Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z robotami towarzyszącymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z robotami towarzyszącymi

Data zamieszczenia: 2023-05-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Bankowa 18
72-010 Police
powiat: policki
Telefon: 91 431 13 00, tel. 91 43 11 351, 506 351 320, 660 802 924
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Police
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 91 431 13 0
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie pn.
,,Modernizacja instalacji elektrycznej w częściach wspólnych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul Kościuszki 7a, 7b w Policach, administrowanym przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach "
Zakres zamówienia:
Zakres robót został określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz pomocniczo w kalkulacji robót stanowiącymi załączniki do zapytania ofertowego (ZO).
Warunki wykonania robót:
Warunki wykonania i odbioru robót określa STWiORB stanowiąca załącznik do ZO.

Dokument nr: ZGKIM. ZGKIM.DP.261.28.2023.ES

Składanie ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, przy Ul. Bankowej 18 - pokój nr 311, III piętro w terminie do dnia 02.06.2023 r. do godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
- od dnia podpisania umowy do 15.08.2023 r

Wymagania:
2. Tryb postępowania:
1) Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu Nr 4/V/D/2022 Dyrektora ZGKiM w Policach z dnia 10.05.2022 r.
5. Gwarancja:
Wymagana gwarancja na wykonane roboty: minimum 24 miesiące.
6. Zawartość oferty:
1) Oferta cenowa - zgodnie z otrzymanym wzorem - załącznik nr 1.
2) Klauzula informacyjna (druk) - załącznik nr 3.
3) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (druk) - załącznik nr 4.
4) Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000 zł. - polisa powinna być ważna od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia robót zgodnie z umową.
5) Kserokopia świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji (E) i dozoru (D) instalacji i urządzeń elektrycznych .
6) Kalkulacja robót na roboty jw. - kalkulacja robót będzie wymagana od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia. Kosztorys ofertowy należy dostarczyć przed podpisaniem umowy.
Uwaga:
1) Kalkulację robót traktować należy jako materiał poglądowy. Przed skalkulowaniem oferty należy zweryfikować obmiary i zakres prac przewidzianych do realizacji, gdyż umowa z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie w formie ryczałtu - zgodnie ze złożoną ofertą.
2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej, przed opracowaniem oferty.
3) Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i inne koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, koszty transportu, porządkowe, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty energii elektrycznej, wody, współpracy z Zamawiającym, ubezpieczenia, VAT, itp.
7. Ocena wiarygodności Wykonawcy:
Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie:
1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs, lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.p 1/ceidg.cms. engine, oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.
2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT"
3) czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. oVAT (t. j. Dz. U. 2022 poz. 931 ze zmianami) https://www.podatki.gov.pl/wvkaz-podatni ko w-vat-wyszukiwarka.
W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy.
8. Sposób obliczenia ceny oferty:
1) Cena oferty powinna wynikać z oferty cenowej, sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ZO.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Cena oferty powinna obejmować wszystkie prace konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym, kalkulacja dokonana w oparciu o opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia.
5) Podana w ofercie cena jest ceną ryczałtową i nie będzie podlegała podwyższeniu w toku realizacji umowy.
6) Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
7) Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie oceny złożonych w toku ZO ofert.
9. Kryteria wyboru oferty:
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto oraz będzie spełniał wymagania stawiane w ZO.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
10. Warunki finansowania:
1) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanych robót.
2) Fakturowanie zgodnie z podpisaną umową.
2) O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie.
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
13. Inne informacje:
1) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymagania od podmiotu, który złożył najkorzystniejszą ofertę innych dokumentów (między innymi potwierdzających posiadanie wiedzy i doświadczenia, zdolności finansowej itp.) zapewniających prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.

Kontakt:
Osoba prowadząca zapytanie ofertowe: Podinspektor ds. technicznych Emilia Senederowska pok. 310, tel. 91 43 11 351, 506 351 320.
Inspektor ds. Elektrycznych Tomasz Kartanowicz tel. 660 802 924

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.