Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
694z dziś
6892z ostatnich 7 dni
27260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych"

Data zamieszczenia: 2023-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU
UL.SZPITALNA 1
39-400 TARNOBRZEG
powiat: Tarnobrzeg
Tel.: +48 158123209, Faks: +48 158123203
przetargi@szpitaltbg.pl
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
Województwo: podkarpackie
Miasto: TARNOBRZEG
Wadium: w opisie przedmiotu
Nr telefonu: Tel.: +48 158123209,
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala w Tarnobrzegu"

Numer referencyjny: WSz - II.4.291.49.2023
II.1.2)Główny kod CPV
51500000 Usługi instalowania maszyn i urządzeń
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigów windowych w ramach zadania: ,,Poprawa stanu technicznego obiektów użytkowych Szpitala poprzez wymianę dźwigów windowych w budynkach Wojewódzkiego Szpitala w Tarnobrzegu"

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz cenowy.

3. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa ,,Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie 1

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42416100 Windy
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL824 Tarnobrzeski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiot zamówieni obejmuje:

1) dostawę dźwigów windowych w ilości 5 szt.;

2) montaż dźwigów windowych;

3) demontaż wymienianych dźwigów, kabin i instalacji;

4) utylizację zdemontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami;

5) uzyskania wszelkich koniecznych i wymaganych przez ustawę Prawo budowlane lub inne przepisy prawa decyzji (w szczególności pozwoleń), uzgodnień, zgód, zgłoszeń, opinii, itp. dla realizacji przedmiotu umowy;

6) wykonanie i dostarczenie dokumentacji technicznej wymaganiami określonymi przez UDT, przeprowadzenie certyfikacji zgodnie z obowiązującymi normami, oraz dopuszczenia przez UDT dźwigu do użytkowania;

7) współudział wykonawcy przy czynnościach dopuszczenia do użytkowania przez UDT;

8) zapewnienie przeglądów okresowych wymaganych przepisami UDT w okresie gwarancji.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz cenowy.

3. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano - montażowych.

4. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji projektowej, obowiązujących Norm oraz spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną.

5. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane materiały i montowane wyposażenie i osprzęt. Z chwilą odbioru robót, potwierdzonych protokołem, o którym mowa w § 9 ust. 6 na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta.

6. Wykonawca w okresie gwarancji winien co najmniej raz w roku, przeprowadzić kontrolę w zakresie obsługi rocznej według zapisów w dokumentacji wykonawczej.

7. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy, dokumentacją projektową.

8. Roboty budowlane winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów szpitalnych, według ustalonego zakresu prac, które będą uzgadniane na bieżąco z użytkownikami pomieszczeń. Dodatkowo Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także koniecznych osłon i zabezpieczeń.

9. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.

10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

11. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa ,,Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia / Waga: 40,00
Cena - Waga: 60,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 136
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1.Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : 25 000,00 zł.

2. Opis kryteriów oceny ofert:

Dla kryterium cena - Cena brutto

Dla kryterium - Gwarancja na przedmiotu zamówienia: 24 m-ce 0 pkt (warunek minimalny); 36 m-cy 10 pkt; 48 m-cy 20 pkt; 60 m-cy 30 pkt; 72 m-ce 40 pkt

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie 2

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
42416100 Windy
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL824 Tarnobrzeski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiot zamówieni obejmuje:

1) dostawę dźwigów windowych w ilości 2 szt.;

2) montaż dźwigów windowych;

3) demontaż wymienianych dźwigów, kabin i instalacji;

4) utylizację zdemontowanych urządzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami;

5) uzyskania wszelkich koniecznych i wymaganych przez ustawę Prawo budowlane lub inne przepisy prawa decyzji (w szczególności pozwoleń), uzgodnień, zgód, zgłoszeń, opinii, itp. dla realizacji przedmiotu umowy;

6) wykonanie i dostarczenie dokumentacji technicznej wymaganiami określonymi przez UDT, przeprowadzenie certyfikacji zgodnie z obowiązującymi normami, oraz dopuszczenia przez UDT dźwigu do użytkowania;

7) współudział wykonawcy przy czynnościach dopuszczenia do użytkowania przez UDT;

8) zapewnienie przeglądów okresowych wymaganych przepisami UDT w okresie gwarancji.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz cenowy.

3. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań, a także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. W przypadku rozbieżności Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru montowanych materiałów budowlano - montażowych.

4. Wszystkie materiały i robocizna powinny być zgodne z wymaganiami dokumentacji projektowej, obowiązujących Norm oraz spełniające wymagania atestów i przepisów, dopuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę techniczną materiału bądź urządzenia oraz wszelkie certyfikaty i deklaracje, potwierdzające zgodność z obowiązującą normą czy też aprobatą techniczną.

5. Wszystkie prace muszą być wykonywane w sposób nie naruszający warunków gwarancji producenckiej na wbudowywane materiały i montowane wyposażenie i osprzęt. Z chwilą odbioru robót, potwierdzonych protokołem, o którym mowa w § 9 ust. 6 na Zamawiającego przechodzą wszystkie uprawnienia z tytułu gwarancji producenckiej. W przypadku przedstawienia przez Zamawiającego zastrzeżeń co do wpływu wykonywanych prac na w/w gwarancję, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne oświadczenie producenta, że sposób wykonania prac nie narusza gwarancji producenta.

6. Wykonawca w okresie gwarancji winien co najmniej raz w roku, przeprowadzić kontrolę w zakresie obsługi rocznej według zapisów w dokumentacji wykonawczej.

7. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa, wytycznymi i zalecanymi uzgodnieniami do wykonania w czasie budowy, dokumentacją projektową.

8. Roboty budowlane winny być wykonywane z uwzględnieniem właściwej organizacji robót na terenie czynnych obiektów szpitalnych, według ustalonego zakresu prac, które będą uzgadniane na bieżąco z użytkownikami pomieszczeń. Dodatkowo Wykonawca zapewnia: połączenie nowej instalacji z instalacjami istniejącymi, wykonanie przegród szczelnych, a także koniecznych osłon i zabezpieczeń.

9. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SWZ.

10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

11. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa ,,Projekt umowy" stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia / Waga: 40,00
Cena - Waga: 60,00
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 136
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

1.Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : 15 000,00 zł.

2. Opis kryteriów oceny ofert:

Dla kryterium cena - Cena brutto

Dla kryterium - Gwarancja na przedmiotu zamówienia: 24 m-ce 0 pkt (warunek minimalny); 36 m-cy 10 pkt; 48 m-cy 20 pkt; 60 m-cy 30 pkt; 72 m-ce 40 pkt

CPV: 51500000, 42416100

Dokument nr: 306771-2023, WSz - II.4.291.49.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 19/06/2023
Czas lokalny: 10:05
Miejsce:

Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, Ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, pok. nr 4.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Komisja przetargowa

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/06/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 16/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
18/05/2023

Kontakt:
WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU
UL.SZPITALNA 1
TARNOBRZEG
Kod NUTS: PL824 Tarnobrzeski
39-400
Polska
Osoba do kontaktów: Sylwia Sapielak-Majchrowska
E-mail: przetargi@szpitaltbg.pl
Tel.: +48 158123209
Faks: +48 158123203

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.