mazowieckie (Józefów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych ul. Św. Sebastiana 1 59-100 Polkowice powiat: polkowicki Telefon: 76 729 92 64, tel. (76 ) 72-99-265 biuro@pzdp.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Polkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 76 729 92 6 |
Termin składania ofert: | 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych Zaprasza do złożenia oferty w ramach postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 Przedmiot zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Polkowickiego 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego na drogach powiatowych wskazanych przez Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego, wg szacunkowej ilości i rodzaju określonego poniżej. 1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Opis Ilość (m2) Malowanie powierzchni oznakowania poziomego cienkowarstwowe ma być wykonane przy użyciu specjalnie do tego przystosowanych materiałów, odpornych na ścieranie z dodatkiem materiałów odblaskowych (mikro kulek szklanych) Grubość warstwy od 0,4 mm do 0,8 mm. Linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane, w tym podwójne-jednostronnie przerywane lub podwójne ciągłe, malowanie mechanicznie (oznakowanie np. P-7c, P-7b, P-1e, P-1c, P-7d, P-4, P-1a, P-1b, P3b, P-1d, malowanie krawędziowe linii przerywanej oraz ciągłej) 5.540 Malowanie powierzchni oznakowania poziomego cienkowarstwowego ma być wykonane przy użyciu specjalnie do tego przystosowanych materiałów, odpornych na ścieranie z dodatkiem materiałów odblaskowych (mikro kulek szklanych). Grubość warstwy od 0,4 mm do 0,8 mm. Strzałki i inne symbole malowane ręcznie, piktogramy (oznakowanie np. P-12, P-17, P-14, P-13, P-21, P-26, P-8b, P-8f) 460 Malowanie powierzchni oznakowania poziomego grubowarstwowego ma być wykonane przy użyciu specjalnych mas chemoutwardzalnych lub termoutwardzalnych, odpornych na ścieranie z dodatkiem materiałów odblaskowych (mikro kulek szklanych). Grubość warstwy od 0,9 mm do 5 mm. Linie na przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie (oznakowanie P-10) 170 2. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia 2.1 Wykonawca w swojej ofercie uwzględni wykonanie wszelkich prac pomocniczych, w tym zgodne z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie robót, porządkowanie przed i po robotach w pasie drogowym w zakresie związanym z realizacją prac. 2.2 W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dysponował min. 1 malowarką mechaniczną oraz innymi urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w sposób prawidłowy. 2.3 Wykonawca będzie dysponował m.in.: osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi malowarki i kierowania ruchem oraz odpowiednią kadrę kierującą robotami. 2.4 Wykonawca zamówienie wykonywać będzie na podstawie wytycznych Zamawiającego. 2.5 Szczegółowe warunki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, określone zostały w Projekcie umowy - Załącznik nr 2. 2.6 Przyjmuje się rozliczenie kosztorysowe powykonawcze na podstawie obmiarów powykonawczych i stawek wskazanych w ofercie. Dokument nr: PZDP.252.23.2023 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 31.05.2023 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: o osobiście - pok. Nr 107 lub, o pocztą na adres: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, Ul. św. Sebastiana 1. 59-100 Polkowice lub, o pocztą elektroniczną: za pomocą ePUAP skrytka : /pzdp_przemkow/skrytka ESP bądź e-mail: biuro@pzdp.pl. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: od 10.07.2023 r. do dnia 25.08.2023 r. Wymagania: 4. Warunki płatności: 4.1 Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu i odbiorze robót. 4.2 Płatność jednorazowa w terminie 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego na podstawie załączonego protokołu odbioru robót i obmiaru wykonawczego. 5. Przygotowanie oferty: Oferta winna być sporządzona pisemnie, w języku polskim, zgodnie ze wzorem, który określa ,,Formularz ofertowy" stanowiący zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia. Podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 7. Kryterium wyboru: cena najniższa - 100%. 9. Pozostałe warunki zamówienia: 9.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości i rodzaju wykonywanych robót, a Oferent zobowiązuje się wykonać je po cenach określonych w trakcie prowadzonego postępowania. 9.2 W przypadku otrzymania ofert, których wartość przekracza środki finansowe przeznaczone na realizację przedmiotowego Zamówienia - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania. 10. Niniejsze postępowanie o zapytanie cenowe - nie stanowi oferty, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 66, 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 poz. 1360.). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w jego części oraz do jego zamknięcia bez podania przyczyny, szczególnie w przypadku otrzymania ofert, których wartość przekracza środki finansowe przeznaczone na realizację przedmiotowego Zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ofert. Uwagi: 13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zamawiającego związania z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 125 ze zm.) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych osób, których dane dotyczą jest Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych reprezentowany przez Dyrektora jednostki z siedzibą przy ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, tel.: 76 72 99 264, e-mail: biuro@pzdp.pl; 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych możliwy jest pod numerem tel. 723 638 988 lub adresem e-mail: inspektor@pcuwpolkowice.pl; 3) Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania nr PZDP.252.23.2023 r. z dnia 19.05.2023 r. na zadanie pn.: Wykonanie oznakowanie poziomego na drogach powiatowych Powiatu Polkowickiego. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób, których dane dotyczą będzie: a) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360); b) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.); Kategorie przetwarzanych danych obejmują podstawowe dane osobowe; 4) Dane osobowe osób, których dotyczą mogą być udostępniane podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora, podmiotom i osobom świadczącym usługi ochrony mienia lub osób Administratora, podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe osób, których dotyczą nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej; 5) Dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przetwarzane przez Administratora w formie papierowej i w systemach informatycznych na podstawie przepisów prawa przez okresy określone w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt zatwierdzonym przez archiwum państwowe, tj. dokumentacja kwalifikuje się do kategorii 5 lat; 6) Osoba, której dane dotyczą posiada: a) w oparciu o art. 15 RODO, tj. prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych; b) w oparciu o art. 16 RODO, tj. prawo do sprostowania danych osobowych; c) w oparciu o art. 17 RODO, tj. prawo do usunięcia danych osobowych; d) w oparciu o art. 18 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania; e) w oparciu o art. 20 RODO, tj. prawo do przenoszenia danych; f) w oparciu o art. 21 RODO, tj. prawo do sprzeciwu; wobec przetwarzania, o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tych praw; 7) Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z wyłączeniem przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa; 8) Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza jej prawa lub wolności; 9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji wymienionych celów, brak ich podania uniemożliwi osobie, której dane dotyczą korzystanie z przysługujących na podstawie określonych przepisów praw. Kontakt: 8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Tomasz Tetera, tel. (76 ) 72-99-265. |
© eurobudowa.pl 2004-2024