dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego Sokołowskiego 4 58-309 Wałbrzych powiat: Wałbrzych malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wałbrzych |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dachu budynku Centrum Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Centrum Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu. Ze względu na szkodliwe promieniowanie prace remontowe na dachu budynku Centrum Radioterapii będą mogły być wykonywane w dni robocze w godz.ch popołudniowych ( od godz. 16.00 ) oraz w dni wolne od pracy. Stan istniejący: Dach budynku pokryty papą termozgrzewalną o powierzchni 900,00 m2 o projektowanym spadku 2 % do wewnątrz do koryta ściekowego biegnącego wzdłuż budynku pomiędzy ścianami attyki i zakończone awaryjnymi przelewami na zewnątrz budynku zamontowanymi na obu krawędziach koryta. W korycie zabudowano trzy wpusty dachowe / GEBERIT / które odbierają wody opadowe z połaci dachu do wewnętrznej kanalizacji deszczowej. Do budynku głównego dobudowano budynek o powierzchni dachu 180,00 m2 z którego wody opadowe zostały odprowadzone na dach budynku głównego. Na połaci dachu widoczne miejsca naprawy pokrycia dachowego masą bitumiczną oraz łatami z papy termozgrzewalnej. Zakres prac do wykonania: 1/ Ułożenie ,,styropapy" gr. 14 cm wraz z zgrzaniem łączy na powierzchni pomiędzy ścianami attyki, a istniejącym korytem ściekowym / za wyjątkiem powierzchniami dachu nad bunkrami/ - 900,00 m2 2/ Zamocowanie płyt jw. za pomocą dyblowania 3/ Ułożenie ,,izoklinów" po obwodzie attyki celem uzyskania spadków - 1900 mb 4/ Wyprofilowanie spadków w linii spływu wody w istniejącym korycie ściekowym na dwie strony do istniejących przelewów - 45,00x0,60 = 27,00 m2 5/ Przesmarowanie połaci dachu na całej powierzchni - 1 280,00 m2 6/ Ułożenie papy termozgrzewalnej na całej powierzchni dachu z wywinięciem na wys. 30 cm na ścianę attyki i zakończeniem listwą z blachy wciętą w attykę - 1 460,00 m2 7/ Wycięcie otworów w attyce celem zamontowania koszy ściekowych o wym.40x30cm - szt.2 8/ Wykonanie koszy ściekowych z blachy powlekanej o wym. 40x30 cm - szt. 2 9/ Montaż rur spustowych ośr. 100 mm i dł. 6,0 m - szt.2 10/ Odprowadzenie wód opad. z rur spustowych do istniejącej kanal. deszczowej - 45 mb Wymagana wizja lokalna. CPV: 45261000-4 Dokument nr: 2023/BZP 00227993, Zp/26/TP/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies" oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. 2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). 3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. 4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje się w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl, stanowiących Załącznik nr 11 i 11a do SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako ,,RODO" informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na : ,,Remont dachu budynku Centrum Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu" - Zp/26/TP/23 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu Ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl 1. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora. Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: ,,Remont dachu budynku Centrum Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu" - Zp/26/TP/23 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie ,,RODO" jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie ,,RODO" jest art. 10. ... w związku z ograniczeniami więcej w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/26/TP/23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Centrum Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu. Ze względu na szkodliwe promieniowanie prace remontowe na dachu budynku Centrum Radioterapii będą mogły być wykonywane w dni robocze w godzinach popołudniowych ( od godziny 16.00 ) oraz w dni wolne od pracy. Stan istniejący: Dach budynku pokryty papą termozgrzewalną o powierzchni 900,00 m2 o projektowanym spadku 2 % do wewnątrz do koryta ściekowego biegnącego wzdłuż budynku pomiędzy ścianami attyki i zakończone awaryjnymi przelewami na zewnątrz budynku zamontowanymi na obu krawędziach koryta. W korycie zabudowano trzy wpusty dachowe / GEBERIT / które odbierają wody opadowe z połaci dachu do wewnętrznej kanalizacji deszczowej. Do budynku głównego dobudowano budynek o powierzchni dachu 180,00 m2 z którego wody opadowe zostały odprowadzone na dach budynku głównego. Na połaci dachu widoczne miejsca naprawy pokrycia dachowego masą bitumiczną oraz łatami z papy termozgrzewalnej. Zakres prac do wykonania: 1/ Ułożenie ,,styropapy" gr. 14 cm wraz z zgrzaniem łączy na powierzchni pomiędzy ścianami attyki, a istniejącym korytem ściekowym / za wyjątkiem powierzchniami dachu nad bunkrami/ - 900,00 m2 2/ Zamocowanie płyt jw. za pomocą dyblowania 3/ Ułożenie ,,izoklinów" po obwodzie attyki celem uzyskania spadków - 1900 mb 4/ Wyprofilowanie spadków w linii spływu wody w istniejącym korycie ściekowym na dwie strony do istniejących przelewów - 45,00x0,60 = 27,00 m2 5/ Przesmarowanie połaci dachu na całej powierzchni - 1 280,00 m2 6/ Ułożenie papy termozgrzewalnej na całej powierzchni dachu z wywinięciem na wys. 30 cm na ścianę attyki i zakończeniem listwą z blachy wciętą w attykę - 1 460,00 m2 7/ Wycięcie otworów w attyce celem zamontowania koszy ściekowych o wym.40x30cm - szt.2 8/ Wykonanie koszy ściekowych z blachy powlekanej o wym. 40x30 cm - szt. 2 9/ Montaż rur spustowych ośr. 100 mm i dł. 6,0 m - szt.2 10/ Odprowadzenie wód opad. z rur spustowych do istniejącej kanal. deszczowej - 45 mb Wymagana wizja lokalna. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena: Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt. Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie: Cena najniższa z oferty a --------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji : 24 miesiące - 0 pkt. od 25 do 35 miesięcy - 5 pkt. 36 miesięcy - 20 pkt. od 37 do 47 miesięcy - 25 pkt. od 48 miesięcy i więcej - 40 pkt. 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj: usługi budowlane. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.: 2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie świadczenia usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - na podstawie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; tj.: wykonanie co najmniej dwóch usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: usługi budowlane na kwotę minimum: 100 000,00 zł każda z usług. 2 Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia przewidziane do kierowania robotami budowlanymi, skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - stanowi załącznik nr 7. 3. Na podstawie wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - stanowi załącznik nr 8 do SWZ. 4. Sytuacja ekonomiczna: na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena: Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt. Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie: Cena najniższa z oferty a --------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji : 24 miesiące - 0 pkt. od 25 do 35 miesięcy - 5 pkt. 36 miesięcy - 20 pkt. od 37 do 47 miesięcy - 25 pkt. od 48 miesięcy i więcej - 40 pkt. 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-15 |
© eurobudowa.pl 2004-2024