. Sikorskiego 45, sekretariat Spółdzielni, w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia
30.05.2023 r.
do godz.
11:00
2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać, następująco:
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zarządzie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce.
,,Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce, Ul. Sikorskiego 45.
Nie otwierać przed dniem 30.05.2023 r. godz. 11:05.
3. Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
XV. Miejsce i termin otwarcie ofert

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia - do 15 grudnia 2023 r.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia
Przetarg nieograniczony zgodnie z ,,Regulaminem przeprowadzania przetargów w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM''.
Informacja dotyczące ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie § 7 Regulaminu
przeprowadzania przetargów w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM". (Regulamin jest do wglądu na stronie internetowej Spółdzielni: www.smcentrum.pl.)
b) którzy złożą oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . załącznik nr 3 do SIWZ
c) którzy dysponują lub przedstawią oświadczenie, że będą dysponować: - minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uprawniające do kontrolowania stanu technicznego budynków i będącego członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
d) którzy dysponują lub przedstawią oświadczenie, że będą dysponować:- minimum jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia w specjalności instalacji sanitarnych
e) którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 3 zamówienia o zbliżonym charakterze do usług objętych niniejszym zamówieniem.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
a) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia stanowiące
załącznik nr 2 do SIWZ
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zarządzie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce.
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN.
e) dowód wniesienia wadium w wymaganej wysokości i w wymaganej formie.
f) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
VIII. Wadium
1. Wysokość wadium.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:
3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Forma wadium
Wadium należy wnieść w pieniądzu.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
nr: 13 1020 3802 0000 1402 0007 6224.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert, nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości.
4. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien przedstawić dowód, iż przelew został dokonany w w/w terminie.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert.
5. Zwrot wadium
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium (na wniosek Wykonawcy), jeżeli :
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału IX pkt 2 SIWZ,
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium (na wniosek Wykonawcy):
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zarządzie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce.
b) który został wykluczony z postępowania,
c) którego oferta została odrzucona.
Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w wysokości wpłaconej (bez odsetek) na wskazany przez Wykonawcę (w Formularzu ofertowym) rachunek bankowy.
6. Utrata wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) przedstawił w ofercie nieprawdziwe dane.
IX. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Informacje ogólne
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy (zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia) w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), na które w przypadku wyboru oferty, zaliczone zostanie przez Zamawiającego wniesiona przez Wykonawcę kwota wadium.
3. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Po wykonaniu zamówienia i uznaniu przez Zamawiającego za należycie wykonane, czego potwierdzeniem będzie wykonanie wszystkich przeglądów i przekazanie protokołów z kontroli kwota zabezpieczenia będzie zwrócona na konto wskazane w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
X. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Płatność zgodnie z podpisaną umową nastąpi po wykonaniu wszystkich przeglądów i przekazaniu protokołów z kontroli.
XI. Forma oferty
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający wymaga, aby w celu umożliwienia oceny ważności oferty, Wykonawca umieścił w swojej ofercie dokumenty i oświadczenia określone w pkt. VII niniejszej SIWZ. Wszystkie
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zarządzie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce.
dokumenty powinny być napisane w języku polskim pismem maszynowym w formie wydruku komputerowego lub odręcznie w sposób czytelny. Wszystkie strony powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu i ponumerowane. Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu. Ewentualne poprawki winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem Wykonawcy lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XII. Wyjaśnienie i zmiany w treści SIWZ
1. Wyjaśnianie treści SIWZ.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień.
Zamawiający jednocześnie przekaże treść wyjaśnień, zamieszczając informację na stronie internetowej Zamawiającego. Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania. Zamawiający zastrzega konieczność posługiwania się formą pisemną lub faxem przy zasięganiu informacji prawnie skutecznych.
2. Zmiany w treści SIWZ
a) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść niniejszej SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej www.smcentrum.pl.
b) Modyfikacje są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
XVI. Tryb otwarcia ofert
Po otwarciu ofert Zamawiający każdorazowo ogłosi obecnym:
1. stan i ilość kopert zawierających ofertę,
2. nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana,
3. informacje dotyczące cen zawartych w Formularzu Oferty.
Na wniosek Wykonawców, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, Zamawiający przekazuje niezwłocznie informacje, o których mowa powyżej w pkt. XVI niniejszej SIWZ.
XVII. Zwrot ofert bez otwierania
Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwróci bez otwierania.
XVIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w poprzednim, nie powoduje utraty wadium.
4. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XIX. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto.
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zarządzie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce.
2. Cenę oferty dla przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządza na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1.
3. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
XX. Kryteria oceny ofert
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawcówniewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Kryteria:
a) cena do 80 pkt.
b) dotychczasowa współpraca do 10 pkt.
c) doświadczenie do 10 pkt.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy i uzna za najkorzystniejszą, tę która spełni wymagania SIWZ oraz uzyska największą ilość punktów przyznanych przez poszczególnych czlonków komisji przetargowej.
XXI. Uzupełnienie oferty
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie, nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
XXII. Tryb oceny ofert
1. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
a) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
b) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią niniejszej SIWZ.
Wykonanie pięcioletnich kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych i użytkowych" będących w zarządzie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CENTRUM" w Ostrołęce.
Ocena zgodności oferty z treścią niniejszej SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie.
3. Sprawdzanie wiarygodności ofert.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
b) Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych, mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z prowadzonego postępowania, niezależnie od innych skutków przewidzianych prawem.
XXIII. Wykluczenie Wykonawcy
Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści § 7 Regulaminu.
XXIV. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku nie złożenia przez Wykonawcę (pomimo wezwania przez Zamawiającego):
1. oświadczeń i innych dokumentów wymienionych w pkt. VII niniejszej SIWZ
2. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zamówień o zbliżonym charakterze do usług objętych niniejszym zamówieniem,
3. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
4. potwierdzoną kserokopię przelewu wadium.
XXV. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania
1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w SIWZ.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich uczestników przetargu o wyborze zamieszczając informację na stronie internetowej www.smcentrum.pl.
XXVI. Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający może odwołać lub unieważnić postępowanie przetargowe w całości lub części bez podania przyczyny.
2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający poinformuje poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej www.smcentrum.pl.

Kontakt:
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Daniel Grzegorz Prus - Kierownik Działu Technicznego Utrzymania i Eksploatacji,
w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 13.00, telefon: (29)766- 80-03.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.