Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa elementów wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa elementów wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rojewie
Rojewo 131
88-111 Rojewo
powiat: inowrocławski
tel.: 533 322 591, 533 322 593
zsrojewo@zsrojewo.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rojewo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel.: 533 322 591, 5
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zapytania o cenę jest zakup i dostawa następujących elementów wyposażenia do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rojewie t.j. szafek uczniowskich dla 140 uczniów zgodnie z żal. Nr 1:
a. Wykonawca dostarczy wymienione w zapytaniu elementy wyposażenia własnym transportem pod adres wskazany przez Zamawiającego. Koszt transportu, załadunku i rozładunku pokrywa Wykonawca.
b. Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.
c. Dopuszcza się możliwość realizacji przedmiotu zapytania o cenę w etapach obejmujących grupy elementów wyposażenia ze względu na ich rodzaj.
e. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godz.ch 8.00 - 14.00. z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Każdorazowego odbioru i skontrolowania dostaw dokonują pracownicy Zamawiającego.

Otwarcie ofert: 21. Miejsce i termin otwarcia ofert
21.1 Oferty zostaną otwarte w dniu 06.06.2022 r. o godz. 14:15. w siedzibie zamawiającego Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rojewie, Rojewo 111, Gabinet Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego.
21.2 Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
- Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
- kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie wymienionych informacji składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Składanie ofert:
20. Miejsce i termin składania ofert.
20.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Zespól Szkolno - Przedszkolny w Rojewie, Rojewo 111, 88-111 Rojewo Sekretariat Dyrektora, w terminie do dnia
06.06.2023r. do godz. 14;00.
20.2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
8.1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w ciągu 30 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
Tryb udzjelenia zamówienia:
1.1 Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt. 8, art. 69 i art.,70 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i dotyczy zakupu i dostawy elementów wyposażenia szkolnego do placówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rojewie.
1.2 Postępowanie prowadzone jest w oparciu o art. 70 i art. 71 Ustawy PZP. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, a następnie sprawdzi czy oferta, która została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9. Określenie warunków udziału w postępowaniu:
9.1 Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie:
9.1.2 zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ,
9.2 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie:
9.2.1 spełnienia warunków udziału w postępowaniu
9.2.2 braku podstaw do wykluczenia
9.3 Oświadczenia o którym mowa w pkt. 9.2 należy złożyć na wzorach załącznikach do SIWZ, załącznik nr 3 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 przesłanek wykluczenia z postępowania.
9.3.1 Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, że:
a) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami;
b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty;
c) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
9.4 Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia;
9.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
9.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy:
a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa. są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane:
Uwaga 1. Wymogi w zakresie oświadczenia składanego wraz z ofertą o udostępnieniu zasobów przez inny podmiot:
1.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
1.2 W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art 22a ustawy, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę, z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu
b) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego
c) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
d) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wTaz z ofertą oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt a-c
9.4.3 .braku podstaw wykluczenia.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp oraz ust 5 pkt 1 ustawy : w tym zakresie wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie:
a) art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Zamawiającego wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę , w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządzi! likwidację jego majątku w trybie art.332 ust.l ustawy z dnia 15 maja 2015 r.- Prawo restrukturyzacyjne (t.j.Dz.u. 2019 póz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art 366 ust.l ustawy z dnia 28 lutego 2003r- prawo upadłościowe( t.j. Dz. U. 2019 poz.498)- wymagany dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust.5 pkt 1 ustawy.
9.4.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, informuję odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawmionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
9.5 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
9.5.1 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
9.5.2 W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 spełnią wspólnie.
9.5.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
9.6 Zamawiający dokona wstępnej oceny spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie załączonych oświadczeń. Następnie w wyznaczonym terminie wezwie tego wykonawcę, do złożenia dokumentów potwierdzających informacje w złożonym oświadczeniu.
9.7 Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień którego określona wartość się odnosi (np. zakończenie realizacji zadania).
10. Warunki wykluczające z udziału w postępowaniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców w przypadku nie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9.4. oraz w przypadku nie wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych w pkt.5.
11. Dodatkowe wymagania od Wykonawców.
11.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części dostaw innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do:
11.1.1. określenia w złożonej ofercie (na formularzu oferty załącznik 2 do SIWZ) informacji jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców z podaniem jego danych jeżeli są znane.
12. Informacje dotyczące warunków składania ofert
12.1. Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty.
12.2. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji
12.3 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
13.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia:
o Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.3 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ)
o odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert
o Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności
o Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów,
wskazany wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania przedłoży:
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
13.2 Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności.
13.3 Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem: ,,Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa", i muszą być dołączone do oferty lub na wezwanie w oddzielnej kopercie oznaczonej: ,,Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa"; ponadto wraz z tymi dokumentami należy o załączyć w formie opisowej oświadczenie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
13.4 Wszystkie dokumenty składane z ofertą i na wezwanie zamawiającego, oprócz pełnomocnictw, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów musi być złożone w formie oryginału.
