łódzkie (Łódź)
małopolskie (Łapsze Niżne)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Jaśkowice)
śląskie (Ustroń)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYKONANIE WIELOBRANŻOWEGO PROJEKTU TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW |
Data zamieszczenia: | 2023-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE ul. Dewajtis 5 01-815 Warszawa powiat: Warszawa dzp@uksw.edu.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/770359 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
WYKONANIE WIELOBRANŻOWEGO PROJEKTU TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW UKSW WRAZ Z AUDYTAMI ENERGETYCZNYMI Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zakresów zadań: ZADANIE 1. AUDYTY ENERGETYCZNE ZADANIE 2. PRACE PROJEKTOWE W ZAKRESIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW NA PODSTAWIE OPTYMALNEGO WARIANTU AUDYTU ENERGETYCZNEGO 2. Zamawiający w związku z przedmiotem zamówienia złożył wniosek o dofinansowanie projektowania w ramach współfinansowanego przez NFOŚiGW Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Natomiast realizację projektowych przewiduje się ze środków Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS). W związku z powyższym Zamawiający wskazuje Wykonawcy, aby przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione postulaty z powyższych Programów dofinansowania. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SWZ. CPV: 71320000-7, 71220000-6,71221000-3,71223000-7,71000000-8, 71310000-4,71314000-2,71314300-5,71600000-4, 72000000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00227103, DZP.371.28.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/uksw 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako ,,Platforma" lub ,,Platforma Zakupowa") dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma zakupowa.pl, tj.: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platforma zakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/770359 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-31 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni Wymagania: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 13 000,00 złotych (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr Santander Bank Polska S.A. 68 1090 1014 0000 0001 2994 7766 z dopiskiem: ,,wadium do postępowania DZP.371.28.2023" 5. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w rozdziale XXII SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.371.28.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zakresów zadań: ZADANIE 1. AUDYTY ENERGETYCZNE ZADANIE 2. PRACE PROJEKTOWE W ZAKRESIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW NA PODSTAWIE OPTYMALNEGO WARIANTU AUDYTU ENERGETYCZNEGO 2. Zamawiający w związku z przedmiotem zamówienia złożył wniosek o dofinansowanie projektowania w ramach współfinansowanego przez NFOŚiGW Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Natomiast realizację projektowych przewiduje się ze środków Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS). W związku z powyższym Zamawiający wskazuje Wykonawcy, aby przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione postulaty z powyższych Programów dofinansowania. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Załączniku nr 5 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 40 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 60 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca, spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu projektów termomodernizacyjnych dla budynku o kubaturze minimum 20 000 m^3 lub powierzchni użytkowej minimum 5 000 m2. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania| wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich powierzchni, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (Załącznik nr 7 do SWZ). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 13 000,00 złotych (słownie złotych: trzynaście tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr Santander Bank Polska S.A. 68 1090 1014 0000 0001 2994 7766 z dopiskiem: ,,wadium do postępowania DZP.371.28.2023" 5. Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w rozdziale XXII 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany istotnych postanowień umownych w stosunku do treści oferty w przypadkach: 1) określonych w § 6 ust. 5 niniejszej umowy; 2) określonych w § 10 niniejszej umowy; 3) określonych w § 7 ust. 6 niniejszej umowy; 4) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 5) określonych w § 14 ust. 11 niniejszej umowy; 6) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 7) wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp. Wynikająca ze zmian, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2,zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wyliczona proporcjonalnie do cen przedstawionych w Ofercie Wykonawcy i pracochłonności zmiany. 2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 40 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 60 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-06-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024