mazowieckie (Garwolin)
warmińsko-mazurskie (Rybno)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa obiektów małej architektury (placu zabaw i siłowni zewnętrznej) |
Data zamieszczenia: | 2023-05-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MAŁOGOSZCZ ul. Jaszowskiego 3A 28-366 Małogoszcz powiat: jędrzejowski 413855135, faks 413860159 przetargi@malogoszcz.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/768703 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Małogoszcz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 413855135, faks 4138 |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa obiektów małej architektury (placu zabaw i siłowni zewnętrznej) oraz altany z grillem ogrodowym przy budynku Domu Ludowego w Lasochowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu na działce nr ewid. 240, obręb ewid. 0005 Lasochów, jedn. ewid. 260203_5 Małogoszcz. W ramach inwestycji planuje się wykonanie placu zabaw wraz z nawierzchnią bezpieczną, siłownię zewnętrzną, altanę rekreacyjną wraz z grillem murowanym oraz obiekty małej architektury. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT Dane liczbowe do projektu zagospodarowania: - Urządzenia zabawowe - 4 szt. - Urządzenia siłowni zewnętrznej - 3 szt. - Obiekty małej architektury (ławka bez oparcia, ławka z oparciem, kosz, regulamin) - Grill murowany z cegły klinkierowej - Altana rekreacyjna drewniana o wym. 4,76x4,76m - Proj. nawierzchnia poliuretanowa (bez obrzeża) - 138,1 m2 - Obrzeże betonowe przy poliuretanie z nakładka - 49,2mb - Nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm - 94,3m2 - obrzeże przy nawierzchni z kostki brukowej - 60,0mb - Nasadzenia - 12 szt. - Uzupełnienie trawy - ok. 215m2 - Komplet słupków do siatkówki - Komplet bramek 5x2m do piłki nożnej - Ławki z oparciem przy boisku (2 szt.) - Wymiana bramy dwuskrzydłowej - Wymiana furtki jednoskrzydłowa Teren inwestycji zlokalizowany jest na działce nr ewid. 240, obręb ewid. 0005 Lasochów, jedn. ewid. 260203_5 Małogoszcz. Nieruchomość posiada istniejący zjazd z drogi publicznej (dz. nr ewid. 564). Teren jest ogrodzony. Na działce znajduje się budynek świetlicy oraz boisko. Przez teren inwestycji przebiegają linie, przyłącza i instalacje sieci elektroenergetycznej, wodociągowej oraz lokalnej kanalizacji sanitarnej. Zmiana istniejącego zagospodarowania terenu polega na montażu urządzeń placu zabaw (4 urządzenia zabawowe) oraz urządzeń siłowni zewnętrznej (3 urządzenia). Pod zestawem zabawowym oraz huśtawkami zaprojektowana jest nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa ograniczoną obrzeżami betonowymi, pozostałe urządzenia posadowione na nawierzchni trawiastej. Ponadto planuje się wykonanie altany rekreacyjnej z dachem wielospadowym na planie kwadratu o boku 4,76m wraz z grillem murowanym oraz elementami towarzyszącymi (ławki - 3 szt., kosz, tablica z regulaminem) i utwardzeniem terenu. Nie przewiduje się zmian w ukształtowaniu terenu poza niwelacjami w obrębie projektowanych urządzeń i ich najbliższego otoczenia. Ziemia uzyskana z wykopów zostanie zagospodarowana w obrębie działki. Woda opadowa odprowadzana będzie na teren zielony działki Inwestora. CPV: 45112700-2, 45100000-8, 37500000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00222514, IPSiP.271.6.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/768703 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp art.65 ust.1 ustawy Pzp )odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Platforma dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe i pełnomocnictwo, należy sporządzić w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , przy czym Zamawiający zaleca sporządzanie ich w formacie danych: ,,.pdf, ,,.doc", lub ,,.docx", ze szczególnym wskazaniem na format ,,.pdf". W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający zaleca wykorzystanie jednego z formatów: ,,.zip" lub ,,.7Z" Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek o wyjaśnienie należy przesłać za pośrednictwem Platformy ( formularz ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego"); 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochro-nie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz, Ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Małogoszcz; 2) Administrator wyznaczył inspektora danych pana Roberta Łabudę, z którym może się Pan/i skontaktować poprzez email: robert.labuda@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa obiektów małej architektury (placu zabaw i siłowni zewnętrznej) oraz altany z grillem ogrodowym przy budynku Domu Ludowego w Lasochowie" 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z realizacją umowy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy - PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy - PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) w przypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/768703 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert: 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych ). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IPSiP.271.6.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu na działce nr ewid. 240, obręb ewid. 0005 Lasochów, jedn. ewid. 260203_5 Małogoszcz. W ramach inwestycji planuje się wykonanie placu zabaw wraz z nawierzchnią bezpieczną, siłownię zewnętrzną, altanę rekreacyjną wraz z grillem murowanym oraz obiekty małej architektury. