śląskie (Jaworzno)
lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia im. Jakuba z Paradyża Teatralna 25 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski kjakubowska@ajp.edu.pl https://ajp.ezamawiajacy.pl/pn/ajp/demand/notice/public/94815/details |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. ,, Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 "Etap 1 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne dla zadania inwestycyjnego pt. ,,Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2" - etap I (Budynek nr 1). 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne w obiektach dydaktyczno-administracyjnych Akademii im. Jakuba z Paradyża (zwanej w dalszej treści AJP) - w budynku nr 1 i częściowo w budynku nr 2. Budynki zlokalizowane są w Gorzowie Wielkopolskim przy Ul. Teatralnej 25. W ww. budynkach zakłada się wykonanie robót budowlanych obejmujących instalację urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie Etapu 1 opisanego poniżej. Budynek nr 1 wzniesiony w niemieckim Landsbergu nad Wartą latach 1799-1801 jako gmach główny Krajowego Domu Ubogich wpisany jest do rejestru zabytków decyzją pod nr 449/98 z dnia 14.12.1998 r. (Budynek główny Dawnego Krajowego Domu Ubogich). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ, w zakresie budynku nr 1 (Etap 1) 3. Zakres przedmiotu zamówienia - ETAP 1 Dla etapu 1 założono wykonanie kompletu robót budowlanych w budynku nr 1 oraz całości robót instalacyjnych w budynku nr 1 i części robót instalacyjnych dla budynku nr 2 (przebiegających w terenie oraz przez budynek nr 1). Założono wykonanie kompletu robót zewnętrznych (bez dostarczania zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych dla budynku nr 2 - przewidziano w II etapie). W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnych instalacji w budynku nr 1: -wentylacji mechanicznej; -klimatyzacji; - wentylacji wentylatorów wywiewnych; - odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej. W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnego systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 1 i nr 2. W części elektrycznej i sanitarnej przewidziano ułożenie części instalacji dla budynku nr 2, przebiegających przez budynek nr 1 (w tym instalacji glikolowej, klimatyzacji, zasilania klimatyzacji, zasilania wentylacji). Etap 1 obejmujący roboty w budynku nr 1: 1) Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe związane z pokryciem dachowym w budynku nr 1; - roboty naprawcze: - naprawa konstrukcji dachowej w budynku nr 1; - zabezpieczenie belek stropowych stropu poddasza (naboje z solami boru); - wykonanie zabezpieczeń biobójczych; - wzmocnienie połączeń; - wykonanie pokrycia dachowego; - naprawa gzymsu podokapowego; - wymiana folii paroizolacyjnej na membranę paroprzepuszczalną; - przebudowa lukarn ze szklonych na wyposażone w lamele wentylujące poddasze; - uszczelnienie przewodów kominowych; - wykonanie konstrukcji wsporczej oraz zabudowy maszynowni centrali wentylacyjnej; 2) Roboty branży sanitarnej: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; - wykonanie instalacji klimatyzacji - kompletnej dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1, do pierwszego trójnika w budynku nr 2 oraz cała instalacja w terenie - do jednostek zewnętrznych (bez dostarczania jednostek dla budynku nr 2); - wykonanie instalacji odpowietrzenia instalacji kanalizacji sanitarnej; - wykonanie instalacji glikolowej - kompletu w węźle cieplnym, kompletu dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1 3) Roboty branży elektrycznej: - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie zasilania klap przeciwpożarowych dla budynku nr 1; - wykonanie zasilania jednostek wewnętrznych klimatyzacji - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1); - wykonanie zasilania central wentylacyjnych - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1); - wykonanie zasilania kanałowych wentylatorów wywiewnych; - wykonanie sterowania załączeniem kanałowego wentylatora wywiewnego w łazienkach; - wykonanie rozdzielnic (dla budynku nr 1 i budynku nr 2); 4) Etap I obejmujący roboty zewnętrzne: a) Roboty budowlane: - wykonanie konstrukcji wsporczej pod zewnętrzne jednostki klimatyzacyjne: - wykonanie robót ziemnych pod stopy fundamentowe; - wykonanie stóp fundamentowych konstrukcji wsporczej; - wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej; - wykonanie gabionu; b) Roboty elektryczne: - wykonanie zasilania zespołów chłodniczych dla budynków nr 1 i nr 2; 5) Etap I obejmujący roboty w budynku nr 1 i 2: a) Roboty elektryczne: - wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa CPV: 45000000-7, 45232460-4, 45310000-3, 45343000-3, 45300000-0, 45260000-7, 45330000-9-, 45223000-6, 45331000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00228570, SSdsZP/252-08/23/KJ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ajp.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ajp.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: 1) Elektronicznie na adres e-mail: kjakubowska@ajp.edu.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godz. pracy Zamawiającego: 8.00-15.00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXVIII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl/pn/ajp/demand/notice/public/94815/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-07 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska nr 76 1090 0000 0001 3345 1814. z dopiskiem "Wadium dla postępowania pt. Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. ,, Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 " Etap I. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp bez potwierdzania tych okoliczności; b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; b) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SSdsZP/252-08/23/KJ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne dla zadania inwestycyjnego pt. ,,Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2" - etap I (Budynek nr 1). 