śląskie (Jaworzno)
lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa muzeum Łemków i Rusnaków - roboty adaptacyjne istniejącego budynku gminnego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA UŚCIE GORLICKIE Uście Gorlickie 80 38-315 Uście Gorlickie powiat: gorlicki 183516041 przetargi@usciegorlickie.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Uście Gorlickie |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 183516041 |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa muzeum Łemków i Rusnaków - roboty adaptacyjne istniejącego budynku gminnego oraz jego otoczenia w miejscowości Nowica Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót adaptacyjnych istniejącego budynku gminnego oraz jego otoczenia w miejscowości Nowica na potrzeby utworzenia muzeum Łemków i Rusnaków, w szczególności: 1) wykonanie studni głębinowej oraz jej podłączenie do instalacji wodociągowej budynku - studnia o głębokości do 30 metrów i średniorocznej dobowej wydajności nieprzekraczającej 5 m3; 2) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynku; 3) instalacja pompy ciepła, instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii i wpięcia ich do wewnętrznej instalacji grzewczej budynku - pompa ciepła o mocy 16 kW, magazyn energii o energii 10,65 kWh, panele fotowoltaiczne 22 szt. o mocy 460 W (10,12 kWp); 4) wykonanie odwodnienia budynku w formie drenażu opaskowego okalającego budynek w odległości ok. 2 metrów od ścian fundamentowych; system drenażu opaskowego składa się z: - rur drenarskich wykonanych z PCV o średnicy 100 mm lub większej, - otuliny filtracyjnej, - studzienek kontrolnych, - studzienki zbiorczej; 5) utwardzenie podjazdu do budynku oraz wykonanie miejsc postojowych - dojazd do budynku od drogi gminnej o dług. 60 mb i szer. 3,5 mb wykonany z kostki betonowej, 9 miejsc postojowych z kostki betonowej; łączna powierzchnia parkingu ok.. 240 m2; 6) utwardzenie terenu pod miejsce działań kulturalnych o pow. 300 m2; nawierzchnia mineralno-żywiczna przecinana nawierzchnią trawiastą; 7) nasadzenia roślinności średniej i niskiej - przygotowanie terenu, roślinność średnia w postaci żywopłotu o łącznej długości ok. 70 mb, roślinność niska na powierzchni ok. 250 m2; 8) dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu, wykonanie tablicy informacyjnej przy wejściu do obiektu, wykonanie tabliczek kierunkowych i nadrzwiowych, dostawa i montaż pętli indukcyjnej, oznakowanie podłóg i schodów; 9) dostawa i montaż 10 szt. zewnętrznych koszy na śmieci; 10) dostawa i montaż 5 zestawów stojaków na rowery. CPV: 45000000-7, 71220000-6,71320000-7,45100000-8,45200000-9,45220000-5,45300000-0,45400000-1,45330000-9-,45310000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00226974, BPŚ.271.11.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3908abd7-f57d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3908abd7-f57d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Osobą upoważnioną do komunikowania się z wykonawcami jest Iwona Markowicz. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3908abd7-f57d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 68 8797 1039 0030 0300 1515 0005. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji powinna być Gmina Uście Gorlickie; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BPŚ.271.11.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót adaptacyjnych istniejącego budynku gminnego oraz jego otoczenia w miejscowości Nowica na potrzeby utworzenia muzeum Łemków i Rusnaków, w szczególności: 1) wykonanie studni głębinowej oraz jej podłączenie do instalacji wodociągowej budynku - studnia o głębokości do 30 metrów i średniorocznej dobowej wydajności nieprzekraczającej 5 m3; 2) wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania budynku; 3) instalacja pompy ciepła, instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii i wpięcia ich do wewnętrznej instalacji grzewczej budynku - pompa ciepła o mocy 16 kW, magazyn energii o energii 10,65 kWh, panele fotowoltaiczne 22 szt. o mocy 460 W (10,12 kWp); 4) wykonanie odwodnienia budynku w formie drenażu opaskowego okalającego budynek w odległości ok. 2 metrów od ścian fundamentowych; system drenażu opaskowego składa się z: - rur drenarskich wykonanych z PCV o średnicy 100 mm lub większej, - otuliny filtracyjnej, - studzienek kontrolnych, - studzienki zbiorczej; 5) utwardzenie podjazdu do budynku oraz wykonanie miejsc postojowych - dojazd do budynku od drogi gminnej o dług. 60 mb i szer. 3,5 mb wykonany z kostki betonowej, 9 miejsc postojowych z kostki betonowej; łączna powierzchnia parkingu ok.. 240 m2; 6) utwardzenie terenu pod miejsce działań kulturalnych o pow. 300 m2; nawierzchnia mineralno-żywiczna przecinana nawierzchnią trawiastą; 7) nasadzenia roślinności średniej i niskiej - przygotowanie terenu, roślinność średnia w postaci żywopłotu o łącznej długości ok. 70 mb, roślinność niska na powierzchni ok. 250 m2; 8) dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych - wykonanie podjazdu, wykonanie tablicy informacyjnej przy wejściu do obiektu, wykonanie tabliczek kierunkowych i nadrzwiowych, dostawa i montaż pętli indukcyjnej, oznakowanie podłóg i schodów; 9) dostawa i montaż 10 szt. zewnętrznych koszy na śmieci; 10) dostawa i montaż 5 zestawów stojaków na rowery. