Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
437z dziś
6600z ostatnich 7 dni
26982z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża
Teatralna 25
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
kjakubowska@ajp.edu.pl
https://ajp.ezamawiajacy.pl/pn/ajp/demand/notice/public/94815/details
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. ,, Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 "Etap 1
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne dla zadania inwestycyjnego pt. ,,Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2" - etap I (Budynek nr 1).
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne w obiektach dydaktyczno-administracyjnych Akademii im. Jakuba z Paradyża (zwanej w dalszej treści AJP) - w budynku nr 1 i częściowo w budynku nr 2. Budynki zlokalizowane są w Gorzowie Wielkopolskim przy Ul. Teatralnej 25. W ww. budynkach zakłada się wykonanie robót budowlanych obejmujących instalację urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie Etapu 1 opisanego poniżej.
Budynek nr 1 wzniesiony w niemieckim Landsbergu nad Wartą latach 1799-1801 jako gmach główny Krajowego Domu Ubogich wpisany jest do rejestru zabytków decyzją pod nr 449/98 z dnia 14.12.1998 r. (Budynek główny Dawnego Krajowego Domu Ubogich).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ, w zakresie budynku nr 1 (Etap 1)
3. Zakres przedmiotu zamówienia - ETAP 1
Dla etapu 1 założono wykonanie kompletu robót budowlanych w budynku nr 1 oraz całości robót instalacyjnych w budynku nr 1 i części robót instalacyjnych dla budynku nr 2 (przebiegających w terenie oraz przez budynek nr 1).
Założono wykonanie kompletu robót zewnętrznych (bez dostarczania zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych dla budynku nr 2 - przewidziano w II etapie).
W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnych instalacji w budynku nr 1:
-wentylacji mechanicznej;
-klimatyzacji;
- wentylacji wentylatorów wywiewnych;
- odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej.
W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnego systemu sygnalizacji pożaru
w budynku nr 1 i nr 2.
W części elektrycznej i sanitarnej przewidziano ułożenie części instalacji dla budynku nr 2, przebiegających przez budynek nr 1 (w tym instalacji glikolowej, klimatyzacji, zasilania klimatyzacji, zasilania wentylacji). Etap 1 obejmujący roboty w budynku nr 1:
1) Roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe związane z pokryciem dachowym w budynku nr 1;
- roboty naprawcze:
- naprawa konstrukcji dachowej w budynku nr 1;
- zabezpieczenie belek stropowych stropu poddasza (naboje z solami boru);
- wykonanie zabezpieczeń biobójczych;
- wzmocnienie połączeń;
- wykonanie pokrycia dachowego;
- naprawa gzymsu podokapowego;
- wymiana folii paroizolacyjnej na membranę paroprzepuszczalną;
- przebudowa lukarn ze szklonych na wyposażone w lamele wentylujące poddasze;
- uszczelnienie przewodów kominowych;
- wykonanie konstrukcji wsporczej oraz zabudowy maszynowni centrali wentylacyjnej;
2) Roboty branży sanitarnej:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;
- wykonanie instalacji klimatyzacji - kompletnej dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1, do pierwszego trójnika w budynku nr 2 oraz cała instalacja w terenie - do jednostek zewnętrznych (bez dostarczania jednostek dla budynku nr 2);
- wykonanie instalacji odpowietrzenia instalacji kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji glikolowej - kompletu w węźle cieplnym, kompletu dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1
3) Roboty branży elektrycznej:
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie zasilania klap przeciwpożarowych dla budynku nr 1;
- wykonanie zasilania jednostek wewnętrznych klimatyzacji - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1);
- wykonanie zasilania central wentylacyjnych - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1);
- wykonanie zasilania kanałowych wentylatorów wywiewnych;
- wykonanie sterowania załączeniem kanałowego wentylatora wywiewnego w łazienkach;
- wykonanie rozdzielnic (dla budynku nr 1 i budynku nr 2);

4) Etap I obejmujący roboty zewnętrzne:
a) Roboty budowlane:
- wykonanie konstrukcji wsporczej pod zewnętrzne jednostki klimatyzacyjne:
- wykonanie robót ziemnych pod stopy fundamentowe;
- wykonanie stóp fundamentowych konstrukcji wsporczej;
- wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej;
- wykonanie gabionu;
b) Roboty elektryczne:
- wykonanie zasilania zespołów chłodniczych dla budynków nr 1 i nr 2;
5) Etap I obejmujący roboty w budynku nr 1 i 2:
a) Roboty elektryczne:
- wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru;