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne w obiektach dydaktyczno-administracyjnych Akademii im. Jakuba z Paradyża (zwanej w dalszej treści AJP) - w budynku nr 1 i częściowo w budynku nr 2. Budynki zlokalizowane są w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25. W ww. budynkach zakłada się wykonanie robót budowlanych obejmujących instalację urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie Etapu 1 opisanego poniżej. Budynek nr 1 wzniesiony w niemieckim Landsbergu nad Wartą latach 1799-1801 jako gmach główny Krajowego Domu Ubogich wpisany jest do rejestru zabytków decyzją pod nr 449/98 z dnia 14.12.1998 r. (Budynek główny Dawnego Krajowego Domu Ubogich). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ, w zakresie budynku nr 1 (Etap 1) 3. Zakres przedmiotu zamówienia - ETAP 1 Dla etapu 1 założono wykonanie kompletu robót budowlanych w budynku nr 1 oraz całości robót instalacyjnych w budynku nr 1 i części robót instalacyjnych dla budynku nr 2 (przebiegających w terenie oraz przez budynek nr 1). Założono wykonanie kompletu robót zewnętrznych (bez dostarczania zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych dla budynku nr 2 - przewidziano w II etapie). W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnych instalacji w budynku nr 1: -wentylacji mechanicznej; -klimatyzacji; - wentylacji wentylatorów wywiewnych; - odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej. W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnego systemu sygnalizacji pożaru w budynku nr 1 i nr 2. W części elektrycznej i sanitarnej przewidziano ułożenie części instalacji dla budynku nr 2, przebiegających przez budynek nr 1 (w tym instalacji glikolowej, klimatyzacji, zasilania klimatyzacji, zasilania wentylacji). Etap 1 obejmujący roboty w budynku nr 1: 1) Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe związane z pokryciem dachowym w budynku nr 1; - roboty naprawcze: - naprawa konstrukcji dachowej w budynku nr 1; - zabezpieczenie belek stropowych stropu poddasza (naboje z solami boru); - wykonanie zabezpieczeń biobójczych; - wzmocnienie połączeń; - wykonanie pokrycia dachowego; - naprawa gzymsu podokapowego; - wymiana folii paroizolacyjnej na membranę paroprzepuszczalną; - przebudowa lukarn ze szklonych na wyposażone w lamele wentylujące poddasze; - uszczelnienie przewodów kominowych; - wykonanie konstrukcji wsporczej oraz zabudowy maszynowni centrali wentylacyjnej; 2) Roboty branży sanitarnej: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; - wykonanie instalacji klimatyzacji - kompletnej dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1, do pierwszego trójnika w budynku nr 2 oraz cała instalacja w terenie - do jednostek zewnętrznych (bez dostarczania jednostek dla budynku nr 2); - wykonanie instalacji odpowietrzenia instalacji kanalizacji sanitarnej; - wykonanie instalacji glikolowej - kompletu w węźle cieplnym, kompletu dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1 3) Roboty branży elektrycznej: - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie zasilania klap przeciwpożarowych dla budynku nr 1; - wykonanie zasilania jednostek wewnętrznych klimatyzacji - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1); - wykonanie zasilania central wentylacyjnych - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1); - wykonanie zasilania kanałowych wentylatorów wywiewnych; - wykonanie sterowania załączeniem kanałowego wentylatora wywiewnego w łazienkach; - wykonanie rozdzielnic (dla budynku nr 1 i budynku nr 2); 4) Etap I obejmujący roboty zewnętrzne: a) Roboty budowlane: - wykonanie konstrukcji wsporczej pod zewnętrzne jednostki klimatyzacyjne: - wykonanie robót ziemnych pod stopy fundamentowe; - wykonanie stóp fundamentowych konstrukcji wsporczej; - wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej; - wykonanie gabionu; b) Roboty elektryczne: - wykonanie zasilania zespołów chłodniczych dla budynków nr 1 i nr 2; 5) Etap I obejmujący roboty w budynku nr 1 i 2: a) Roboty elektryczne: - wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegającego wykonaniu etapu II inwestycji w wymiarze nie większym niż 60 % zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie; b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, - zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie; c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych złotych). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że: 1) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: A) minimum jedna robota budowlana realizowana w obiektach wpisanych do rejestru zabytków wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zostały wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota/roboty budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona oraz B) jedną robotę budowlaną o wartości minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł brutto) polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziło wykonanie co najmniej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zostały wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: A) kierownik budowy, który spełnia poniższe warunki łącznie: 1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; 2. zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie kierownika budowy). Zamawiający spełnianie niniejszych warunków będzie weryfikował na podstawie: - złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, - wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ ) wraz z referencjami, - złożonego wykazu osób (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SWZ ). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ. 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3) Wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SWZ ). 4) Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie kierownika budowy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska nr 76 1090 0000 0001 3345 1814. z dopiskiem "Wadium dla postępowania pt. Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. ,, Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 " Etap I. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp bez potwierdzania tych okoliczności; b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; b) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024