Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
209z dziś
6408z ostatnich 7 dni
26776z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-05-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Domaniów
Domaniów 56
55-216 Domaniów
powiat: oławski
tel.: 71 301 77 35,, 71 301 73 72
sekretariat@gminadomaniow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Domaniów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 71 301 77 35,,
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Domaniów
zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn:
POPRAWA DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ ORAZ DOSTĘPNOŚCI
KOMUNIKACYJNO-INFORMACYJNEJ W URZĘDZIE GMINY DOMANIÓW
w ramach projektu pn: ,,Dostępny samorząd w Gminie Domaniów" na który uzyskano
wsparcie w naborze wniosków ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności
komunikacyjno-informacyjnej w Urzędzie Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55 - 216
Domaniów w związku z realizacją przedsięwzięcia grantowego w ramach projektu pn:
,,Dostępny samorząd w Gminie Domaniów" na który uzyskano wsparcie w naborze wniosków
,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja
Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
1
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części (zadania). Zamawiający przewiduje
możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części
zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia), przy czym każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako partner w konsorcjum.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż:
1) Zadanie nr 1 - Platforma schodowa
2) Zadanie nr 2 - Poręcze i uchwyty
3) Zadanie nr 3 - Uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń higieniczno - sanitarnych
4) Zadanie nr 4 - Plan tyflograficzny
5) Zadanie nr 5 - Tablica z informacją pisaną i piktograficzną
6) Zadanie nr 6 - Oznakowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braille'a
7) Zadanie nr 7 - Krzesło ewakuacyjne
8) Zadanie nr 8 - Sygnalizator akustyczny
9) Zadanie nr 9 - Przewijak
10) Zadanie nr 10 - Faktura ostrzegawcza na schody i spoczniki
11) Zadanie nr 11 - Pas kontrastowy
12) Zadanie nr 12 - System zapewniający bezpieczną ewakuację
13) Zadanie nr 13 - Metkownica brajlowska
14) Zadanie nr 14 - Pętla indukcyjna - przenośna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do zapytania
ofertowego i jest jego integralną częścią.

Dokument nr: SE.042.1.3.2023

Składanie ofert:
TERMIN, SPOSÓB ORAZ MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Oferty należy składać do 02.06.2023 r. (załącznik nr 2 do zapytania)
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej Oferta powinna zawierać
oznaczenie: ,,POPRAWA DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ ORAZ DOSTĘPNOŚCI
KOMUNIKACYJNO-INFORMACYJNEJ W URZĘDZIE GMINY DOMANIÓW".
W ofercie należy podać oczekiwaną kwotę wynagrodzenia ryczałtowego brutto za świadczoną
usługę z uwzględnieniem wymagań zamawiającego.
Adresy do doręczeń w formie:
a)
osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Domaniów, 55-216 Domaniów 56,
b)
drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@gminadomaniow.pl lub
sekretarz@gminadomaniow.pl
c)
pocztą polską lub kurierem (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego) na
adres siedziby Zamawiającego.
Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Do dnia 26.06.2023 r.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Gmina Domaniów działając jako Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację przedmiotu
zamówienia kwotę, której wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, w związku z tym
zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1710).
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału;
2) spełniają warunki udziału w postepowaniu tj.:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia;
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem; Zamawiający w odniesieniu do tego
warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania
zamówienia
c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie
zamówienia; Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu
zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
2
2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):
1) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w
postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację
jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15
maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309) lub którego upadłość
ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli
przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.
366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1520);
3) w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas
trwania tych okoliczności.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których
mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu
ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty.
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2. Specyfikacja/karta katalogowa oferowanych produktów wraz ze zdjęciem poglądowym
Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub
umocowania prawnego.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERT:
100% cena brutto - waga 100 pkt.
Dodatkowe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wybranym oferentem w sytuacji np. gdy
proponowana cena brutto za wykonanie usługi znacznie przewyższa kwotę przeznaczoną przez
Zamawiającego na realizację zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w toku badania i oceny oferty
wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów i oświadczeń.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmówi
podpisania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez
przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na ,,Formularzu oferty", którego wzór stanowi
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wraz z ofertą Wykonawca składa
zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3.
Oferta oraz wszelkie dokumenty z nią składane muszą być sporządzone w języku polskim w
sposób czytelny i trwały. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji
Wykonawcy (ujawnioną w odpowiednim rejestrze) lub posiadająca stosowne pełnomocnictwo
(które w takim przypadku należy dołączyć do oferty). Złożony podpis musi być czytelny i
umożliwiający identyfikację podpisującego (dopuszczalny podpis z pieczątką imienną).
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca,
niezależnie od wyniku postępowania.
Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
? niezłożonych na formularzu, o którym mowa wyżej;
? złożonych po terminie składania ofert;
? do których nie został dołączony aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
? niezgodnych z treścią niniejszego zapytania ofertowego;
? oferujących wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób odmienny lub w innym terminie;
? złożonych przez wykonawców podlegających wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Każdy składający może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek (przy poprawianiu omyłek Zamawiający uzna, że w przypadku omyłek
rachunkowych Wykonawca prawidłowo podał cenę jednostkową brutto, a ewentualne omyłki
Zamawiający poprawi w ,,Formularzu oferty").
X. DODATKOWE INFORMACJE
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Domaniów do zawarcia umowy.
W wyniku zapytania Zamawiający nie jest zobowiązany wybrać oferty najtańszej lub ma
możliwość odrzucenia oferty, którą uzna za zbyt tanią.
Zamawiający zastrzega sobie podpisanie umowy na wybrane zadania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia zapytania bez podania przyczyny.

