Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
94z dziś
6293z ostatnich 7 dni
26661z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z projektem zieleni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z projektem zieleni

Data zamieszczenia: 2023-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Osielsko
Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko
powiat: bydgoski
zampub@osielsko.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Osielsko
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-05-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu sportowo - rekreacyjnego w rejonie Ul. Jeziorańskiej w Osielsku wraz z projektem zieleni
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace koncepcyjne oraz projektowe zagospodarowania działek nr 556/1, 556/2, 558/1, 559/8, o łącznej powierzchni ok. 8,0 ha, w rejonie Ul. Jeziorańskiej
w Osielsku, na teren sportowo - rekreacyjny.
Działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Na zagospodarowanie terenu powinny składać się między innymi:
boisko do gry w baseball z trybunami, małe boisko do gry w baseball ze sztuczną nawierzchnią, boisko piłkarskie pełnowymiarowe ze sztuczną nawierzchnią, bieżnią, trybunami, boisko do piłki siatkowej plażowej, boisko do piłki koszykowej, cztery korty tenisowe, budynek zaplecza boisk z wc i szatniami, skatepark, miejsce biesiadne, pump - track, streetwork, place zabaw, garaż dla sprzętu/pom. gospodarcze/pom. magazynowe/ wc, mała architektura, zieleń urządzona, parkingi, drogi dojazdowe, ciągi komunikacyjne, oświetlenie terenu.
Zamówienie obejmuje wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu sportowo - rekreacyjnego wraz z wizualizacją. Następnie na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji opracowanie projektu budowlanego w tym:
1. projekt zagospodarowania terenu zielonego z głównymi ciągami komunikacji wewnętrznej, elementami małej architektury (ławki, kosze na śmieci) oświetlenie terenu, przyłącze wodociągowe wraz z instalacją wodociągową, monitoring na głównych ścieżkach. W projekcie należy uwzględnić makroniwelację całego terenu oraz jego ogrodzenie.
2. projekt skateparku wraz z oświetleniem,
3. projekt pump-tracka wraz z oświetleniem,
4. projekt streetwork wraz z oświetleniem,
5. projekt dwóch wybranych przez Zamawiającego z koncepcji placów zabaw wraz z oświetleniem.
Projekt budowlany należy sporządzić odrębnie dla pięciu w/w elementów zagospodarowania.
W przypadku gdy powierzchnia terenu nie pozwoli na umieszczenie wszystkich w/w elementów zagospodarowania Zamawiający dopuszcza ich nieujęcie w koncepcji (niniejsze nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy).
W opracowaniu należy uwzględnić:
- koncepcja zagospodarowania terenu oraz projekt budowlany wymagają uzgadniania z Zamawiającym. Projektant zobowiązany będzie do uwzględniania wszystkich uwag wniesionych przez Zamawiającego celem wypracowania wersji ostatecznej,
- należy przyjmować rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne w pełni wykorzystujące potencjał terenu, w których harmonijne rozwiązania przestrzenne będą szły w parze z zachowaniem wysokich standardów użytkowych,
- priorytetowe dla Zamawiającego jest projektowanie z zachowaniem jak największej ilości istniejącej zieleni (w miarę możliwości należy wkomponować obiekty zagospodarowania w istniejącą zieleń),
- należy określić szacunkowe koszty realizacji opracowanej koncepcji.
Materiały wyjściowe do wykonania przedmiotu zamówienia, będące w posiadaniu Zamawiającego:
1) mapa poglądowa terenu pod planowaną inwestycję,
2) wyciąg z Uchwały Rady Gminy w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkalnictwa i usług Osielsko - Niemcz, gmina Osielsko, Uchwała V/63/2015 z dn. 16.06.2015,
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej w sposób zapewniający dostępność przedmiotu zamówienia dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

