dolnośląskie (Głogów)
małopolskie (Zakopane)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Skała)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rewitalizacja nabrzeża |
Data zamieszczenia: | 2023-05-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Wałcz Plac Wolności 1 78-600 Wałcz powiat: wałecki kontakt@umwalcz.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rewitalizacja nabrzeża j. Zamkowego na wysokości bloków DM17 - DM26 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki spacerowej wraz z instalacją w zakresie oświetlenia oraz małej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania pn.: ,,Rewitalizacja nabrzeża j. Zamkowego na wysokości bloków DM17 - DM26" - II etap jest: o Niwelacja terenu pod ukształtowanie ścieżki gliniasto-żwirowej, o Budowa ścieżki o nawierzchni mineralnej; o Budowa schodów terenowych; o Budowa oświetlenia terenu; o Budowa obiektów małej architektury, tj. tablic informacyjnych, koszy na śmieci i koszy na psie odchody; o Założenie trawnika w bezpośrednim sąsiedztwie prac budowlanych. Roboty budowlane polegają na utworzeniu ścieżki spacerowej z tablicami edukacyjnymi, o długości ok. 400 metrów wraz z budową trzech schodów terenowych. Ścieżka będzie położona na osiedlu Dolne Miasto - wzdłuż linii brzegowej Jeziora Zamkowego, na wysokości wielorodzinnych budynków mieszkalnych WSM L-W, nr 17, 18, 19. 20, 21, 22, Przedszkola Publicznego nr 8 ,,Promyk" i budynku nr 26. Przy ścieżce zostaną umieszczone tablice edukacyjne, zawierające informacje, zdjęcia i ilustracje dotyczące fauny i flory Jeziora Zamkowego oraz kosze na psie odchody z zasobnikami na worki biodegradowalne. Teren między wewnętrzną drogą osiedlową, a nowopowstałą ścieżką zostanie oczyszczony. Usunięte zostaną śmieci, chwasty oraz wycięte samosiewy. Drzewa i krzewy zostaną odmłodzone przez wycięcie suchych i połamanych gałęzi, a korony zostaną prześwietlone. Aby ułatwić dostęp do ścieżki, wymienione zostaną schody prowadzące do jeziora poprzez budowę nowych. Przy alejce spacerowej o nawierzchni gliniasto-żwirowej będą ustawione trzy tablice w kształcie pulpitów. Pulpity będą spełniały funkcję edukacyjną, ponieważ pojawią się na nich informacje przyrodnicze o pobliskim terenie, jakim jest Jezioro Zamkowe. Wykonane zostanie również oświetlenie terenu i także kosze na psie odchody. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załączniki SWZ CPV: 45233220-7, 45111291-4,45112000-5,45100000-8,34928500-3,45231400-9,45316100-6,45315700-5,45262210-6 Dokument nr: 2023/BZP 00220113, IRP.271.17.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 12:01 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d3ba6ad-f494-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3d3ba6ad-f494-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między 1. Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia. Pozostałe informacje zawarte są w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy pzp, prawa o których mowa w art. 15 (dostęp do danych) i art. 16 (prawo do sprostowania) rozporządzenia 016/679 ,,RODO", są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-01 12:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IRP.271.17.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki spacerowej wraz z instalacją w zakresie oświetlenia oraz małej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania pn.: ,,Rewitalizacja nabrzeża j. Zamkowego na wysokości bloków DM17 - DM26" - II etap jest: o Niwelacja terenu pod ukształtowanie ścieżki gliniasto-żwirowej, o Budowa ścieżki o nawierzchni mineralnej; o Budowa schodów terenowych; o Budowa oświetlenia terenu; o Budowa obiektów małej architektury, tj. tablic informacyjnych, koszy na śmieci i koszy na psie odchody; o Założenie trawnika w bezpośrednim sąsiedztwie prac budowlanych. Roboty budowlane polegają na utworzeniu ścieżki spacerowej z tablicami edukacyjnymi, o długości ok. 400 metrów wraz z budową trzech schodów terenowych. Ścieżka będzie położona na osiedlu Dolne Miasto - wzdłuż linii brzegowej Jeziora Zamkowego, na wysokości wielorodzinnych budynków mieszkalnych WSM L-W, nr 17, 18, 19. 20, 21, 22, Przedszkola Publicznego nr 8 ,,Promyk" i budynku nr 26. Przy ścieżce zostaną umieszczone tablice edukacyjne, zawierające informacje, zdjęcia i ilustracje dotyczące fauny i flory Jeziora Zamkowego oraz kosze na psie odchody z zasobnikami na worki biodegradowalne. Teren między wewnętrzną drogą osiedlową, a nowopowstałą ścieżką zostanie oczyszczony. Usunięte zostaną śmieci, chwasty oraz wycięte samosiewy. Drzewa i krzewy zostaną odmłodzone przez wycięcie suchych i połamanych gałęzi, a korony zostaną prześwietlone. Aby ułatwić dostęp do ścieżki, wymienione zostaną schody prowadzące do jeziora poprzez budowę nowych. Przy alejce spacerowej o nawierzchni gliniasto-żwirowej będą ustawione trzy tablice w kształcie pulpitów. Pulpity będą spełniały funkcję edukacyjną, ponieważ pojawią się na nich informacje przyrodnicze o pobliskim terenie, jakim jest Jezioro Zamkowe. Wykonane zostanie również oświetlenie terenu i także kosze na psie odchody. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załączniki SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45262210-6 - Fundamentowanie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: - posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu nawierzchni mineralnej ciągu pieszego lub jezdnego o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń; o co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w przypadku nie wykonania części przedmiotu umowy Zamawiający może pomniejszyć należne Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość niewykonanej części przedmiotu umowy nie może przekraczać 15% wartości pierwotnej umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania. 2) w przypadku zawyżonej ilości jednostek przedmiotowych wskazanych przez Zamawiającego w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót) - w odniesieniu do rzeczywistej ilości jednostek robót wykonanych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że łączna wartość potrącenia umowy nie może przekraczać 15% wartości pierwotnej umowy, 3) w przypadkach określonych w § 18, 4) w sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca, samodzielnie spełnia warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024