Uwagi:
VI. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO
3
DOSTĘPNY SAMORZĄD W GMINIE DOMANIÓWZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Domaniów z siedzibą
w Domaniowie, 55-216 Domaniów 56, REGON 931934851, NIP 912-17-16-512,
reprezentowany przez Wójta Gminy.
2.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: e.sanecka@gminadomaniow.pl tel. 71 301 73
60.
3.
Do zakresu działania Urzędu Gminy Domaniów należy wykonywanie zadań publicznych,
niezastrzeżonych ustawami na rzecz nadrzędnych organów samorządowych oraz organów
administracji rządowej.
4.
Urząd Gminy Domaniów gromadzi Państwa dane w celu realizacji zadań wynikających
z przepisów prawa oraz Statutu Gminy Domaniów, a w szczególności z Ustawy o samorządzie
gminnym.
5.
Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych wynika z szeregu ustaw
kompetencyjnych (merytorycznych) oraz obowiązków i zadań zleconych przez instytucje
nadrzędne wobec Gminy Domaniów oraz na podstawie zgód wyrażonych przez osobę której
dane są przetwarzane.
6.
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym
zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej.
7.
W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane
innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa (np. inne
jednostki gminne, wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa, instytucje związane z
obsługą szeroko pojętych funduszy unijnych, podmioty związane z obsługą sfery socjalnej -
m.in. ZUS, PFRON, GOPS/MOPS) lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo
danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania (np. z podmiotami sektora
teleinformatycznego i telekomunikacyjnego, przetwarzania danych) świadczących usługi na
rzecz Administratora.
8.
Dane osobowe przetwarzane przez Urząd Gminy Domaniów przechowywane będą
przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami
archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
9.
Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:
- dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
- żądania ich sprostowania,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
4
DOSTĘPNY SAMORZĄD W GMINIE DOMANIÓW- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
10.
Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres
Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres: Urząd Gminy
Domaniów z siedzibą w Domaniowie, 55-216 Domaniów 56.
11.
Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma
prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
12.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Gminę Domaniów. Organem
właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa
13.
W zależności od czynności przetwarzania, której poddawane są Państwa dane osobowe
u Administratora Danych, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub
umownym.
14.
O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku
lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych,
informowani Państwo będziecie przez merytoryczną komórkę Administratora Danych
prowadzącą przetwarzanie.
15.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym realizacją: Umowa nr DSG/0239 o powierzenie grantu w ramach projektu
,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja
Rozwój 2014-2020.

Kontakt:
Dodatkowe informacje można uzyskać od Sekretarza Gminy Domaniów - Doroty Sala pod
numerem telefonu: 71 301 73 72, e-mail: sekretarz@gminadomaniow.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.