dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Apelacyjny w Gdańsku ul.Nowe Ogrody 28/29 80-803 Gdańsk powiat: Gdańsk Tel.: +48 583238583, Faks: +48 583238588 inwestycje@gdansk.sa.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w opisie przedmiotu |
Nr telefonu: | Tel.: +48 583238583, |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego w Gdyni Numer referencyjny: I.391.2.2023 II.1.2)Główny kod CPV 39100000 Meble II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego - rok produkcji 2023 lub 2022, wolnego od wad prawnych i fizycznych, podstawowego wyposażenia meblowego, dostarczenie go do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń przebudowanego budynku Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowanego w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55 oraz kompletny montaż wyposażenia wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem. 2. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. ,,procedury odwróconej", o której mowa w art.139 ustawy Pzp. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, w tym dostarczonych próbek oferowanego wyposażenia meblowego - mebli wzorcowych, zgodnie z wytycznymi zawartymi w treści Rozdziału V SWZ, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: CZĘŚĆ I - wyposażenie meblowe pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze/sędziowskie. Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39111000 Siedziska 39112000 Krzesła 39130000 Meble biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL63 Pomorskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Budynek Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowany w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55. POLSKA II.2.4)Opis zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia meblowego, o którym mowa w sekcji II ust.1.4)niniejszego ogłoszenia, podzielonego na 2 (dwie) części zamówienia, w zależności od kategorii wyposażenia meblowego. Część I dot. wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze i sędziowskie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do Oferty - FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM dla Części I. Natomiast szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia meblowego, dotyczącego przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz w dokumentacji projektowej przekazywanej w załączeniu do SWZ. 3. Zamawiający podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego. 4. Zamawiający w celu dokonania oceny kryterium jakości, w ramach wstępnej oceny ofert, wynikającej z zastosowania procedury przewidzianej w art.139 ustawy Pzp, wymagać będzie dostarczenia wyposażenia meblowego - mebli wzorcowych, w terminie zgodnym z wytycznymi zawartymi w treści rozdziału V oraz w Rozdziale XIV. ust. 12 w związku z treścią Rozdz. XVIII. ust. 2.2. Instrukcji dla Wykonawców ust.2.2. oraz określonej ilości i rodzaju próbek mebli, tj. mebli wzorcowych - po 1 szt. każdego z niżej wymienionych: 1) fotel biurowy - F1, 2) fotel sędziowski z zagłówkiem - FS2, 3) szafa aktowa z nadstawką - SZ1, 4) biurko pracownicze z kontenerem mobilnym - B1. Zgodnie z wytycznymi zawartymi w treści Rozdziału XV. ust.5. oraz w Rozdziale XIV ust.12 Instrukcji dla Wykonawców SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Jakość / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi / Waga: 5 Kryterium jakości - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 20 Cena - Waga: 50 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający informuje, iż podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego dla Części I zamówienia. Realizacja zamówienia w zakresie asortymentu objętego prawem opcji uzależniona jest od wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego i/lub jednostki na rzecz której przeprowadzane jest przedmiotowe postępowanie. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - CZĘŚĆ I: 45.000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 51 1130 1017 0021 1000 9990 0004 z podaniem tytułu określonego w Rozdz. XXII SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: CZĘŚĆ I - wyposażenie meblowe pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze/sędziowskie. Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39111000 Siedziska 39112000 Krzesła 39130000 Meble biurowe II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL63 Pomorskie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Budynek Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowany w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55. POLSKA II.2.4)Opis zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia meblowego, o którym mowa w sekcji II ust.1.4)niniejszego ogłoszenia, podzielonego na 2 (dwie) części zamówienia, w zależności od kategorii wyposażenia meblowego. Część I dot. wyposażenia meblowego pomieszczeń biurowych, w tym meble pracownicze i sędziowskie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do Oferty - FORMULARZU ASORTYMENTOWO-CENOWYM dla Części I. Natomiast szczegółowy opis parametrów technicznych wyposażenia meblowego, dotyczącego przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz w dokumentacji projektowej przekazywanej w załączeniu do SWZ. 3. Zamawiający podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego. 4. Zamawiający w celu dokonania oceny kryterium jakości, w ramach wstępnej oceny ofert, wynikającej z zastosowania procedury przewidzianej w art.139 ustawy Pzp, wymagać będzie dostarczenia wyposażenia meblowego - mebli wzorcowych, w terminie zgodnym z wytycznymi zawartymi w treści rozdziału V oraz w Rozdziale XIV. ust. 12 w związku z treścią Rozdz. XVIII. ust. 2.2. Instrukcji dla Wykonawców ust.2.2. oraz określonej ilości i rodzaju próbek mebli, tj. mebli wzorcowych - po 1 szt. każdego z niżej wymienionych: 1) fotel biurowy - F1, 2) fotel sędziowski z zagłówkiem - FS2, 3) szafa aktowa z nadstawką - SZ1, 4) biurko pracownicze z kontenerem mobilnym - B1. Zgodnie z wytycznymi zawartymi w treści Rozdziału XV. ust.5. oraz w Rozdziale XIV ust.12 Instrukcji dla Wykonawców SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Jakość / Waga: 25 Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji i rękojmi / Waga: 5 Kryterium jakości - Nazwa: Termin realizacji / Waga: 20 Cena - Waga: 50 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający informuje, iż podczas realizacji zamówienia przewiduje prawo opcji. Zakres (rodzaj) asortymentu objętego prawem opcji jest tożsamy z zakresem asortymentu podstawowego, natomiast ilość asortymentu meblowego objętego prawem opcji ograniczona jest do 80 % wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do zakresu asortymentu podstawowego dla Części I zamówienia. Realizacja zamówienia w zakresie asortymentu objętego prawem opcji uzależniona jest od wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego i/lub jednostki na rzecz której przeprowadzane jest przedmiotowe postępowanie. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe 1. 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości - CZĘŚĆ II: 24.000 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 51 1130 1017 0021 1000 9990 0004 z podaniem tytułu określonego w Rozdz. XXII SWZ. CPV: 39100000, 39111000, 39112000, 39130000 Dokument nr: 295140-2023, I.391.2.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 12/06/2023 Czas lokalny: 12:15 Miejsce: Otwarcie ofert dokonane zostanie poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem systemu. Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępni w systemie kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści w systemie informację z otwarcia ofert zawierającą elementy, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl/ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 12/06/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Budynek Sądu Rejonowego w Gdyni, zlokalizowany w Gdyni przy Ul. Jana z Kolna 55. POLSKA Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 003 (od ustalonej daty składania ofert) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12/05/2023 Kontakt: Sąd Apelacyjny w Gdańsku ul.Nowe Ogrody 28/29 Gdańsk Kod NUTS: PL633 Trójmiejski 80-803 Polska Osoba do kontaktów: Joanna Muszyńska E-mail: inwestycje@gdansk.sa.gov.pl Tel.: +48 583238583 Faks: +48 583238588 |
© eurobudowa.pl 2004-2024