zachodniopomorskie (Stargard)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Puszcza Mariańska)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Radlin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Likwidacja barier architektonicznych w budynku Szkoły Podstawowej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZCZEKOCINY ul. Senatorska 2 42-445 Szczekociny powiat: zawierciański zamowienia@szczekociny.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Szczekociny |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Likwidacja barier architektonicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Szczekocinach. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Likwidacja barier architektonicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Szczekocinach. 2. Budynek szkoły podstawowej zlokalizowany jest na działce oznaczonej nr ewid. 2483/1 w Szczekocinach, przy Ul. Senatorskiej 22. 3. Likwidacja barier architektonicznych w ramach przedmiotowego projektu będzie polegała na wykonaniu dwóch pochylni zapewniających osobom niepełnosprawnym dostęp do budynku (pochylnia A i pochylnia B) oraz dostawie i uruchomieniu schodołazu. Pochylnie umożliwiają uzyskanie dostępności do budynku szkoły z poziomu chodnika. Ze względu na znaczną różnicę poziomów zaprojektowano dwie pochylnie. Pierwsza pochylnia pozwoli pokonać różnicę z poziomu chodnika na poziom placu przez budynkiem szkoły. Druga pochylnia pozwoli na bezpośrednie wejście do budynku szkoły z poziomu placu przed szkołą. Przyjęte rozwiązanie ma na celu również zachowanie istniejącej komunikacji wokół budynku. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) dostawę schodołazu oraz kompletnego zestawu umożliwiającego uruchomienie schodołazu, tj. akumulator/bateria oraz kompatybilna ładowarka; 2) montaż, uruchomienie i sprawdzenia poprawności działania schodołazu; 3) zapewnienie obsługi serwisowej w ramach gwarancji; 4) przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie obsługi schodołazu. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada dostosowanie istniejącego budynku szkoły podstawowej do obowiązujących przepisów min. Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ zawierający: 1) Zał. Nr 1.1. - Dokumentację projektową (projekt budowlano - wykonawczy), 2) Zał. Nr 1.2. - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dalej STWiOR 3) Zał. Nr 1.3. - Przedmiar robót. CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45210000-2, 45223000-6, 45262300-4, 45262500-6, 45111300-1, 33196200-2 Dokument nr: 2023/BZP 00225551, RR.271.1.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9f2c598-da96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W zakresie składania ofert - platforma e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl 2. W zakresie komunikacji z Wykonawcami - poczta elektroniczna: zamowienia@szczekociny.pl 3. Adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f9f2c598-da96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 Prawa zamówień publicznych, przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej zamowienia@szczekociny.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty (wycofanie oferty) następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. 3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert): 1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@szczekociny.pl. 2) We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ, tj. RR.271.1.4.2023. 3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie dokumentów stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail zamowienia@szczekociny.pl 4) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej jako załączniki do wiadomości e-mailowej. 5) Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: zamowienia@szczekociny.pl 4. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. 5. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 6. Wykonawca zobowiązany jest w składanym Formularzu Oferty (załącznik nr 3 do SWZ) podać adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w ofercie. 8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.1.4.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Likwidacja barier architektonicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Szczekocinach. 2. Budynek szkoły podstawowej zlokalizowany jest na działce oznaczonej nr ewid. 2483/1 w Szczekocinach, przy ul. Senatorskiej 22. 3. Likwidacja barier architektonicznych w ramach przedmiotowego projektu będzie polegała na wykonaniu dwóch pochylni zapewniających osobom niepełnosprawnym dostęp do budynku (pochylnia A i pochylnia B) oraz dostawie i uruchomieniu schodołazu. Pochylnie umożliwiają uzyskanie dostępności do budynku szkoły z poziomu chodnika. Ze względu na znaczną różnicę poziomów zaprojektowano dwie pochylnie. Pierwsza pochylnia pozwoli pokonać różnicę z poziomu chodnika na poziom placu przez budynkiem szkoły. Druga pochylnia pozwoli na bezpośrednie wejście do budynku szkoły z poziomu placu przed szkołą. Przyjęte rozwiązanie ma na celu również zachowanie istniejącej komunikacji wokół budynku. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) dostawę schodołazu oraz kompletnego zestawu umożliwiającego uruchomienie schodołazu, tj. akumulator/bateria oraz kompatybilna ładowarka; 2) montaż, uruchomienie i sprawdzenia poprawności działania schodołazu; 3) zapewnienie obsługi serwisowej w ramach gwarancji; 4) przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie obsługi schodołazu. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada dostosowanie istniejącego budynku szkoły podstawowej do obowiązujących przepisów min. Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ zawierający: 1) Zał. Nr 1.1. - Dokumentację projektową (projekt budowlano - wykonawczy), 2) Zał. Nr 1.2. - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dalej STWiOR 3) Zał. Nr 1.3. - Przedmiar robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45262300-4 - Betonowanie 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. Cena. 2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach. 4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi - 100 pkt. 5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią: Cena (C) - waga 100 %, 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Prawa zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór w/w oświadczenia dołączony zostanie do wezwania w trybie art. 274 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 3. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej): 1) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Prawa zamówień publicznych (Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. Cena. 2. Punktacja w ramach kryteriów będzie przeliczana z dokładnością dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryteriach. 4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi - 100 pkt. 5. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią: Cena (C) - waga 100 %, 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2023