Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
480z dziś
6679z ostatnich 7 dni
27047z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywne dostawy wapna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywne dostawy wapna

Data zamieszczenia: 2023-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o
Ul. Opolska 43
46-045 Turawa
powiat: opolski
tel. 774404444
sekretariat@wik.turawa.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Turawa
Wadium: 2000,00 PLN
Nr telefonu: tel. 774404444
Termin składania ofert: 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Sukcesywne dostawy wapna palonego mielonego WR zgodnego z normą PN-EN 459-1:2012, CL90-Q"
6. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy wapna palonego mielonego WR zgodnego z normą PN-EN 459-1:2012, CL90-Q.
Parametry wapna:
Skład Parametry Parametry
rekomendowane dopuszczalne
CaO + MgO 94,9% min 93,0%
MgO 0,50 % max 1,0%
SiO2 0,50 % max 1,8%
Fe2O3 0,20 % max 0,5%
Al2O3 0,40 % max 0,8%
SO3 0,10 % max 0,5%
CO2 2,0 % max 4,0%
CaO wolne 91,1% min 85,0%
Reaktywność t60 0,7 min max 1,5 min
Sito 0,090 mm 5,6 % max 6,9%
Sito 0,2 mm 0,10 % max 0,60%
Plastyfikator* 1% min 1,0%
* Przez plastyfikator rozumie się składnik służący do poprawy usypliwości (płynięcia reagenta-wapna reaktywnego Bardzo Wysokiej Reaktywności) wyróżniający się tym, iż podczas precyzyjnego dozowania reagenta do reaktora znacząco minimalizuje się ryzyko ograniczenia ,,płynięcia", zawieszania się reagenta oraz niekontrolowanego przesypu w części reakcyjnej reaktora. Efektem zastosowania Plastyfikatora ma być stabilizacja reakcji chemicznej (reakcji hydratacji), uśrednienie rozkładu temperatur w reaktorze. Zastosowany plastyfikator ma poprawiać usypliwość reagenta, optymalizować i wydłużyć czas skutecznego przechowywania w silosie minimalizując oddziaływanie warunków atmosferycznych.
Zamówienie obejmuje załadunek ciśnieniowy wapna do silosu znajdującego się na terenie oczyszczalni. Jednorazowa masa transportowa materiału wynosić będzie około
25 ton.
Szacowana ilość dostarczanego wysokoreaktywnego wapna w okresie trwania zamówienia wynosi 240 ton. W zależności od warunków technologicznych na oczyszczalni ścieków, ilość zamówionego wapna może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. Zmiany ilości dostarczanego wapna nie będą miały wpływu na zmiany ceny jednostkowej produktu.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 6:00 do 20:00, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż 2 dni od złożenia zamówienia e-mailem przez Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w cyklu 1-2 razy w miesiącu.
Wykonawca zapewnia hermetyczny rozładunek wysokoreaktywnego wapna, aby w okresie 60 dni od dostawy wapno zachowało pełną zdolność reakcyjną.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezwłocznie świadectwo jakości danej partii dostarczanego wapna. Nie dopuszcza się mieszania wapna o różnej reaktywności celem uzyskania odpowiednich parametrów - dostawa musi być jednorodna.
Wszystkie wymagania zawarte w p. 6 stanowią część Umowy i są obowiązujące - tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji.

CPV: 44921200-4

Dokument nr: 2/P/DT/2023.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31.05.2023 o godz. 10:15.
21.4. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.05.2023 do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce dostaw: oczyszczalnia ścieków w Kotorzu Małym, Ul. Wodna 18 (46-045 Turawa).
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od dnia 01.07.2023r. do dnia 31.12.2023