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45221244-4 - Roboty budowlane w zakresie kanałów 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45223810-7 - Konstrukcje gotowe 45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe 45223821-7 - Elementy gotowe 45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45232220-0 - Roboty budowlane w zakresie podstacji 45232221-7 - Podstacje transformatorowe 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45314310-7 - Układanie kabli 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych 45432112-2 - Kładzenie nawierzchni 45442100-8 - Roboty malarskie 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone. Zamawiający będzie oceniać oferty według następujących kryteriów i ich wag: cena - 60 pkt, dodatkowy okres gwarancji - 40 pkt. Punkty w kryterium ,,cena" przyznawane będą za zaoferowaną przez wykonawcę cenę brutto za wykonanie zamówienia. Punkty przyznane w kryterium ,,cena" zostaną obliczone według następującego wzoru: C = (Cn/Cb) * 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów przyznanym w kryterium ,,cena", Cn - najniższa cena brutto spośród ofert Cb - cena brutto oferty badanej. Punkty przyznane w kryterium ,,cena" zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Punkty w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji" przyznawane będą za zaoferowany przez wykonawcę dodatkowy okres gwarancji na roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, powyżej minimalnie wymaganego okresu 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować minimalnie 1 miesiąc, a maksymalnie 24 miesiące dodatkowego okresu gwarancji, przy czym każdą wartość należy określić w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące to Zamawiający przyjmie, że zaoferowany został okres 24 miesięcy. Wykonawca może również nie zaoferować dodatkowego okresu gwarancji. Punkty przyznane w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji" zostaną obliczone według następującego wzoru: GD = (GDb/GDn) * 40 pkt, gdzie: GD - ilość punktów przyznanych w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji", GDb - dodatkowy okres gwarancji zawarty w ofercie badanej, GDn - najdłuższy dodatkowy okres gwarancji spośród ofert. W przypadku, gdy żaden z wykonawców nie zaoferuje dodatkowego okresu gwarancji, każdy z tych wykonawców otrzyma 0 punktów. Punkty przyznane w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji" zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Łączna ilość punktów przyznanych ofercie zostanie obliczona według następującego wzoru: P = C + G, gdzie: P - łączna ilość punktów przyznanych ofercie, C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ,,cena", G - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji". Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przedłoży: 1) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, zawierający tabelę elementów scalonych, odpowiadającą co do zakresu opisowi przedmiotu zamówienia; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 68 8797 1039 0030 0300 1515 0005. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności; 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji powinna być Gmina Uście Gorlickie; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Informacja dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania, z uwagi na ich obszerność, zawarte będą w SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone. Zamawiający będzie oceniać oferty według następujących kryteriów i ich wag: cena - 60 pkt, dodatkowy okres gwarancji - 40 pkt. Punkty w kryterium ,,cena" przyznawane będą za zaoferowaną przez wykonawcę cenę brutto za wykonanie zamówienia. Punkty przyznane w kryterium ,,cena" zostaną obliczone według następującego wzoru: C = (Cn/Cb) * 60 pkt, gdzie: C - ilość punktów przyznanym w kryterium ,,cena", Cn - najniższa cena brutto spośród ofert Cb - cena brutto oferty badanej. Punkty przyznane w kryterium ,,cena" zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Punkty w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji" przyznawane będą za zaoferowany przez wykonawcę dodatkowy okres gwarancji na roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, powyżej minimalnie wymaganego okresu 24 miesięcy. Wykonawca może zaoferować minimalnie 1 miesiąc, a maksymalnie 24 miesiące dodatkowego okresu gwarancji, przy czym każdą wartość należy określić w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 24 miesiące to Zamawiający przyjmie, że zaoferowany został okres 24 miesięcy. Wykonawca może również nie zaoferować dodatkowego okresu gwarancji. Punkty przyznane w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji" zostaną obliczone według następującego wzoru: GD = (GDb/GDn) * 40 pkt, gdzie: GD - ilość punktów przyznanych w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji", GDb - dodatkowy okres gwarancji zawarty w ofercie badanej, GDn - najdłuższy dodatkowy okres gwarancji spośród ofert. W przypadku, gdy żaden z wykonawców nie zaoferuje dodatkowego okresu gwarancji, każdy z tych wykonawców otrzyma 0 punktów. Punkty przyznane w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji" zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Łączna ilość punktów przyznanych ofercie zostanie obliczona według następującego wzoru: P = C + G, gdzie: P - łączna ilość punktów przyznanych ofercie, C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ,,cena", G - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ,,dodatkowy okres gwarancji". Łączna ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-05 |
© eurobudowa.pl 2004-2024