Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowej kontroli - przeglądu technicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli - przeglądu technicznego

Data zamieszczenia: 2023-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łomży Sp. z o.o
ul. Kopernika 9 A
18-400 Łomża
powiat: Łomża
(86) 216-54-31 do 35, faks: (86) 216-54-36, tel. (86) 215-28-02, tel/fax (86) 215-04-35
teir@mpec.lom.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Łomża
Wadium: ---
Nr telefonu: (86) 216-54-31 do 35
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Przedmiot zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej (5-letniej) kontroli - przeglądu technicznego komina Ciepłowni Miejskiej w Łomży przy Ul. Ciepłej 16 o wysokości H=152,0 m oraz sporządzenie odpowiedniej dokumentacji ( ekspertyzy technicznej) wymaganej przepisami, w zakresie merytorycznym określonym w załączniku nr 1, a obejmującego następujące elementy:
a) galerie komina i drabiny stalowej z pałąkiem zabezpieczającym,
b) trzon komina z zewnątrz i od wewnątrz,
c) zwężkę ceramiczną,
d) instalację elektryczną oświetlenia przeszkodowego nocnego i aparatury monitoringu spalin, usytuowanej na pierwszej galerii komina,
e) instalację odgromową,
f) elementy mocowań i poprawności zabezpieczeń w miejscach zamocowania konstrukcji wsporczych dla urządzeń nadawczo-odbiorczych telefonii komórkowej, radiowych oraz monitoringu spalin, zamocowanych do płaszcza komina,
g) wykonawca w ramach prowadzonego przeglądu dokona wymiany skorodowanych lub uzupełnienia brakujących linek stalowych wraz z zamocowaniem zaciskiem stalowym śrubowym odpornym na korozję. Ponadto potencjalny Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ewentualnej konserwacji lamp i oczyszczenia kloszy.
3.2. Opracowanie z przeprowadzonej kontroli, obejmujące przegląd powyższych elementów winno być opracowane pod kątem spełniania wymogów określonych w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2023 póz. 682 z późniejszymi zmianami) oraz powinno zawierać wnioski i zalecenia odnośnie ewentualnych napraw bądź wymiany elementów. Dokumentację fotograficzną należy przedstawić na nośniku elektronicznym. Przegląd oraz opracowanie dokumentacji winno być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń.
3.3. Przegląd przedmiotu zamówienia może być wykonany w dowolnym terminie ustalonym z zamawiającym, w okresie miesiąca - lipiec 2023 r.
4. Oferty częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dokument nr: TEIR/PU/04/2023

Otwarcie ofert: 12.2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.06.2023r. o godz. 11:00 w pok. Nr 14 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
12.1. Oferty należy składać do dnia 15.06.2023r. do godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, lub przesłać na adres Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin realizacji zamówienia.
Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia wraz z opracowaniem stosownej dokumentacji - do 28.07.2023r.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert w rozumieniu art. 66 § 1 Kc na niżej określonych zasadach. Niniejsze postępowanie toczyć się będzie w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. t.j. z 2022 poz. 1710).
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
7.1. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
7.2. Zamawiający odrzuci bez rozpatrywania oferty:
1) oferentów, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) oferentów w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3) oferentów, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) oferentów, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
5) oferentów, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
8. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem)
8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
8.2. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
8.3. Aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
8.4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł.
8.5. Kserokopia uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
8.6. Referencje, co najmniej 3 w okresie ostatnich 3-ch lat, dotyczących wykonania usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
10. Termin związania oferta wynosi 30 dni.
11. Opis przygotowania oferty
11.1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
11.2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
11.3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
11.4. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
11.5. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
11.6. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT. Wartość oferty musi gwarantować kompleksową realizację usługi objętej zamówieniem.
11.7. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
11.8. Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem dołączonym do siwz - załącznik nr 2.
11.9. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego, bądź przesłać na adres Zamawiającego.
1) Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres siedziby Zamawiającego oraz oznakowana następująco:
"Oferta w postępowaniu na wykonanie przeglądu technicznego komina Ciepłowni Miejskiej w Łomży".
"Nie otwierać przed dniem i godziną otwarcia ofert".
2) Koperta wewnętrzna winna być oznakowana następująco:
"Oferta w postępowaniu na wykonanie przeglądu technicznego komina Ciepłowni Miejskiej w Łomży", oraz opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta.
13. Wybór oferty.
13.1. Porównując cenę złożonych ofert Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę netto.
13.2. Zamówienie zostanie zrealizowane przez Dostawcę, który zaoferuje najniższą cenę.
13.3. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
13.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez wybrania żadnej oferty i bez podawania przyczyn.
13.5. O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich oferentów.
13.6. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy w terminie do 7 dni o treści odpowiadającej projektowi umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

Kontakt:
9. Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z oferentami są:
a) sprawy formalne; mgr inż. Adam Florczyk - Kierownik Działu Inwestycji i Rozwoju, biurowiec MPEC przy ul. Kopernika 9A, pok. Nr 18, w godz. 7;00 - 15;00, tel. (86) 215-28-02; fax. (86) 216-54-36; e-mail: a.florczyk@mpec.lom.pl.
b) sprawy organizacyjne; mgr inż. Andrzej Wojtaszek - Kierownik Ciepłowni Miejskiej, budynek Ciepłowni Miejskiej przy ul. Ciepłej 16, w godz. 7;00 - 15;00, tel/fax (86) 215-04-35; e-mail: a.wojtaszek@mpec.lom.pl,
c) sprawy techniczne-elektryczne; mgr inż. Andrzej Nieciecki - Z-ca kierownika CM, budynek Ciepłowni Miejskiej przy ul. Ciepłej 16 , w godz. 7;00 - 15;00, tel. (86) 215-28-14; e-mail: a.nieciecki@mpec.lom.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.