małopolskie (Zakopane)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Legnica)
małopolskie (Skała)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Jedlina-Zdrój Poznańska 2 58-330 Jedlina-Zdrój powiat: wałbrzyski +480748855054, faks +480748510980 zamowienia@jedlinazdroj.eu https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jedlina-Zdrój |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +480748855054, faks |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój", w ramach 2 zadań Krótki opis przedmiotu zamówienia 2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w podziale na 2 części, zwane dalej ,,zadania": 1) Zadanie Nr 1 - Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego, 2) Zadanie Nr 2 - Wyniesienie przejścia dla pieszych oraz oznakowanie dwóch przejść dla pieszych na drogach publicznych gminnych. UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania. 2.3. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań określa Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania), stanowiący Załącznik Nr 12.1 i 12.2 do SWZ, oraz: a) dla Zadania Nr 1: - Program Funkcjonalno-Użytkowy, w tym część opisowa i rysunkowa wraz z Planszą zagospodarowania terenu, stanowiący Zał. Nr 1 do SWZ, Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ. 2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w podziale na 2 części, zwane dalej ,,zadania": 1) Zadanie Nr 1 - Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego, 2) Zadanie Nr 2 - Wyniesienie przejścia dla pieszych oraz oznakowanie dwóch przejść dla pieszych na drogach publicznych gminnych. UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania. 2.3. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań określa Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania), stanowiący Załącznik Nr 12.1 i 12.2 do SWZ, oraz: b) dla Zadania Nr 2: - Opis przedmiotu zamówienia, w tym część opisowa i rysunkowa, stanowiący Zał. Nr 2 do SWZ. - Przedmiar, stanowiący Zał. Nr 3 do SWZ. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45233250-6, 34992200-9, 45233290-8,45233221-4 Dokument nr: 2023/BZP 00225256, OEL.271.1.7.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 08:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje, iż szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zawarto w Rozdziale 9 SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami. Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania dokumentów w postępowaniu: https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje, iż wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 9 SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz w Rozdziale 10 SWZ - Opis sposobu przygotowania ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów. Ofertę, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.) lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r. poz. 671 z późn. zm.). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r., ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Jedlina-Zdrój ul.Poznańska Nr2, 58-330 Jedlina-Zdrój; 2)kontakt do inspektora danych osobowych: tel.748455215, email: iodo@jedlinazdroj.eu; adres do korespondencji: Urząd Miasta Jedlina-Zdrój ul.Poznańska Nr 2, 58-330 Jedlina Zdrój;3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.74 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym, wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.3.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Miasta Jedlina-Zdrój oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000041441, REGON:017282436, NIP:5262535153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Jedlina-Zdrój prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 08:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę eZamawiający pod adresem https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024