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa

CPV: 45000000-7, 45232460-4, 45310000-3, 45343000-3, 45300000-0, 45260000-7, 45330000-9-, 45223000-6, 45331000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00228570, SSdsZP/252-08/23/KJ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-07 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ajp.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ajp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mail: kjakubowska@ajp.edu.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja".
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godz. pracy Zamawiającego: 8.00-15.00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXVIII SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ajp.ezamawiajacy.pl/pn/ajp/demand/notice/public/94815/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-07 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska nr 76 1090 0000 0001 3345 1814. z dopiskiem "Wadium dla postępowania pt. Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. ,, Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 " Etap I.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp bez potwierdzania tych okoliczności;
b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
b) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSdsZP/252-08/23/KJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne dla zadania inwestycyjnego pt. ,,Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2" - etap I (Budynek nr 1).
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne w obiektach dydaktyczno-administracyjnych Akademii im. Jakuba z Paradyża (zwanej w dalszej treści AJP) - w budynku nr 1 i częściowo w budynku nr 2. Budynki zlokalizowane są w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25. W ww. budynkach zakłada się wykonanie robót budowlanych obejmujących instalację urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie Etapu 1 opisanego poniżej.
Budynek nr 1 wzniesiony w niemieckim Landsbergu nad Wartą latach 1799-1801 jako gmach główny Krajowego Domu Ubogich wpisany jest do rejestru zabytków decyzją pod nr 449/98 z dnia 14.12.1998 r. (Budynek główny Dawnego Krajowego Domu Ubogich).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ, w zakresie budynku nr 1 (Etap 1)
3. Zakres przedmiotu zamówienia - ETAP 1
Dla etapu 1 założono wykonanie kompletu robót budowlanych w budynku nr 1 oraz całości robót instalacyjnych w budynku nr 1 i części robót instalacyjnych dla budynku nr 2 (przebiegających w terenie oraz przez budynek nr 1).
Założono wykonanie kompletu robót zewnętrznych (bez dostarczania zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych dla budynku nr 2 - przewidziano w II etapie).
W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnych instalacji w budynku nr 1:
-wentylacji mechanicznej;
-klimatyzacji;
- wentylacji wentylatorów wywiewnych;
- odpowietrzenia kanalizacji sanitarnej.
W pierwszym etapie założono funkcjonowanie kompletnego systemu sygnalizacji pożaru
w budynku nr 1 i nr 2.
W części elektrycznej i sanitarnej przewidziano ułożenie części instalacji dla budynku nr 2, przebiegających przez budynek nr 1 (w tym instalacji glikolowej, klimatyzacji, zasilania klimatyzacji, zasilania wentylacji). Etap 1 obejmujący roboty w budynku nr 1:
1) Roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe związane z pokryciem dachowym w budynku nr 1;
- roboty naprawcze:
- naprawa konstrukcji dachowej w budynku nr 1;
- zabezpieczenie belek stropowych stropu poddasza (naboje z solami boru);
- wykonanie zabezpieczeń biobójczych;
- wzmocnienie połączeń;
- wykonanie pokrycia dachowego;
- naprawa gzymsu podokapowego;
- wymiana folii paroizolacyjnej na membranę paroprzepuszczalną;
- przebudowa lukarn ze szklonych na wyposażone w lamele wentylujące poddasze;
- uszczelnienie przewodów kominowych;
- wykonanie konstrukcji wsporczej oraz zabudowy maszynowni centrali wentylacyjnej;
2) Roboty branży sanitarnej:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;
- wykonanie instalacji klimatyzacji - kompletnej dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1, do pierwszego trójnika w budynku nr 2 oraz cała instalacja w terenie - do jednostek zewnętrznych (bez dostarczania jednostek dla budynku nr 2);
- wykonanie instalacji odpowietrzenia instalacji kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji glikolowej - kompletu w węźle cieplnym, kompletu dla budynku nr 1 oraz rurociągów instalacji dla budynku nr 2 przebiegających przez budynek nr 1
3) Roboty branży elektrycznej:
- wykonanie instalacji odgromowej;
- wykonanie zasilania klap przeciwpożarowych dla budynku nr 1;
- wykonanie zasilania jednostek wewnętrznych klimatyzacji - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1);
- wykonanie zasilania central wentylacyjnych - komplet dla budynku nr 1 oraz część dla budynku nr 2 (przewody od rozdzielnicy, prowadzone w budynku nr 1);
- wykonanie zasilania kanałowych wentylatorów wywiewnych;
- wykonanie sterowania załączeniem kanałowego wentylatora wywiewnego w łazienkach;
- wykonanie rozdzielnic (dla budynku nr 1 i budynku nr 2);

4) Etap I obejmujący roboty zewnętrzne:
a) Roboty budowlane:
- wykonanie konstrukcji wsporczej pod zewnętrzne jednostki klimatyzacyjne:
- wykonanie robót ziemnych pod stopy fundamentowe;
- wykonanie stóp fundamentowych konstrukcji wsporczej;
- wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej;
- wykonanie gabionu;
b) Roboty elektryczne:
- wykonanie zasilania zespołów chłodniczych dla budynków nr 1 i nr 2;
5) Etap I obejmujący roboty w budynku nr 1 i 2:
a) Roboty elektryczne:
- wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru;

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegającego wykonaniu etapu II inwestycji w wymiarze nie większym niż 60 % zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych złotych).
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający uzna iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że:

1) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
A) minimum jedna robota budowlana realizowana w obiektach wpisanych do rejestru zabytków wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zostały wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota/roboty budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona oraz
B) jedną robotę budowlaną o wartości minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł brutto) polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej, w zakres której wchodziło wykonanie co najmniej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z podaniem wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zostały wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.

2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako:

A) kierownik budowy, który spełnia poniższe warunki łącznie:
1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
2. zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie kierownika budowy).

Zamawiający spełnianie niniejszych warunków będzie weryfikował na podstawie:
- złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ ) wraz z referencjami,
- złożonego wykazu osób (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SWZ ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3) Wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SWZ ).
4) Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie kierownika budowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska nr 76 1090 0000 0001 3345 1814. z dopiskiem "Wadium dla postępowania pt. Roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pt. ,, Wykonanie instalacji oraz robót budowlanych w budynku nr 1 i 2 " Etap I.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp bez potwierdzania tych okoliczności;
b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
b) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 6 do
SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-06

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.