Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka
Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
89-320 Wysoka
powiat: pilski
office@gminawysoka.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Wysoka
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont budynku szatni przy boisku sportowym w Bądeczu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku szatni przy boisku sportowym w Bądeczu
Zakres zamówienia zgodnie z przedmiarem obejmuje:
1. Remont i ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia,
2. Remont cokołu,
3. Wymiana drzwi zewnętrznych w tym: wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych 2 szt;
4. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych 1 szt; uzupełnienie ścian z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej; uzupełnienie tynków zewnętrznych na zamurowaniach; montaż drzwi zewnętrznych pełnych, jednoskrzydłowe 3 szt.
5. Remont i ocieplenie stropodachu,
6. Elementy zewnętrzne, w tym: konieczna rozbiórka schodów i stopni betonowych na gruncie; demontaż balustrad schodowych i rampy; skucie płytek i podłoża cementowego na tarasie; wykonanie (odtworzenie) stopni betonowych schodowych na gruncie; przygotowanie podłoża i ułożenie płytek na tarasie oraz obłożenie stopnie schodowych płytkami; montaż nowych balustrad stalowych; uzupełnienie opasek betonowych przy budynku i uzupełnienie utwardzeń z kostki betonowej
7. DOSTAWA i montaż zewnętrznego podnośnika dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózkach inwalidzkich; obejmuje dostawę i montaż typowego, standardowego, zewnętrznego lekkiego podnośnika pionowego z platformą przelotową lub kątową 90 st. dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózku inwalidzkim.
8. Remont kantorka trenerskiego, obejmujący: wykucie z muru ościeżnicy stalowej 1 szt.; rozebranie/skucie posadzki i okładzin ściennych z płytek; uzupełnienie i naprawy tynków wewnętrznych c-w; ułożenie nowych płytek na ścianach i podłodze z przygotowaniem podłoży; naprawy tynków pozostałych na ścianach i suficie z ich szpachlowaniem; malowanie tynków farbą emulsyjna; osadzenie drzwi 1 szt.
9. Wywóz i utylizacja odpadów i gruzu, tj. wywiezienie gruzu i odpadów w ilości ca 8 m 3 samochodami samowyładowczymi wraz z utylizacją.

CPV: 45000000-7, 45210000-2,45421100-5, 45111300-1

Dokument nr: 2023/BZP 00227149, ZP.271.6.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte na tronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-07 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-16

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku szatni przy boisku sportowym w Bądeczu
Zakres zamówienia zgodnie z przedmiarem obejmuje:
1. Remont i ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia,
2. Remont cokołu,
3. Wymiana drzwi zewnętrznych w tym: wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych 2 szt;
4. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych 1 szt; uzupełnienie ścian z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej; uzupełnienie tynków zewnętrznych na zamurowaniach; montaż drzwi zewnętrznych pełnych, jednoskrzydłowe 3 szt.
5. Remont i ocieplenie stropodachu,
6. Elementy zewnętrzne, w tym: konieczna rozbiórka schodów i stopni betonowych na gruncie; demontaż balustrad schodowych i rampy; skucie płytek i podłoża cementowego na tarasie; wykonanie (odtworzenie) stopni betonowych schodowych na gruncie; przygotowanie podłoża i ułożenie płytek na tarasie oraz obłożenie stopnie schodowych płytkami; montaż nowych balustrad stalowych; uzupełnienie opasek betonowych przy budynku i uzupełnienie utwardzeń z kostki betonowej
7. Dostawa i montaż zewnętrznego podnośnika dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózkach inwalidzkich; obejmuje dostawę i montaż typowego, standardowego, zewnętrznego lekkiego podnośnika pionowego z platformą przelotową lub kątową 90 st. dla osób niepełnosprawnych poruszających się również na wózku inwalidzkim.
8. Remont kantorka trenerskiego, obejmujący: wykucie z muru ościeżnicy stalowej 1 szt.; rozebranie/skucie posadzki i okładzin ściennych z płytek; uzupełnienie i naprawy tynków wewnętrznych c-w; ułożenie nowych płytek na ścianach i podłodze z przygotowaniem podłoży; naprawy tynków pozostałych na ścianach i suficie z ich szpachlowaniem; malowanie tynków farbą emulsyjna; osadzenie drzwi 1 szt.
9. Wywóz i utylizacja odpadów i gruzu, tj. wywiezienie gruzu i odpadów w ilości ca 8 m 3 samochodami samowyładowczymi wraz z utylizacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na: budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy załączyć:
1) Formularz ofertowy o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo (jeśli wymagane)
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje) o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
5) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale VIII o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz w zakresie wskazanym w SWZ i Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-06

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.