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT Dane liczbowe do projektu zagospodarowania: - Urządzenia zabawowe - 4 szt. - Urządzenia siłowni zewnętrznej - 3 szt. - Obiekty małej architektury (ławka bez oparcia, ławka z oparciem, kosz, regulamin) - Grill murowany z cegły klinkierowej - Altana rekreacyjna drewniana o wym. 4,76x4,76m - Proj. nawierzchnia poliuretanowa (bez obrzeża) - 138,1 m2 - Obrzeże betonowe przy poliuretanie z nakładka - 49,2mb - Nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6cm - 94,3m2 - obrzeże przy nawierzchni z kostki brukowej - 60,0mb - Nasadzenia - 12 szt. - Uzupełnienie trawy - ok. 215m2 - Komplet słupków do siatkówki - Komplet bramek 5x2m do piłki nożnej - Ławki z oparciem przy boisku (2 szt.) - Wymiana bramy dwuskrzydłowej - Wymiana furtki jednoskrzydłowa Teren inwestycji zlokalizowany jest na działce nr ewid. 240, obręb ewid. 0005 Lasochów, jedn. ewid. 260203_5 Małogoszcz. Nieruchomość posiada istniejący zjazd z drogi publicznej (dz. nr ewid. 564). Teren jest ogrodzony. Na działce znajduje się budynek świetlicy oraz boisko. Przez teren inwestycji przebiegają linie, przyłącza i instalacje sieci elektroenergetycznej, wodociągowej oraz lokalnej kanalizacji sanitarnej. Zmiana istniejącego zagospodarowania terenu polega na montażu urządzeń placu zabaw (4 urządzenia zabawowe) oraz urządzeń siłowni zewnętrznej (3 urządzenia). Pod zestawem zabawowym oraz huśtawkami zaprojektowana jest nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa ograniczoną obrzeżami betonowymi, pozostałe urządzenia posadowione na nawierzchni trawiastej. Ponadto planuje się wykonanie altany rekreacyjnej z dachem wielospadowym na planie kwadratu o boku 4,76m wraz z grillem murowanym oraz elementami towarzyszącymi (ławki - 3 szt., kosz, tablica z regulaminem) i utwardzeniem terenu. Nie przewiduje się zmian w ukształtowaniu terenu poza niwelacjami w obrębie projektowanych urządzeń i ich najbliższego otoczenia. Ziemia uzyskana z wykopów zostanie zagospodarowana w obrębie działki. Woda opadowa odprowadzana będzie na teren zielony działki Inwestora. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy, spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: ,,cena ofertowa brutto" - C; ,, okres gwarancji " - G. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w rozdziale VI pkt 1,2 i 3 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca, prowadzący działalność gospodarczą, wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile taki wpis jest obowiązkowy. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawianie nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. c) sytuacji ekonomicznej i finansowej Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. d) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Doświadczenie: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli oświadczy że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie, minimum 1 ( jedną ) robotę budowlaną podobną lub zbliżoną do przedmiotowego zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy stanowiącym załącznik do formularza oferty. Warunek musi spełniać w całości samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot trzeci na zasoby którego powołuje się Wykonawca ( niniejsza zasada ma odpowiednio zastosowanie również w przypadku Wykonawcy samodzielnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie, tzn. niedopuszczalne jest łączenie zasobów tego Wykonawcy i zasobu podmiotu trzeciego w celu wykazania warunku ). Potencjał techniczny: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 4 do SWZ. Potencjał kadrowy: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli oświadczy, że będzie dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, to jest: kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawnienia budowlane określone przepisami prawa oraz posiadającym udokumentowane 2-letnie doświadczenie w realizacji minimum 1 (jednej) roboty budowlanej podobnej lub zbliżonej do przedmiotowego zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że po-wiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do SWZ. b)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem c)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9 do SWZ. d)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp ustawy pzp oraz na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych roz-wiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z 2022 r., poz.835 ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: e) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowla-ne były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert: 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych ). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu zaistnienia podstaw, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 i 2 SWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1 Rozdział VII SWZ oraz podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - PZP, tj. w razie: a) zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, o czas występowania tych okoliczności (okoliczności wymienione w SWZ) b) zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy o nie więcej niż 30% w stosunku do pierwotnej wartości przedmiotu umowy, w przypadkach określonych w SWZ c) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów; d) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy/ robót - z uwagi na nieprzewidziane zmiany organizacyjne. Zmiana ta może nastąpić na inną osobę, która spełnia wymagania zawarte w SWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić w przypadkach dokonywania zmian, o których mowa w pkt 5 lit. b Rozdział XX SWZ, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, a nowa wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona według następujących zasad: a) ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez aktualny kwartalnik SEKOCENBUD lub ORGBUD na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów specjalistycznych (niesklasyfikowanych w katalogach) - według faktur zakupu; b) nakłady robocizny zostaną ustalone według odpowiednich katalogów (np. KNNR-ów), a dla usług lub robót specjalistycznych (niesklasyfikowanych w katalogach) - według kalkulacji własnej; c) wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, sporządzonego według zasad opasanych w niniejszym ustępie i zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 r., poz. 2458), po wcześniejszym uzgodnieniu przez Strony wynagrodzenia za elementy jednostkowe; d) w przypadku zmniejszenia/ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość tego zimniejszego/ograniczonego zakresu rzeczowego; wartość ta zostanie ustalona na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy sporządzonego według zasad opasanych w niniejszym ustępie i zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. 2021 r.,poz. 2458), po wcześniejszym uzgodnieniu przez Strony wynagrodzenia za elementy jednostkowe; e) wartość dodatkowych robót budowlanych nie może przekroczyć 30% pierwotnej wartości przedmiotu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy, spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: ,,cena ofertowa brutto" - C; ,, okres gwarancji " - G. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024