Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
810z dziś
6970z ostatnich 7 dni
25269z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego

Data zamieszczenia: 2023-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Gdańsku
ul.Nowe Ogrody 28/29
80-803 Gdańsk
powiat: Gdańsk
Tel.: +48 583238583, Faks: +48 583238588
inwestycje@gdansk.sa.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: Tel.: +48 583238583,
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego w Gdyni

Numer referencyjny: I.391.2.2023
II.1.2)Główny kod CPV
39100000 Meble
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego - rok produkcji 2023 lub 2022, wolnego od wad prawnych i fizycznych, podstawowego wyposażenia meblowego, dostarczenie go do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń przebudowanego budynku Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowanego w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55 oraz kompletny montaż wyposażenia wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem.

2. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. ,,procedury odwróconej", o której mowa w art.139 ustawy Pzp. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, w tym dostarczonych próbek oferowanego wyposażenia meblowego - mebli wzorcowych, zgodnie z wytycznymi zawartymi w treści Rozdziału V SWZ, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

CZĘŚĆ I - wyposażenie meblowe pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze/sędziowskie.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39111000 Siedziska
39112000 Krzesła
39130000 Meble biurowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Budynek Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowany w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55. POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia meblowego, o którym mowa w sekcji II ust.1.4)niniejszego ogłoszenia, podzielonego na 2 (dwie) części zamówienia, w zależności od kategorii wyposażenia meblowego. Część I dot. wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze i sędziowskie.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do Oferty - FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM dla Części I. Natomiast szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia meblowego, dotyczącego przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz w dokumentacji projektowej przekazywanej w załączeniu do SWZ.

3. Zamawiający podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego.

4. Zamawiający w celu dokonania oceny kryterium jakości, w ramach wstępnej oceny ofert, wynikającej z zastosowania procedury przewidzianej w art.139 ustawy Pzp, wymagać będzie dostarczenia wyposażenia meblowego - mebli wzorcowych, w terminie zgodnym z wytycznymi zawartymi w treści rozdziału V oraz w Rozdziale XIV. ust. 12 w związku z treścią Rozdz. XVIII. ust. 2.2. Instrukcji dla Wykonawców ust.2.2. oraz określonej ilości i rodzaju próbek mebli, tj. mebli wzorcowych - po 1 szt. każdego z niżej wymienionych:

1) fotel biurowy - F1,

2) fotel sędziowski z zagłówkiem - FS2,

3) szafa aktowa z nadstawką - SZ1,

4) biurko pracownicze z kontenerem mobilnym - B1.

Zgodnie z wytycznymi zawartymi w treści Rozdziału XV. ust.5. oraz w Rozdziale XIV ust.12 Instrukcji dla Wykonawców SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Jakość / Waga: 25
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi / Waga: 5
Kryterium jakości - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 20
Cena - Waga: 50
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 60
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający informuje, iż podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego dla Części I zamówienia.

Realizacja zamówienia w zakresie asortymentu objętego prawem opcji uzależniona jest od wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego i/lub jednostki na rzecz której przeprowadzane jest przedmiotowe postępowanie.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - CZĘŚĆ I: 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 51 1130 1017 0021 1000 9990 0004 z podaniem tytułu określonego w Rozdz. XXII SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

CZĘŚĆ I - wyposażenie meblowe pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze/sędziowskie.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
39111000 Siedziska
39112000 Krzesła
39130000 Meble biurowe
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63 Pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Budynek Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowany w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55. POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia meblowego, o którym mowa w sekcji II ust.1.4)niniejszego ogłoszenia, podzielonego na 2 (dwie) części zamówienia, w zależności od kategorii wyposażenia meblowego. Część I dot. wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze i sędziowskie.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do Oferty - FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM dla Części I. Natomiast szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia meblowego, dotyczącego przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz w dokumentacji projektowej przekazywanej w załączeniu do SWZ.

3. Zamawiający podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego.

4. Zamawiający w celu dokonania oceny kryterium jakości, w ramach wstępnej oceny ofert, wynikającej z zastosowania procedury przewidzianej w art.139 ustawy Pzp, wymagać będzie dostarczenia wyposażenia meblowego - mebli wzorcowych, w terminie zgodnym z wytycznymi zawartymi w treści rozdziału V oraz w Rozdziale XIV. ust. 12 w związku z treścią Rozdz. XVIII. ust. 2.2. Instrukcji dla Wykonawców ust.2.2. oraz określonej ilości i rodzaju próbek mebli, tj. mebli wzorcowych - po 1 szt. każdego z niżej wymienionych:

1) fotel biurowy - F1,

2) fotel sędziowski z zagłówkiem - FS2,

3) szafa aktowa z nadstawką - SZ1,

4) biurko pracownicze z kontenerem mobilnym - B1.

Zgodnie z wytycznymi zawartymi w treści Rozdziału XV. ust.5. oraz w Rozdziale XIV ust.12 Instrukcji dla Wykonawców SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Jakość / Waga: 25
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi / Waga: 5
Kryterium jakości - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 20
Cena - Waga: 50
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 60
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający informuje, iż podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego dla Części I zamówienia.

Realizacja zamówienia w zakresie asortymentu objętego prawem opcji uzależniona jest od wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego i/lub jednostki na rzecz której przeprowadzane jest przedmiotowe postępowanie.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1. 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - CZĘŚĆ II: 24.000 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 51 1130 1017 0021 1000 9990 0004 z podaniem tytułu określonego w Rozdz. XXII SWZ.

CPV: 39100000, 39111000, 39112000, 39130000

Dokument nr: 295140-2023, I.391.2.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 12/06/2023
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:

Otwarcie ofert dokonane zostanie poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem systemu. Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępni w systemie kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie

zamówienia.

Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści w systemie informację z otwarcia ofert zawierającą elementy, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 12/06/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Budynek Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowany w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55. POLSKA

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 003 (od ustalonej daty składania ofert)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/05/2023

Kontakt:
Sąd Apelacyjny w Gdańsku
ul.Nowe Ogrody 28/29
Gdańsk
Kod NUTS: PL633 Trójmiejski
80-803
Polska
Osoba do kontaktów: Joanna Muszyńska
E-mail: inwestycje@gdansk.sa.gov.pl
Tel.: +48 583238583
Faks: +48 583238588

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.