Wymagania:
4. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA
4.1. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem sprawy: 2/P/DT/2023.
4.2. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
Umowa,
SWZ,
Oferta wraz z załącznikami do oferty.
7. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówienia uzupełniającego do
wysokości 50% ceny zamówienia podstawowego.
9. OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA
Nie dotyczy.
10. ZALICZKA
10.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
12. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY ICH SPEŁNIENIA
12.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
12.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków jest następujący:
Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2.
12.3. W zakresie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt 12.7 SWZ.
12.4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
12.4.1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
12.4.2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
12.5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia:
12.5.1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
12.5.2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
12.6. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się aby:
12.6.1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
12.6.2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
12.7. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia określone w § 9 Regulaminu.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
- oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego przesłanek określonych § 9 ust. 1 Regulaminu (załącznik nr 3)
- aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
12.8. Oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale, podpisane przez osoby do tego uprawnione.
12.9. Dokumenty inne niż oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci, który dokument
ten wystawił, albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
12.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
12.11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów (w tym oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów.
13.1. Składanie ofert dopuszcza się jedynie w formie pisemnej.
13.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje, z wyłączeniem Ofert, Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą sobie pisemnie (w formie papierowej) lub drogą elektroniczną za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 roku, poz. 344).
13.3. Korespondencja z Zamawiającym musi być kierowana na adres:
Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o., ul. Opolska 43, 46-045 Turawa
13.4. Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania każdej przesyłki dokonanej drogą elektroniczną. Potwierdzenia otrzymania przesyłki drogą elektroniczną Zamawiający dokona względem Wykonawcy na jego wyraźne żądanie zawarte w treści tej korespondencji.
13.5. Język polski jest obowiązujący w toku całego postępowania i realizacji umowy.
14. OCENA OFERT
14.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny oferty, wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
14.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zostaną spełnione przesłanki wskazane w § 9 ust 1 i 2 Regulaminu.
14.3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w pkt. 12.7 SWZ.
15. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
15.1. Cena całej oferty winna wynikać z formularza ofertowego.
15.2. Ceny jednostkowe wskazane w ofercie są stałe.
15.3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę łączną wynikającą z cen jednostkowych określonych w ofercie i faktycznej ilości robót.
16. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
16.1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
16.2. Kryteria oceny ofert.
W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty. Oferty będą porównywane w cenach netto. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według podanego w pkt 16.3 wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Lp. Nazwa kryterium Waga
1. Cena netto (C) 100
16.3. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
C min Pi(C) =...........x 100
C i
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena netto" Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Ci - cena oferty ,,i"
16.4. Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i terminie wykonania, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
17. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
17.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł).
17.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
17.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Łubnianach 16 8897 0004 2001 0001 5176 0001
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium przetarg nr ref. 2/P/DT/2023.
Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o. poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty.
17.4. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
18. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 18.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 19. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW W POSTĘPOWANIU 19.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach konsorcjum). 19.2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną. 19.3. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 19.4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 19.5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 19.6. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 19.7. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) musi być opisana, w następujący sposób: Oferta na: ,,Sukcesywne dostawy wapna palonego mielonego WR zgodnego z normą PN-EN 459-1:2012, CL90-Q" znak sprawy: [2/P/DT/2023] Nie otwierać przed: 31.05.2023 godz. 10:15 19.8. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu. 19.9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane. 19.10. Zaleca się, aby oferta była zszyta/spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek z dokumentów składających się na ofertę. 19.11. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 roku, poz. 1233), wówczas informacje te muszą być umieszczone w
osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Opakowanie to musi być wyraźnie oznaczone hasłem ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SWZ wyodrębnienie (lub jego brak) informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa przez Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta może zostać ujawniona na wniosek każdej zainteresowanej osoby.
19.12. Zawartość oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do
SWZ,
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SWZ,
4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
5) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
6) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
7) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego,
8) pozostałe dokumenty wymagane zgodnie z zapisami niniejszego SWZ.
20. WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY
20.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania Ofert.
20.2. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia muszą być złożone w miejscu i według takich samych zasad, jak składana jest Oferta. Odpowiednio opisane koperty (paczki) zawierające zmiany, muszą być dodatkowo podpisane ,,ZMIANA". W przypadku złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem ,,zmiana nr...".
20.3. Koperty (paczki) oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty.
20.4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania Ofert, wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, podpisanego przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy.
20.5. Wycofanie Oferty należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu Oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE".
20.6. Oferty wycofane nie zostaną otwarte.
20.7. Zamawiający zwraca Ofertę złożoną po terminie po uprzednim, niezwłocznym, zawiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, bez otwierania.
21.2. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt. 21.1 Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została złożona po terminie o tym fakcie oraz zwróci ofertę.
21.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
21.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cenę ofertową.
21.7. Jeżeli cena oferty Wykonawcy najwyżej ocenionego, przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o złożenie oferty dodatkowej.
a) W przypadku obniżenia przez Wykonawcę kwoty oferty poniżej lub do wysokości kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia, oferta ta zostanie wybrana, o ile oferta nie podlega odrzuceniu z postępowania z innych względów.
b) W przypadku obniżenia przez Wykonawcę kwoty oferty do wartości przewyższającej kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia lub nie złożenia przez Wykonawcę dodatkowej oferty Zamawiający rozważy możliwość podwyższenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia i dokona wyboru oferty (o ile oferta ta nie podlega odrzuceniu z postępowania z innych względów) lub unieważni postępowanie.
22. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
22.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu, a którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym SWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny.
22.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty i jednocześnie zamieści informację na stronie internetowej, o:
1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności pozostałych wykonawców (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną poszczególnym ofertom w zakresie każdego kryterium oceny ofert jak i łączną punktację dla każdej z ofert,
2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia ofert,
4. unieważnieniu postępowania
22.3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest:
1. przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2. podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób ustanowionych do kontaktu z ramienia podwykonawców, zaangażowanych w realizację zamówienia, jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale podwykonawców, o ile wykonawcy ci znani są Wykonawcy przed zawarciem umowy.
3. Wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej netto. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji nie pieniężnej dokument gwarancyjny powinien zawierać zapis, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna. Ponadto dokument ten nie może zawierać zapisów sprzecznych z wymogiem o którym mowa w zdaniu pierwszym.
Dokument gwarancyjny nie może zawierać postanowień ograniczających uprawnień Zamawiającego związanych z żądaniem wypłaty z tytułu Gwarancji za wyjątkiem zapisów takich jak:
1) żądanie powinno zawierać oświadczenie, że żądana kwota jest bezsporna i należna z tytułu Gwarancji w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przez Zobowiązanego;
2) do żądania należy dołączyć dokumenty rejestrowe Beneficjenta oraz stosowne pełnomocnictwa dla osób podpisujących żądanie zapłaty;
3) żądanie zapłaty musi być zgłoszone w terminie ważności Gwarancji; Treść gwarancji powinna być zaakceptowana przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
22.4. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Kontakt:
13.6. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami, ze strony Zamawiającego, jest: Grzegorz Musielak, tel. 774404444, adres e-mail: sekretariat@wik.turawa.pl, w godz. pomiędzy 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni ustawowo wolnych od pracy (dni świątecznych).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.