CPV: 71220000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00224453, IiZP.271.U.5.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44183287-f626-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zampub@osielsko.pl (w zakresie np. zadawania pytań dot. wyjaśnienia treści SWZ, przekazywania wezwań i zawiadomień). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). ,,Formularz do komunikacji" umożliwia w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osielsko Ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko tel. 52 324-18-00;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Osielsko jest Pani Violetta Dąbrowska, wybory@osielsko.pl, tel. 52 324-18-80;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu sportowo - rekreacyjnego w rejonie Ul. Jeziorańskiej w Osielsku wraz z projektem zieleni", znak: IiZP.271.U.5.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-30 10:00
Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiZP.271.U.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace koncepcyjne oraz projektowe zagospodarowania działek nr 556/1, 556/2, 558/1, 559/8, o łącznej powierzchni ok. 8,0 ha, w rejonie ul. Jeziorańskiej
w Osielsku, na teren sportowo - rekreacyjny.
Działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Na zagospodarowanie terenu powinny składać się między innymi:
boisko do gry w baseball z trybunami, małe boisko do gry w baseball ze sztuczną nawierzchnią, boisko piłkarskie pełnowymiarowe ze sztuczną nawierzchnią, bieżnią, trybunami, boisko do piłki siatkowej plażowej, boisko do piłki koszykowej, cztery korty tenisowe, budynek zaplecza boisk z wc i szatniami, skatepark, miejsce biesiadne, pump - track, streetwork, place zabaw, garaż dla sprzętu/pom. gospodarcze/pom. magazynowe/ wc, mała architektura, zieleń urządzona, parkingi, drogi dojazdowe, ciągi komunikacyjne, oświetlenie terenu.
Zamówienie obejmuje wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu sportowo - rekreacyjnego wraz z wizualizacją. Następnie na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji opracowanie projektu budowlanego w tym:
1. projekt zagospodarowania terenu zielonego z głównymi ciągami komunikacji wewnętrznej, elementami małej architektury (ławki, kosze na śmieci) oświetlenie terenu, przyłącze wodociągowe wraz z instalacją wodociągową, monitoring na głównych ścieżkach. W projekcie należy uwzględnić makroniwelację całego terenu oraz jego ogrodzenie.
2. projekt skateparku wraz z oświetleniem,
3. projekt pump-tracka wraz z oświetleniem,
4. projekt streetwork wraz z oświetleniem,
5. projekt dwóch wybranych przez Zamawiającego z koncepcji placów zabaw wraz z oświetleniem.
Projekt budowlany należy sporządzić odrębnie dla pięciu w/w elementów zagospodarowania.
W przypadku gdy powierzchnia terenu nie pozwoli na umieszczenie wszystkich w/w elementów zagospodarowania Zamawiający dopuszcza ich nieujęcie w koncepcji (niniejsze nie wpłynie na wynagrodzenie Wykonawcy).
W opracowaniu należy uwzględnić:
- koncepcja zagospodarowania terenu oraz projekt budowlany wymagają uzgadniania z Zamawiającym. Projektant zobowiązany będzie do uwzględniania wszystkich uwag wniesionych przez Zamawiającego celem wypracowania wersji ostatecznej,
- należy przyjmować rozwiązania funkcjonalno-przestrzenne w pełni wykorzystujące potencjał terenu, w których harmonijne rozwiązania przestrzenne będą szły w parze z zachowaniem wysokich standardów użytkowych,
- priorytetowe dla Zamawiającego jest projektowanie z zachowaniem jak największej ilości istniejącej zieleni (w miarę możliwości należy wkomponować obiekty zagospodarowania w istniejącą zieleń),
- należy określić szacunkowe koszty realizacji opracowanej koncepcji.
Materiały wyjściowe do wykonania przedmiotu zamówienia, będące w posiadaniu Zamawiającego:
1) mapa poglądowa terenu pod planowaną inwestycję,
2) wyciąg z Uchwały Rady Gminy w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów mieszkalnictwa i usług Osielsko - Niemcz, gmina Osielsko, Uchwała V/63/2015 z dn. 16.06.2015,
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej w sposób zapewniający dostępność przedmiotu zamówienia dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą sumę punktów w kryterium ,,cena" i " termin dostarczenia wstępnej koncepcji"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia wstępnej koncepcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 1 zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą",
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) Oświadczenia własne Wykonawcy w zakresie wskazanym w SWZ część IV ust. 4.2 pkt 1,4,5,6,7 (art. 109 ust. 1 pkt.1, 5, 8, 9 i 10 ustawy Pzp).
2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Części VII ust. 1 pkt 1-5 SWZ
3. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę dokumenty, o których mowa w ust.1 składają wszyscy wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej Zamawiający żąda:
- wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena warunków określonych w pkt. 2.1. SWZ będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Każdy z warunków może być spełniony wspólnie przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców łącznie.
W stosunku do żadnego z wykonawców składających ofertę wspólną nie mogą zajść przesłanki wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 Pzp (w zakresie określonym przez Zamawiającego)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - ,,oświadczenie art. 117 ust. 4 Pzp - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy, spowodowanym siłą wyższą bądź innymi przyczynami natury obiektywnej związanymi z obowiązkiem uzyskania odpowiednich zezwoleń lub decyzji, których przy wykazaniu należytej staranności po stronie wykonawcy, nie udało się uzyskać w terminie oraz w związku z przedłużającym się czasem uzyskania: zgody na dysponowanie gruntem na cele budowlane - uzyskanie oświadczenia o ustanowieniu służebności przesyłu, uzgodnienia lokalizacji odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej;
b) w zakresie podwykonawstwa ;
c) zmiany stawki podatku VAT, w związku ze zmianą obowiązujących przepisów w tym zakresie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w formie aneksu, gdy wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzonych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą sumę punktów w kryterium ,,cena" i " termin dostarczenia wstępnej koncepcji"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostarczenia wstępnej koncepcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-06-28

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.