Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
336z dziś
6428z ostatnich 7 dni
24886z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą terminali, licencji dostępowych oraz zasilacza awaryjnego UPS

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą terminali, licencji dostępowych oraz zasilacza awaryjnego UPS

Data zamieszczenia: 2023-05-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Orchowo
ul. Kościuszki 6
62-436 Orchowo
powiat: słupecki
Tel. 63 2684090, tel. 63 26 84 090 wew. 25
admin@orchowo.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Orchowo
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 63 2684090, tel
Termin składania ofert: 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup wraz z dostawą terminali, licencji dostępowych

oraz zasilacza awaryjnego UPS

w ramach projektu grantowego pn. ,,Cyfrowa Gmina" nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00

realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020, Oś V. rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT - EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 7 terminali, 20 licencji dostępowych

oraz 1 zasilacza awaryjnego UPS w ramach projektu grantowego pn. ,,Cyfrowa Gmina" nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.

CPV: 30200000-1, 48800000-6

Dokument nr: IP.271.2.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 31.05.2023 r. o godz. 11.00 na Sali Narad UG Orchowo.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 31.05.2023 r. do godz. 10.00 w jednej z następujących form:
? osobiście lub przesyłką pocztową do Sekretariatu (I piętro) w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Orchowo, Ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 15:30).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesyłki pocztowej liczy się data faktycznego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego dowodu nadania.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

30 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
TRYB POSTĘPOWANIA

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 50 000 zł netto a powyżej 20 tys. zł netto, prowadzone jest w oparciu o rozeznanie rynku zgodnie z rozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przyjętym Zarządzeniem Wójta Gminy Orchowo.
V. ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY

Wykonawca zobowiązany jest do:

1. dostarczenia urządzeń terminalowych, licencji dostępowych oraz urządzenia podtrzymującego napięcie sieciowe czyli zasilacza awaryjnego UPS do siedziby zamawiającego tj. Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo,

2. pomocy w przypadku pojawienia się problemów technicznych związanych z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem urządzeń terminalowych, wczytaniem i uruchomieniem licencji dostępowych oraz instalacją zasilacza awaryjnego UPS.

Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty ewentualnego zakwaterowania, dojazdu, wyżywienia, wydruku i skanu dokumentów.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wykonawca złożył w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty),

2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prezentacji w/w produktów - rozwiązań informatycznych przed ostatecznym wyborem oferenta.

VIII. WYMAGANE DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania,

2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie VII - załącznik nr 2 do zapytania,

3. Oświadczenie wykonawcy o posiadanym doświadczeniu - załącznik nr 3 do zapytania.

4. Formularz - szczegółowy opis - specyfikacja oferowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem - załącznik nr 4 do zapytania.

IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

2. Wykonawca składa ofertę na formularzu oferty załączonym do niniejszego zapytania. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej w języku polskim. Do oferty należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów zarządanych w pkt. VIII niniejszego zapytania.

3. Cena wynikająca z oferty winna obejmować wszelkie koszty oraz być podana w kwotach netto i brutto podanych do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

4. Nie dopuszcza się wariantowości oferty - oferta powinna zawierać wszystkie wskazane przez Zamawiającego elementy.
XI. OCENA OFERT

1. Jedynym kryterium oceny ofert (100%) będzie cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zapytaniu wynikająca z oferty cenowej sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:

Cena najniższa spośród złożonych ofert

Otrzymane punkty = ------------------------------- ---------------------------- x 100
Cena badanej oferty

2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową tj. uzyskał największą liczbę punktów.

3. W przypadku gdy w postępowaniu zostaną złożone dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi Wykonawcami lub poproszenia o złożenie ofert ponownych.

4. Zamawiający nie będzie oceniał oferty:

a. jeżeli jej treści nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

b. zostanie złożona po terminie składania ofert,

c. nie będzie zawierała wszystkich wymaganych załączników,

d. będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyborze oferty zostanie podana na stronie BIP Orchowo w zakładce ,,Zamówienia publiczne" - ,,Zamówienia publiczne do kwoty 130.000 złotych".

XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

XIV. DODATKOWE INFORMACJE

1. Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium ,,cena". Cena za wykonanie zamówienia obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a. zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty i bez podania przyczyny o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.

b. wezwania wykonawców do wyjaśnień lub uzupełnienia dotyczących informacji zawartych w ofercie.

c. zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.

Kontakt:
Dodatkowych informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela: Paweł Błaszczyk - Podinspektor ds. informatyki i promocji, tel. 63 26 84 090 wew. 25, e-mail: admin@orchowo.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.