13.5 Zamawiający wymaga by dokumenty składane z ofertą i na wezwanie zamawiającego były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
14. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazy wania oświadczeń i dokumentów.
14.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza formę faksu i elektroniczną. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje faksem lub e-mailem jest zobowiązana na żądanie strony przekazującej dokument lub informację, do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Adres email i numer faksu został podane w pkt. 1 niniejszej specyfikacji. Oferty i dokumenty składa się w formie pisemnej, a w przypadku składania kopii dokumentów muszą one być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez umocowanego przedstawiciela wykonawcy. Tym samym składanie oferty i dokumentów za pośrednictwem faksu i e-maila uznaje się za nieskuteczne jeżeli w wyznaczonym terminie nie wpłyną dokumenty w formie pisemnej.
14.2 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
16. Termin związania z ofertą.
Termin związania ofertą upływa po 14 dniach od daty terminu składania ofert.
17. Wymagania dotyczące wniesienia wadium.
Wadium nie jest wymagane.
18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie nie jest wymagane.
19. Opis sposobu przygotowania ofert.
19.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
19.2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
19.3. Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:
,,Dostaw a elementów wyposażenia do placów ek oświatowych w chodzących w skład
Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rojewie na terenie
Gminy Rojewo" z dopiskiem "Nie otwierać przed 06.06.2023 r. godz. 14.00"
19.4. W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem
22 Sposób obliczenia ceny oferty
22.1 Oferta musi zawierać jednostkową cenę brutto za każdy element wyposażenia szkolnego podany w zamówieniu oraz wartość ostateczną, sumaryczną obejmującą całość przedmiotu zamówienia brutto.
22.2 Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
22.3 Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą regulowane w złotych polskich.
22.4 Jeżeli w zaoferowanej cenie są towary których nabycie prowadzi do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (VAT) to wykonawca wraz z ofertą składa o tym informację wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
22.5 W okolicznościach o których mowa w pkt. 22.4 zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek VAT, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
22.6 W odniesieniu do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
Opis kryteriów oceny:
1. Cena brutto oferty całościowej - 100%= 100 pkt Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 100 pkt.
22.7 Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów: Kryterium ceny brutto
Liczba punktów= Cn/Cbx90
-Cn- najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych -Cb- cena oferty badanej -100 wskaźnik stały
Oferty wykonawców, którzy złożą oferty niekompletne z brakującymi elementami wyposażenia wskazanymi w zapytaniu i żal. Nr 1 zostaną odrzucone.
Zamawiający w odniesieniu do wykonawcy który otrzymał największą ilość punktów wezwie w ustawowym terminie do złożenia dokumentów w zakresie nie podlegania wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Potwierdzenie dokumentami wskazanych okoliczności będzie stanowić podstawę dokonania wyboru oferty tego wykonawcy.
22.8 Z wybranym Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę w trybie art. 94 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych i uwzględnieniem zapisów art. 139 ustawy.
23 Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
23.1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:
23.3.1. Przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
23.3.2 Certyfikaty potwierdzające parametry jakościowe sprzętu pod kątem wykorzystania i dopuszczenia do wykorzystania w placówkach oświatowych.
24. Istotne warunki umowy zostaną ustalone zgodnie z SIWZ po rozpatrzeniu ofert i wyborze Dostawcy..
25 Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:
25.1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego.
25.2. Zmiana zaoferowanego towaru na towar o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego towaru. Wymagane jest oświadczenie producenta.
25.3. zmiana terminu dostawy w przypadku działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,
25.4. zmiana terminu wystąpienia zdarzeń mających wpływ na realizację przedmiotu umowy zależnych od zamawiającego
25.5. Dodatkowo przewidziane w ustawie Pzp art 144
26. Pouczenie o środkach ochrony praw nej przysługującej Wykonawcy w toku postępowania udzielenie zamów ienia
26.1 Wykonawcom oraz innym osobom, których interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia Odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej na zasadach określonych w dziale VI ustawy dla postępowań o wartości mniejszej od kwoty o której mowa w art. 11 ust.8 ustawy'. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
26.2 Ponadto Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej lub czynności zaniechanej do której był zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie.
27 Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z art. 29 ust 3a ustawy Pzp.

Uwagi:
1.3 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rojewie email, zsrojewo@zsrojewo.pl tel. 533322591 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
o inspektorem danych osobowych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rojewie jest Pani Edyta Ksobiak
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. póz. 1986 z późn zm.);
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowaniu z środków UE;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO * * *;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Kontakt:
15. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
15.1 Osoby uprawnione do kontaktowania się
z Wykonawcami: Andrzej Brylewtel 533322592,
Małgorzata Wiater tel.533322591,
Email: zsrojewo@zsrojewo.pl
15.2 Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 08:00 do 14:00 w siedzibie zamawiającego i prowadzącego postępowanie.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.